piątek, 23 listopada 2012

CANDY

Zapraszam na moje pierwsze Candy :)
Świąteczna zawieszka która może wam ozdobić okno, drzwi lub ścianę. 



 Jeżeli macie ochotę na zabawę:
- zostawcie komentarz pod postem
- umieśćcie  podlinkowane zdjęcie na swoim blogu
- osoby nie posiadające bloga niech pozostawią swój email
- i będzie mi miło jak dołączycie do grona moich obserwatorów ale nie jest to konieczne :)

Gdyby komuś nie pasowała kolorystyka to zawsze mogę zmienić kolory.

Jeszcze raz zapraszam :)

127 komentarzy:

  1. O jestem pierwsza w kolejce! Kto pierwszy ten lepszy? Zawieszka cudna i ochoczo przyłączam się do candy:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie się zapisuję! Piękna zawieszka :)) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale bombowe zawieszki, ciastek jest cudny ;)
    Oczywiście że ustawiam się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. z miłą chęcią ustawię się w kolejce, bo świetną zawieszkę proponujesz:))) uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowności nigdy mało. oczywiście dostawiam się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gotowe :) zapisuję się i ja :) banerek tutaj : http://cysiowelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję się z wielką chęcią! Cudne te zawieszki! :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te twoje zawieszki! i ja ustanę w kolejce :) martaelb@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. bajkowa ta dekoracja! śliczna, ustawiam się w kolejce i zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj! i ja się zapisuje :) pozdrawiam i przy okazji zapraszam na moje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja oczywiście też się zapisuję :))) obserwatorem już jestem :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja, i ja też!!!!!!zawieszka przecudowna!grzecznie ustawiam się w kolejce:)buziaki Marta

    OdpowiedzUsuń
  13. nie posiadam bloga ale się zgłaszam.
    efa_88@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Chociaż już posiadam jedną Basiu kochana, to chętnie wezmę udział w zabawie :D
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie tu ładne zdjęcia można znaleźć, aż dziwne że tak mało ludzi obserwuje ten blog. Na Candy się zapisuję i oczywiście zapraszam na Candy do mnie, trwa właśnie świąteczna zabawa:) Girlanda jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna zawieszka, z przyjemnością dołączam do udziału w zabawie i z chęcią obserwuję :-) Pozdrawiam i zapraszma również na moje candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna zawieszka.
    Zapraszam do siebie na Mikołajkowe Candy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Grzecznie czekam w kolejce, papa!

    OdpowiedzUsuń
  19. i ja staje w kolejce po sliczna zawieszke :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie wezmę udział w twoim candy.A co do kolorystyki to doskonale by mi pasowała w mojej kuchni .

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zawieszki .
    Oczywiście, że zapisuję się na nie:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  22. Coś pięknego ;) z ogromną przyjemnością dołączę do zabawy. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    dorota

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna girlanda, chciałabym mieć szczęście w Twoim losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak ja się cieszę, że tu trafiłam :) tworzysz cudeńka! Oczywiście się zapisuję, tak baardzo marzy mi się Twoja zawieszka...przeczytałam kilka postów i jestem oczarowana :)
    nie posiadam bloga wiec zostawiam mail: maogoshia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne są te ozdoby. Zapisuję się i idę zwiedzać dalej bloga bo trafiłam tu przez przypadek:)
    Pozdrawiam i zapraszam pod moje włoskie słońce.
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna ozdóbka, z miłą chęcią przygarnę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj śliczna w moich kolorkach;))

    OdpowiedzUsuń
  28. piekne, chcemy bardzoooo! :)banerek na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  29. zapisuję się. śliczna zawieszka i zdolna kobieta.
    pozdrawiam cieplutko Kasia

