sobota, 17 listopada 2012

ANIOŁKI


Robiąc pod zamówienie różne dekoracje świąteczne zrobiłam sobie kilka aniołków na choinkę. A w zasadzie zostawiłam je dla siebie ponieważ  skrzydełka wycięte z blaszki nie trzymają się drewna. Przyklejałam niby dobrym klejem ale jednak jak spadnie aniołek to skrzydełko się odkleja i nie mogę takich ozdób sprzedawać. Może znacie jakiś dobry klej który trzyma bardzo dobrze?


A takie anielinki zrobiłam pod zamówienie


Mam teraz sporo pracy i nie mam czasu Was poodwiedzać ale obiecuję że to nadrobię.

Miłej niedzieli i dużo kreatywności życzę :)


Dziękuję za komentarze

22 komentarze:

  1. Piękne, wesołe aniołki:-) A kleju na gorąco próbowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kleje Magic lub Vicol, bardzo dobrze trzyma :) Aniołki śliczne !

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne,urocze są Twoje aniołki!!! Ja chętnie odkupię nawet te z odpadającymi skrzydełkami :))) Mam dobry klej :))) A jest jeszcze szansa zamówić kilka tych w brązach ? Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest szansa ale trochę będziesz musiała poczekać w kolejce :)

      Usuń
  4. słodkie, radosne, bardzo , bardzo lubię, a moze spróbuj Bonda? jest w 3 rodzajach, ja używam do biżuterii,

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam się na klejach- ale aniołki piękne:) no cóż sama bym takie chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może epoksydowy?
    http://www.kleje-szu.pl/zastosowania/kleje_specjalistyczne/kleje_epoksydowe.html
    Ty wiesz jak strasznie Piotr jest na niego uczulony???
    Strasznie a więc uważaj ale ponoć jest najlepszy:)
    Basieńko cudeńka jak zawsze pokazałaś.
    Może jakaś wymianka jak znajdziesz czas?
    Całuski Lacrima Marzena

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te anielinki:)
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Great blog! Wanna follow each other on GFC or bloglovin'? Please leave me a comment or just follow me and I will follow you =)

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do kleju to Basiu nie pomogę, bo tu całkiem inne firmy. Świetne te Twoje dzieła. Złota rączka z Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne, takie radosne i dziecięce:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ fantastyczne!:) Wesołe takie, oryginalne, no po prostu śliczności prawdziwe:) Zdecydowanie zakochałam się;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne!!! cudnie i starannie wykonane ! Ewa

    OdpowiedzUsuń
  13. wow ... ale ślicznusie te Twoje aniołki !!! no pokochałam je od pierwszego wejrzenia !!!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne!!!! Ja w zeszłym roku przyklejałam koronkę do wiaderka ocynkowanego, które służy jako stojak pod choinkę i też miałam dylemat, na takie bolączki to tylko klej introligatorski ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne aniołki!
    http://kauri-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń