środa, 31 października 2012

POKÓJ ASI

Tutaj rządzi i urządza moja córka Asia :) Pokój koniecznie chciała mieć pomalowany w kolorach kukurydzy z dodatkami nawiązującymi do USA





 maniaczka gier komputerowych

tablice metalowe znalazłyśmy i zakupiłyśmy w necie


zegar i znak ONE WAY zrobiłam za sklejki




dywaniki przypadły do gustu Lady, uwielbia się  na nich wycierać:)


 Kończę i idę pakować rodzinkę, jutro wyjeżdżamy w rodzinne strony.
Jeszcze raz dziękuję za komentarze i odwiedziny:)
pozdrawiam

 




14 komentarzy:

  1. Cudnie wygląda pokoik ;) Udanego wyjazdu.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny młodzieżowy pokój- córa na dobry gust :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne dodatki!!!! Zegar z Route 66 rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pokój i te akcenty amerykańskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny ten pokoik:) podoba mi się ten amerykański styl:)))
    córa ma gust a Ty talent:)))
    razem - wspaniały duet!:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny pokój urządzony pod kątem włascicielki.Atrakcyjne dodatki czynią go wymarzonym lokum.Podziwiam starania o tak wiele szczegółów.Nie każdy rozumie potrzeby dziecka.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne poduchy i inne dodatki, bardzo fajnie polączone dodatki :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pokój!!! Rewelacyjne dodatki :)) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znów ja-zapraszam po wyróżnienie :))

      Usuń
  9. Świetny pomysł z podświetlanym blatem:)) Urzekł mnie zegar:))..pomysł na dodatki-rewelacyjny!!gdyby pokoik był jeszcze w kolorze niebieskim,białym albo czerwonym...to byłoby juz idealnie:))...kocham takie amerykańskie tablice rejestracyjne!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnośnie koloru ścian też się z Tobą zgadzam, ale niestety nie udało mi się mojej córki namówić na inny kolor.To już nastolatka i ma swoje zdanie a ja to szanuje :)

      Usuń
  10. Super pokoik!!! Oryginalny , zegar piękny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. ojjjjjśśśś... jaki spanielek cudowny :)
    też mam spanielkę :) i jest tak samo włochata jak ta na zdjęciu hehhe

    futro niesamowicie szybko jej rośnie i strasznie długie :)
    dobrze, że w naszym małym mieście mamy psiego fryzjera :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piesio obowiazkowo musi byc!

    OdpowiedzUsuń