poniedziałek, 7 stycznia 2013

BABECZKI

Witam  w Nowym Roku i życzę Wam wszystkim wszystkiego co najlepsze.Dziękuję za miłe komentarze i witam nowych obserwatorów.

Po wędrówce po Waszych blogach zauważyłam że wiele z was zabrała się za pieczenie pączków, babeczek, bułeczek drożdżowych :) Ja też coś upiekłam, tyle tylko że nie do jedzenia:) 

A oto babeczki, z truskaweczką i wisienką 






A takie babeczki otrzymałam od Kingi Kasprewicz z 
piecuchowo-modelinowo.blogspot.com, przed świętami dokonałyśmy wymianki na nasze prace. Naszyjnik z babeczką i pierścionek dla mojej Asi. 
Kingo bardzo Ci dziękuję :), biżuteria  przypadła do gustu młodej damie i na pewno jeszcze coś u Ciebie zamówimy.



Takich słodkości to raczej teraz nie będę piekła, zostawię tą przyjemność dla mojej mamy która nie długo nas odwiedzi :) A ja poświęcę czas na dokończenie różnych moich prac jak np firanki do kuchni które robię już półtora roku.....
W sobotę mam egzamin z prawa jazdy i wiem już dziś że go nie zdam, ale jakoś to będzie.

Udanego tygodnia :)
Basia

 


 

33 komentarze:

  1. O jeju jakie przecudne te babeczki!!!:))
    Będę mocno trzymać kciuki za egzamin:)I pamiętaj nie stresuj się:) Powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie :) wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. smaczne szyjątka :-)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdasz, zdasz kochana. Też myślałam że nie zdam, zrobiłam masę błędów a tu zdałam. Później potrąciłam policjanta, więc w sumie nie powinnam zdać a się udało. babeczki pysznie wyglądaj, smakowite materiały:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu jak nie zdasz? Nie opowiadaj ;)
    Kolejne wspaniałe, smakowite girlandy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne babeczki i śliczna truskaweczka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekne te zawieszki :-) cuda! Kciukam za egzamin :-) i skad ten pesymizm.. troszke wiary w siebie ;-) choc jak sobie przypomne moje zdawanie.. brr az sie wlos jezy :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja truskaweczka, egzamin wiem coś na ten temat stres jak cholera i noga dygotała przez całą jazdę było to 7 lat temu , a pamiętam. Powodzenia jeśli chcesz prowadzić auto to musisz przez to przejść, ale nie będzie tak żle pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu obłędne babeczki :) a gdzie ty kupujesz tak fajowskie materiały

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, nie trać wiary, na pewno będzie dobrze! :) :*
    Babeczki są rewelacyjne! Zazdroszczę takiego talentu! :) Buziaki ogromne i powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze wyczarowałaś małe słodkie cudeńka!
    Na pewno ci się uda zadać prawko, trzymam kciuki:D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Kapitalne "babeczki" chyba sobie podobne "upiekę".
    Całuski Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  13. MMMMmmmmmm! ale pyszne babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne babeczki upiekłaś!!! Są takie...małokaloryczne:-) Cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana ale śliczne rzeczy poszyłaś - bardzo mi się podobają :)
    Mamie pogratuluj zdolności kulinarnych :) a Tobie życzę Szczęścia w Nowym Roku i tym samym radości ze zdanego prawa jazdy :) Głowa do góry :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne te zawieszki twoje:) te babeczki to bym zjadła zaraz tak pysznie wyglądają:) ale Ty masz zdolne rączki:)
    pozdrawiam cieplutko i dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  17. wow!!! babeczki cudne, aż się chce je schrupać!!!! ale miałaś pomysła!!!!
    Wszystkiego dobrego dla Ciebie i Twoich bliskich w Nowym Roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Basiu, jeżeli masz ochotę zapraszam do mnie po wyróżnienie. Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne babeczki, truskaweczki i inne ,,czki,, :)
    wszystkiego najpiękniejszego dla Ciebie i całej rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam!
    Basiu dziękuje za odwiedziny na moim blogu. Kiedy zajrzałam do Ciebie, to stwierdziłam, że świetnie sobie radzisz z redagowaniem bloga. Piękne zdjęcia a wyroby CUDNE. Oglądając Twoje mieszkanie stwierdziłam, iż jesteśmy zwolenniczkami tych samych klimatów. Ps. bardzo zazdroszczę Ci Kuchni, jest taka przestrzenna i oczywiście urządzana z wielkim smakiem - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Slodkie pieknosci twoje babeczki!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. mam takie miejsce w kuchni,gdzie taka zawieszka będzie doskonale pasowała.jeśli pozwolisz,to zgapię?ciekawa jestem czy domyśliłaś się gdzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że miedzy oknami w kuchni, zgadłam?:) Jak "upieczesz" to się pochwal :)

      Usuń
    2. Dokładnie tam!Na razie nici z pieczenia,bo sama się piekę w 40°gorączce,ale możesz być pewna,ze jak tylko dojdę do siebie,od razu biorę się do roboty.POZDRAWIAM!

      Usuń
  23. Basiu trzymam kciuki i czekam na wieści co do egzaminu!

    OdpowiedzUsuń
  24. Serdecznie gratuluję zdania egzaminy. Przechodziłam to w październiku 2011 i nie wierzyłam, że mi się uda. Gratuluję Ci serdecznie. Śliczna ta babeczkowa girlanda. Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale fajne te babeczki - świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń

  26. będzie mi bardzo miło jeśli dołączysz do link party u mnie na blogu:)
    www.speckled-fawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ pyszności stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Babeczki obłędne. Ta z truskawka zwłaszcza zawładnęła mną bez reszty! Czy już wiesz, dlaczego?
    Uwielbiam truskawki i uwielbiam szyte zawieszki. Te domki, truskawy, babeczki... mmmmmmm.... nic tak nie tworzy klimatu w domu, jak ozdoby z pięknych tkaninek :)

    OdpowiedzUsuń