środa, 19 grudnia 2012

SZYSZKOWE ŚWIĘTA

Zwolennicy czerwonego koloru w  święta nie znajdą u mnie inspiracji i nie zabawią u mnie zbyt długo:). W tym roku w moim domu  królują: brąz, beż,  biel, zieleń i złoto. Tak jakoś miałam ochotę na takie kolory. 
W adwent już od dawna wisi u mnie makatka z Maryjką przy nadziei i Józefem z osiołkiem.



Na komodzie stoją lampiony które zrobiłam tak: szklana  donica a w środku słoik po powidłach:), między słoikiem a szklaną donicą powrzucałam szyszki, mech, suszone cytryny, anyż i frywolitki. Wieczorową porą wyglądają bardzo uroczo.


A tu w całej okazałości moje nowe meble na które czekałam ok 3 miesięcy i jeszcze czekam na blaty: do nóg od starej maszyny i do kawowego stolika. Witryna idzie do poprawki ponieważ nie podoba się mojemu mężowi. Czekam na plecy do witryny w kolorze brązu. 


Na stoliczku zrobiłam sobie taką dekorację na szybkiego:) Kulka szyszkowa ma już ponad 10 lat i zawsze z niej coś wymyślam.



W kuchni tym razem nie mam haftowanej makatki ale zrobiłam coś takiego:)


Jedyny kolor jaki u mnie jest na święta to  kolor róż :) Kwiatek który dostałam na Barbórki od dobrego kolegi męża. Pomimo że kolor różowy to nie mogłam się oprzeć i wynieść go do innego pokoju. 



Renifer gotowy już do pracy:)



Przy kominku wyrosła już choinka


a na kominku postawiłam wycięte ze sklejki: domki i kościółek jako lampiony.


Trochę dużo zdjęć umieściłam ale mam nadzieję że wytrwaliście do końca:)
Na święta wyjeżdżamy do rodzinki i to już raniutko w sobotę. Do piątku wieczorem jeszcze Was poodwiedzam no i oczywiście po świętach.
Życzę Wam wszystkim Wesołych Świąt, rodzinnych i pełnych miłości.





41 komentarzy:

  1. oj slicznie u ciebie :) Kiedy będzie tak u mnie ... heh :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko śliczne zachwyciłam się lampionami na kominku...

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu ależ pięknie, świątecznie u Was. Ja bym z chęcią zamówiła sobie u Ciebie taką makatkę z osiłkiem. Jak już znajdziesz chwilę czasu, to napisz mi maila co, jak i za ile. Nie spieszy się...będzie na przyszłe święta, chyba że masz opcję wielkanocną w zanadrzu ;)
    A my z chłopakami gorączka, kichamy, kaszlemy...zima, zima, zima...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale nie musi być czerwono by było świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepieknie u Ciebie! i wcale mi nie brakuje czerwieni :-) I Tobie zycze spokojnych i radosnych Swiat i bezpiecznej drogi. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Baśka u Ciebie to na prawdę pięknie i szykownie, kominek dech w piersi zapiera (normalnie zazdroszczę). U mnie już też świątecznie, zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak Ty cudnie mieszkasz, kuchnie masz piękną, białą i przestronną, pewnie lubisz w niej gotować ;) Dom ozdobiłaś ślicznie, u mnie też w tym roku nie ma czerwieni, pierwszy raz w sumie ;) Życzę Ci również wesołych i rodzinnych Świąt i dużo zdrówka!!!
    Ps. o komodzie odpisałam u mnie na blogu pod Twoim komentarzem.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roza przyznam CI się że gotować nie lubię :), ale gotuję i to całkiem dobrze. Gotuję i piekę ale nie przepadam za tym, wiem że to mój obowiązek :) Pamiętam o twojej komodzie ale nie mogę się z gościem skontaktować, myślę że po świętach coś będę wiedzieć.

      Usuń
  8. "kominkowe" zdjęcie najpiękniejsze, ja również jestem oczarowana lampionami, tworzą ten cudowny ciepły świąteczno- zimowy nastrój. Co do kolorystyki - dla mnie super :) sama też mam podobnie, z przewagą bieli. Lubię taka krysztalowa czystość, te kolory bieli beżu i złota dają przestrzeń zachowując jednocześnie świąteczny wystrój :) tradycyjne kolory swiateczne są dla mnie zbyt przytłaczające ogromem i kolorem w ozdobach.
    Pozdrawiam i życzę ciepłych Świąt pełnych ludzkiej życzliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, piękny masz dom! I wszystko, co zrobiłaś jest po prostu piekne! Zachwyciłaś mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem. Cudnie przystroiłaś kominek. Mogę zapytać gdzie nabyłaś te domki ze sklejki? Superowe są. A choinka stoi w ziemi, czy w wodzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współpracuję z Panem który wycina mi laserem małe elementy ze sklejki ponieważ ja nie dam rady wszystkiego wyciąć ręcznie i właśnie u niego zamówiłam takie domki, mój pomysł. A choinka stoi w stojaku z wodą który owinęłam lnem i zawiązałam sznurkiem, nie miałam czasu aby coś fajniejszego wymodzić :)