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj,super zawieszka!pozdrawiam serdecznie i chetnie sie zapisuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne! Jak ja uwielbiam takie rzeczy! Z serca robione bo własnymi rękami!
    A świąteczne rzeczy taki klimat wspaniały wprowadzają do domu!!
    Z przyjemnością zapisuje się do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam, prześliczna zawieszka - przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczności zawieszka, byłabym szczęściarą, gdybym wylosowała:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  34. my też, my też!!!
    Stajemy w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piekna zawieszka! Pasuje mi idealnie!!! Ja bardzo prosze...:)
    Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka
    agnieszka-jaworzno@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie u Ciebie. Tak mi się spodobał,ze będę tu wpadać z każdym Twoim wpisem.
    Oczywiście zawieszkę pożądam;-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dołączam do obserwatorów :) śliczna ta świąteczna zawieszka :)
    ustawiam się grzecznie w kolejce :)

    a.bewicz@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapisuję się również! Zawieszka piękna i działająca na mnie bardzo inspirująco!
    Karotka1987@vp.pl

    Ps. Kuchnia cudna, będę zaglądać jak Twój blog się rozwija, sama się przymierzam do pisania!

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się i ja. Zapraszam do siebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  41. Чудесная конфетка, люблю рукодельные вещи,очень хочу поучаствовать в розыгрыше! small07@meta.ua и блог http://bright-mama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo chętnie przygarnę zawieszkę i już dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się oj tak!
    agata.17ko@wp.pl
    banerek u mnie
    obserwuje jako Miki88

    OdpowiedzUsuń
  44. śliczne :) ustawiamy się w kolejkę :)
    paulina.mendela@togreen.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Przepięknie!ponieważ nie wyobrażam sobie świąt bez czerwieni to bardzo, bardzo chciałabym wygrać!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Magdzik
    I ja ustawiam się w kolejkę po te cudeńka a nóż mi się poszczęści .
    Pięknie tutaj u Ciebie ,będę wpadać regularnie.Ja ostatnio troszkę szyję i znalazłam na Twoim blogu wiele inspiracji.
    Pozdrawiam Madzia
    kuban5@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam i też zapisuję się na śliczności. Z przyjemnością pozostanę u Ciebie na dłuzej... Agnieszka a.g.n.e.s.s@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Ustawiam się w ogonku. Pięknie mieszkasz. Aga mmallegro@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  49. marina_niki@mail.ru

    OdpowiedzUsuń
  50. ooo... jaka śliczna nagroda :)
    ja również dołączam do grona obserwujących i bardzo chętnie zapisuję się na to Candy:)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam też na swoje candy :)
    Ania z bloga www.pani-motylkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudowne! I ja staję w kolejce!

    Pozdrawiam,
    Nadia
    nadi.a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. i ja spróbuję :)
    cudownie świąteczna zawieszka!

    OdpowiedzUsuń
  53. śliczna zawieszka i moja kolorystyka więc się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  54. zapisywałam się ale jakoś mnie nie ma nie wiem co się stało - i chciałam podzięować za wyróżnienie i zaprosić po moje odpowiedzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. Też chętnie wezmę udział w zabawie i staję się stałym obserwatorem :) pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  56. witam, bardzo chetnie poobserwuje blog i oczywiscie biore udzial w candy! zdjecie podlinkowane!:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłąszam się :
    email: justka1234@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. O!Jest i bucik i Ciastek!Nigdy nie miałam takiej słodkiej girlany.Świetna jest!Jak zaczarowana staję grzecznie w ogonku.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  59. Z ogromną przyjemnością staję na końcu kolejki i gratuluję pięknego bloga ...
    serdeczności
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękna ozdoba!
    Pozdrawiam i dołączam do zabawy :)
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  61. śliczna dekoracja !!!!

