środa, 12 grudnia 2012

PYTANIE O SKLEPY

Mam prośbę do Was dziewczyny a szczególnie do dziewczyn z Warszawy. Może znacie jakieś sklepy z tkaninami w Warszawie Północnej np Białołęka albo Targówek? Jak wiecie nie jestem stąd i nie znam tu nikogo kogo mogłabym się zapytać. Dlatego pytam tak nieśmiało Was moje drogie może mi pomożecie, może znacie kogoś kto wie gdzie są takie sklepy.
Z góry dziękuję za odpowiedź

.......

U mnie bardziej zimowo niż świątecznie :), może w sobotę pokażę Wam więcej zdjęć. 



Pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. Ja niestety nie z Warszawy ; (

    OdpowiedzUsuń
  2. http://houseofcotton.pl/ Polecam sklep internetowy.Dziewczyny są z Warszawy,może jest możliwość odbioru osobistego?Już kupowałam tkaniny i są rewelacyjne,tak samo z lamówkami. Polecam szczerze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie mam zielonego pojęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawieszka cudna!!!!!! Niestety, nie znam żadnego fajnego sklepu z tkaninami w Warszawie, a już tym bardziej na Targówku czy Białołęce (akurat moja okolica), bieda jednym słowem...

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj kochana teraz z takimi sklepami ciężko... wiem że kiedyś było bardzo dużo hurtwonii na cybernetyki, ale nie wiem czy nadal tam są...
    Może najlepiej tak jak koleżanka radzi w internetowym zamówić:D
    Większość polikwidowana wiem, że na Jana Pawła jest dość duży skle, ale to w centrum.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zimowo to na pewno cudnie, bo ja uwielbiam białe ozdoby i widzę kryształki piękne ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu jaka śliczna ozdoba :) Masz głowę pełną pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  8. super wianek, taki delikatny a ma w sobie urok

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje frywolitki znam :)
    Piekna jest ta dekoracja taka delikatna.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękna ta zawieszka... ja niestety Warszawy kompletnie nie znam , więc nie pomogę, ale trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śnieżynki frywolitkowe cudne:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna ta ozdoba:)zdolna z Ciebie babeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam
    Drugi dzien oglądam i podziwiam Twojwgo bloga - anielinki, makatki i zawieszki mnie urzekły. Prawdziwe cudenka.
    Co do sklepu to w CH Land przy stacji metra Służew jest Sklep Bławatny - materialy maja rózniste od 15 do 130 zl.
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się u mnie podoba:)...zapraszam częściej w odwiedziny:)
      Bardzo ale to bardzo dziękuję Ci za adres sklepu z tkaninami. W czerwcu mamy ślub w rodzinie i chciałam uszyć sobie coś z tej okazji....muszę w końcu się wybrać na podbój sklepów w Warszawie:)
      Pozdrawiam Basia:)

      Usuń