czwartek, 25 października 2012

WITAM JESIENNIE...


 Jesień nastała i nastał czas blogowania:). O blogu myślałam już od dawna ale zawsze na to nie było czasu. Ponad rok temu przeprowadziłam się wraz z mężem i córką z pod Szczecina do centralnej Polski, pozostawiając tam rodzinkę i znajomych. Poprzez bloga chcę pokazać znajomym i nieznajomym jak mieszkam i co robię kiedy dopada mnie wena twórcza. Ten blog to takie moje okno na świat.
Dziękuję Kasi z bloga domnawygnanku.blogspot.co.uk za to że mnie zainspirowała.
Pozdrawiam :)
Basia

28 komentarzy:

  1. Witam w naszym małym blogowym światku i życzę samych sukcesów ;) !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To witamy w blogosferze:-)Powodzenia i dużo zadowolenia z blogowania:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również witam i czekam na kolejne wpisy :) Zapraszam rownież na moje dwa blogi :)
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :)
    Uwaga- blogowanie wciaga ;)
    Oby prowadzenie tego bloga przynosilo Ci wiele przyjemnosci!
    Pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też niedawno zaczęłam i miło mnie przyjęto :)) Witam i zapraszam do siebie :)) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię bardzo oglądać jak ktoś mieszka to czekam na kolejne posty :)))

    pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Basiu:)Zyczę powodzenia. Jak znajdziesz chwilkę, wpadnij do mnie:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. no to przygodo trwaj:)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. No to witamy w "naszym" świecie :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Basiu! Życzę powodzenia:)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam Cię serdecznie i zapraszam do mnie :-). Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Basiu w blogowej społeczności.... mam nadzieje że będziesz sie tutaj dobrze czuła.... pisz o wszystkim co cię cieszy , wklejaj zdjęcia......
    ja zapraszam do siebie, też się przeprowadziłam....i zapuszczam nowe korzenie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj w blogowym świecie, uprzedzam to uzależnia,uzależnia przyjemnie.Pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
  14. witaj:) i niechaj Ci się dobrze, twórczo i owocnie bloguje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam:) skoro Kasia namawiała Ciebie do blogowania to znaczy, że masz pewnie mnóstwo ciekawych inspiracji dla nas:) czekam z niecierpliwością!! zapraszam do siebie:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Basiu już z tej strony :)
    Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Basiu, ja też raczkuję w blogowym świecie i serdecznie zapraszam do mnie:) Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  18. Basiu, piekne te sowy :) Mozna prosic o wzór?? w poiątek opowiesz o wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjeżdżamy raniutko w czwartek a w piątek się widzimy. Wzór zabiorę ze sobą:)

      Usuń
  19. Witaj!
    Widzę, że zastartowałyśmy z blogiem w podobnym terminie:)Powodzenia!
    Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że nie ma Cię już pod Szczecinem, byśmy były bliżej siebie, ale i tak zostaję. Cudowny dom, w pięknych barwach i w mojej ulubionej bieli. Kasia z "Domu na Wygnanku" poprowadziła mnie do Ciebie. Super tworzysz Kochana. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Obejrzałam od początku do końca:) Dobra decyzja z blogowaniem, bo piękne rzeczy tworzysz:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń