piątek, 26 października 2012

ZAPRASZAM W MOJE PROGI


Na wstępie bardzo dziękuję wszystkim za powitalne komentarze:), jestem mile zaskoczona. Na pewno Was odwiedzę i zostawię po sobie ślad.
 .....

Jestem w trakcie urządzania moich czterech kątów a pomysłów mam baaardzo dużo.
Lubię styl rustykalny i staram się oddać ten klimat w moim domu. Na każdą porę roku coś tworzę i zmieniam wystrój wnętrz. Lubię szyć, haftować, majsterkować a najbardziej lubię frywolitkować. Nieśmiało pokaże wam moje pierwsze pstryki :)

 białą skrzyneczkę zrobiłam ze sklejki i pomalowałam, pełni funkcję przykrywki panelu od alarmu

 na kanapie nasza kochana sunia Lady
 

lubię haftowane makatki





tu przez większość roku siedzą gąski, ale gęsi odleciały a sowy zawitały :)

 "paczadła" - tak je nazwała moja córka - zrobione przeze mnie :)

 

jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :)

18 komentarzy:

  1. Ślicznie u Ciebie :-) Będę częstym gościem w Twoich blogowych progach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie jest u Ciebie, dlatego zostanę aby móc znowu do Ciebie wrócić)0

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie, :) a ,,paczadła,, super!!! te oczyska :) z pewnościa radośniej z nimi ...obok.. pozdrowienia i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mi się podoba u Ciebie, zwłaszcza ta biała kuchnia i stół z krzesłami:)))
    a sówki eleganckie! masz talent:)
    pozdrawiam ciepło i do następnego razu

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie u Ciebie! Cieszę się,że do Ciebie trafiłam..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. witam
    widze, ze pojawil sie kolejny 'pozeracz' czasu sie pojawil, oczywiscie w dobrym tego slowa znaczeniu. piekny dom. bede tu czesto zagladac. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ślicznie w Twoim domku, kuchnia śliczna, ozdóbki boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam w blogowym świecie.Pięknie mieszkasz i z pewnoscią zaprezentujesz nam niejedną rzecz.Biała kuchnia to świetny pomysł,wszystko do niej pasuje.Makatka jest cudna,a szelki dodają jej uroku!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie !! Sowy wpadają w oko - wyglądają super!
    Pozdrawiam cieplutko,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie u Ciebie!!! Bardzo klimatycznie :)) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam sie w twojej kuchni:)))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajny domek!!! Układ kuchni i jadalni podobny do naszego (tylko ja nie mam okna na wprost kuchni, jedynie te z prawej). Jednak jest przeważająca różnica między naszymi domkami - ja wynajmuję :( Gust masz podobny do mojego :) dlatego tak mi się podoba! :) Witam wśród blogowiczów :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy domek. Chętnie będę do niego zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Alez pieknie u Ciebie :-) rozsiade sie tu na dluzej :-) pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne to twoje mieszkanko nie moge sie napatrzec;)pozdrawiam cieplo;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale pięknie u ciebie. uroczo

    OdpowiedzUsuń