      Usuń
  11. Basiu jak zawsze inaczej i pięknie u Ciebie:)
    Wesołych Świąt dla Wszystkich może mnie jeszcze pamietają?:)
    Całuski Lacrima Marzena

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześlicznie z tymi szyszkami u Ciebie:) ja wczoraj wieszałam takie długaśne szyszki ,znalezione na spacerze, na choinkę:) i były całe w żywicy , więc miałam ładnie poklejone ręce:) pięknie masz u siebie i widzę witrynkę białą - jaka sliczna! ja właśnie będę niedługo kupować podobną:) W przedostatnim poście o tym pisałam:)
    ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. mimo że lubię czerwień w te Święta to u Ciebie też mi się podoba, makatka przecudnej urody

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. Basiu, masz super! Powiedz mi skąd ja Cię znam? Na pewno się znamy, cela

    OdpowiedzUsuń
  15. Z Candy? Nie , jak zobaczyłam Twoje zdjęcie pomyślałam..to Basia, dopiero potem przeczytałam ,że tak masz na imię.Czy jeżdziłaś na kursy Orffa?

    OdpowiedzUsuń
  16. Basieńko....mogę tak patrzeć i patrzeć...ślicznie i bardzo gustownie mieszasz....co za przestrzeń:)))))a kuchnia to już w szczególności..niestety ja bym zaraz nataszczyła wszelakich drobiazgów...no taki jakiś chomik dekoracyjny jetem....a taki minimalizm asie się

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz ładnie w domku!i jaka przestrzeń:))))
    Zdrowych, rodzinnych i pogodnych Świąt życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. p;ięknie!!! i jest to przykład, ze nawet bez czerwonego koloru moze być pięknie, świątecznie , nastrojowo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale pięknie u Ciebie! Spokojnych,wesołych,rodzinnych świąt! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Basiu masz rację z tymi chłopakami. Wiem, że to dopiero początek, sama się pocieszam ale widzę co się dzieje. Przerażająco boję się czasu kiedy pójdą do gimnazjum.

    OdpowiedzUsuń
  21. No, no... piękne dekoracje jak i wnętrze Twojego domku, bardzo przytulnie i milutko :) Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny dom, a w świątecznej szacie wygląda wyjątkowo !!! Pozdrawiam poświątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. ale u ciebie jest cudownie. pozdrawiam basia

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie piękne kolory masz w domu...

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne klimaty w Twoim domku:))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładnie jest u Ciebie,tak czyściutko i elegancko!podpatruje szczególnie to połączenie ciemnego brązu z bielą...u mnie jest dużo brązu, a teraz mam fazę "białą" i najchętniej wszystko bym wymieniła:)ale względy praktyczne przeważają:)pozdrawiam serdecznie!Marta

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo mi się u Ciebie podoba! szczególnie kominek i choinka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Basiu Kochana, Ja również życzę Ci Szampańskiego Sylwestra i wszystkiego co najlepsze w nowym roku.Kasia z rodziną

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale u ciebie jest pięknie!
    Dotrwać do końca, ja bym jeszcze chciała więcej zdjeć! :)
    Kominek jest sliczny i ozdobiony, takimi pięknym domkami, w których są świece.
    Zainspirowałaś mnie, może pomyślę o podobnych w przyszłe święta!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna kuchnia!
    Basiu wyróżniłam Cię w zabawie Liebster Blog, zapraszam :)
    Pozdrawiam, Ania

    http://odinspiracjidorealizacji.blogspot.com/2013/01/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo mi się u Ciebie podoba. Śliczne mebelki, a Twoje dzieło w kuchni wygląda ślicznie , lubię motywy z serduszkami. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz piekny dom!! Brakuje mi w nim tylko dywanu w salonie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Prawda, bardzo u Ciebie ładnie, ciepło, postanowiłam więc się rozgościć i zostać na dłużej :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ależ mamy podobne kuchnie!Tylko my nasze meble sami robiliśmy:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Makatka jest przepiękna, ładne wnętrza w Twoim domku i gustowne dekoracje!

    OdpowiedzUsuń