    OdpowiedzUsuń
  62. Odkryłam Twój blog przypadkiem i zostaję:) Twój powstał tak jak mój - w październiku:) Zapisuję sie oczywiście po śliczną nagrodę:) Pozdrawiam - Isza

    OdpowiedzUsuń
  63. Zawieszka jest cudna, mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  64. Z wielką radością przygarnęłabym takie cudeńko :)
    Staję w kolejce
    Pozdrawiam
    Fiołeczek

    OdpowiedzUsuń
  65. Piecyk z największa radością się zapisuje i zapraszam do siebie na zabawe, Pozdrawiam cieplutko Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  66. super...zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. Grzechem byłoby nie ustawić się w kolejce po takie słodkości :)
    Pozdrawiam
    aeternitas1b@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Witam, ustawiam się cichutko w kolejce, bo Cudeńko stworzyłaś:)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w me skromne progi:)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  69. o to ja tu też się dołączę :)
    sympatycznie tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  70. I ja staję w kolejce, kolorystyka super:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Cudna jest niesamowicie:)) Trafiłam tu przypadkiem i cieszę się z tego bardzo bo nie dość, że tak miło tu u Ciebie to jeszcze takie cudowności do wygrania:)) Ustawiam się więc w kolejce i z całej siły kciuki mocno zaciskam, i do szóstego ich nie puszcze, może poskutkuje;) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja również dołączam do zabawy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Przepiękna ozdoba świąteczna - z chęcią się zapisuję :)
    Pozdrawiam i zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Zapisuję się i liczę na odrobinę szczęścia :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  75. cudna ta świateczna girlanda,z przyjemnością staje w kolejce:) a przejrzałam poprzednie posty, masz kuchnie i stół o jakich marze, i pokój duży również mój klimat;) ślicznie mieszkasz;) z pewnoscia bede zaglądać;) i w dodatku masz takiego samego rudzielca jak ja;)pozdrawiam bardzo ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Wszystko piękne, ustawiam się w ogonku :)
    Pozdrawiam. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Hello,

    I would like to play.
    Your game is on my blog,on the right.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett

    OdpowiedzUsuń
  78. lubię takie wisiajki :D
    a kolory dla mnie są boskie i tak może zostać :D

    OdpowiedzUsuń
  79. Piękna klasyczna w Nowym Roku! Weź z Rosji?

    OdpowiedzUsuń
  80. Długa kolejka...ale zapisuję się na te cudowności, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  81. z miłą chęcią się zgłoszę :)
    bloga nie mam, zostawię więc maila: agoooooosia@gmail.com

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Do samego tylko Pana Pierniczka oczy mi się śmieją, a co dopiero cała reszta. Grzecznie ustawiam się w kolejce i nie tracę nadziei.
    Pozdrawiam serdecznie -Ewa
    chanel_bag@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. O rany jak długo przewijałam stronę. Śliczna zawieszka. Aż wstyd, ale na moich drzwiach wisi wciąż zawieszka wielkanocna. Lecę ją zdjąć. Pozdrawiam. Dzięki, że do mnie zajrzałaś.

    OdpowiedzUsuń
  84. Ah, zawieszka cudna. Może mi dopisze szczęście.
    aggie171@wp.pl
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  85. Śliczne candy! Staję grzecznie w kolejce i równocześnie zapraszam do mnie na moje pierwsze candy ze swiątecznym wianuszkiem.
    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  86. Z przyjemnością spełniam warunki i przy okazji zapraszam do mnie na candy http://rozanewzgorze.blogspot.com/ Pozdrawiam cieplutko mika

    OdpowiedzUsuń
  87. oj, bardzo chętnie się zgłaszam, bo ślicznie u Ciebie i każda rzecz jest cudowna. :-)

    OdpowiedzUsuń
  88. śliczna zawieszka, chętnie przygarnę
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  89. Zawieszka prześliczna, więc z chęcią zgłaszam się do zabawy. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  90. Jaka cudowna! Staję w kolejce i zapraszam do siebie na swoje candy!
    Pozdrawiam ciepło =)

    OdpowiedzUsuń
  91. Przyłączam się :) Taki skarb chętnie przygarnę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  92. I ja się chętnie zapiszę na tą śliczną ozdóbkę:)

    OdpowiedzUsuń
  93. Chętnie ustawie się w kolejce, bardzo mi się podobają takie zawieszki,sama coś szyje ale jeszcze nie nabrałam odwagi żeby założyć własnego bloga,14 grudnia mam urodziny to może mi szczęście dopisze.Basiu trafiła do Ciebie przez przypadek i bardzo mi się podoba Twój blog na pewno będę obserwatorką,pozdrawiam EWA.
    ewa1kulik1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. śliczne ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam cieplutko
    nikau2009@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Zapisuję się również :) Zawieszka cudnej urody!

    toffi9@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. obserwuje z chęcią. I z przyjemnością się zgłaszam. julkowyswiat@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  97. 100 komentarz i 95 obserwator toz chyba na szczescie takie ladne liczby :) z checia dolacze po taki sliczny drobiazg :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  98. marzę po cichutko, że może los do mnie się usmiechnie, bo zawieszka jest przecudnej urody.pozdrawiam serdecznie
    Boguśka

    OdpowiedzUsuń
  99. oj, pospieszyłam się i zapomniałam wpisać maila
    Boguśka
    bogda.jurzak@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. Przepiękna girlanda. Z wielką chęcią się zapisuję i serdecznie pozdrawiam.
    Życzę miłego oczekiwania na Święta Bożego Narodzenia!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  101. Girlanda jest prześliczna, stoję w kolejce może szczęście dopisze.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  102. Może sie jeszcze załapię i ozdobię moje okno?? katja.pretzel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Witam,
    nie posiadam swojego bloga, ale z przyjemnością zapiszę się.
    Ma Pani piękny biały domek, o jakim marzę. Niestety pozostaje mi tylko podglądać blogi takie jak ten:(
    Pozdrawiam cieplutko
    Beata
    plakomiec10@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Witam.Z przyjemnoscia czyta sie Twojego bloga a na candy nie sposob sie nie zapisac.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. 'op.plChodzi za mna stworzenie bloga podobnego do twojego poki co ustawiam sie w kolejce po to cudo
    pozdrawiam goraco marta pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. witam serdecznie,
    obserwuję :-)
    ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  107. Witam, jestem kolejna w kolejce po piękną zawieszkę! :)
    pozdrawiam
    Kaja

    OdpowiedzUsuń
  108. Ale cudności - śliczności!!! Apetyczne :-) Zapisuję się nieśmiało... sylwia_lipka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. I ja się ustawiam w tej długiej kolejce! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  110. Próbuję już kolejny raz...
    ustawiam się w kolejce po te śliczności
    pozdrawiam goraco
    bodusia (bodusia@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  111. Pewnie ostatnia ale się ustawię w kolejce może się uda agi78@interia.pl Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  112. Śliczna zawieszka.Może się uda;-}
    Pozdrawiam Iza. toldi1974@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  113. bardzo fajne świąteczne szyjątka, więc się zgłaszam! banaerek już widnieje na blogu --->http://feblik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. Tak pięknie wyczarowanych ozdób świątecznych jeszcze nie widziałam. Z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  115. bajeczna dekoracja ... oj, już ją sobie przy moim kominku wyobrażam ... :)
    w kolejce się grzecznie zatem ustawiam i na cud w losowaniu czekam !:)
    cieplutko pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  116. Chciałabym i ja się zapisać- niestety bloga nie posiadam :) pozdrawiam
    agnieszkakral@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  117. Boska dekoracja ! Pierniczkowy ludek śliczny :) Na ostatnią chwilę, ale z nadzieją na odrobinkę szczęścia :) Banerek podlinkowany na moim blogu prawy pasek boczny . Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  118. Piękna zawieszka...chciałabym sobie taka zawiesić na oknie w kuchni :) Pozdrawiam www.binqa-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. Przepiękna zawieszka, w świątecznym klimacie.
    Ponieważ dzisiaj mikołajki życzymy ,aby do wszystkich sanie z mikołajem zajechały....
    Pozdrawiamy olikiala@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  120. Śliczna zawieszka, ustawiam sie w kolejce.
    Pozdrawiam
    kamcioch@vp.pl

    OdpowiedzUsuń