sobota, 12 stycznia 2013

CANDY I NIESPODZIANKA :)


Dzisiaj jestem bardzo szczęśliwa  i z tej okazji ogłaszam moje drugie Candy. 
Jaki jest powód mojego szczęścia? Zdałam egzamin z prawa jazdy!!!
Moja rozdawajka to girlanda z serduszek i małych frywolitek.

 W zabawie może wziąć udział każdy kto:
- umieści  podlinkowane zdjęcie na swoim blogu
- i zostawi odpowiedź pod danym postem na pytanie: gdzie byś zawiesiła taką zawieszkę jakbyś wygrała? 
 Osoby nie posiadające bloga niech pozostawią swój email
 Przy losowaniu wygranej będzie jeszcze  niespodzianka :) A teraz uciekam już , idę z mężem do sąsiadów na dobre ciasto i szampana:)

Dziękuję wszystkim którzy życzyli mi powodzenia

Pozdrawiam Basia:)  

91 komentarzy:

  1. gratuluję! pamiętam ten stres mimo, że było to ok 7 lat temu :)
    w ubiegłym roku moja mama również zdała egzamin (w wieku 50 lat!) więc cieszę się, że masz te emocje już za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Kochana!!! Ohhh, jaka ja byłam szczęśliwa jak zdałam swoje!
    Serduszka śliczne, dołączam się =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje zdanego egzaminu :-) Wiedzialam, ze dobrze Ci pojdzie.. i ja zdalam w zimie :-D Staje w kolejce po sliczna zawieszke :-) Gdybym ja zostala szczesliwa zwyciezczynia to cudenko to zawislo by u mnie w okienku, zamiast wiklinowego serduszka, ktore wisialo tam do tej pory.. o tu http://2.bp.blogspot.com/-LX1pzvlmEMc/UJvNwWXxr6I/AAAAAAAAAG0/J79bJvzUU4o/s400/moje+okno+na+swiat.JPG

    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Sama niedawno zdawałam, wiec wiem jaka to ogromna satysfakcja!

    Piękna girlanda! U mnie zawisłaby w kuchni oczywiście!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, bo to naprawdę jest coś. Próbowałam 3 razy.
    Zapiszę sie też na te sliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czyżbym była pierwsza?
    Serdecznie gratuluję zdanego egzaminu i z tej okazji życzę samych prostych dróg:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. i gapa ze mnie, bo na pytanie nie odpowiedziałam;)
    Twoja piękna zawieszka znalazłaby dla siebie odpowiednie miejsce na ramie mojego sporych rozmiarów lustra, gdzie jak sądzę czułaby się idealnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje!!!!
    Będę pierwsza:) Ja powiesiłabym je na karniszu w oknie:) mam wizję niebieskiego pokoju, więc chętnie je przygarnę:)
    Pozdrawiam.
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje zdania egzaminu :) Prawko to przydatna sprawa :) A jeśli o candy to ja chętnie się pisze :) Dostałam już czerwone serduszka od blogowej koleżanki, które zawisną w sypialni w naszym nowym domku, a te Twoje gdybym wygrała to zawiesiła bym w nowym pokoju naszej córeczki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Może będziesz uważać,że przedpokój, to nie miejsce dla serduszek od ciebie, ale tam właśnie bym je zawiesiła.
    Dołączyłyby do mojej "Przedpokojowej Galerii Otrzymanych Serc". Jest tam już ich kilka:-)
    Rozmroziłam świąteczne ciasto, bo narobiłaś mi apetytu;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu byłabym niezmiernie szczęśliwa posiadając tak urokilwą girlande :) uwielbiam serducha :) myślę że byłaby to rzecz która odwiedziłaby kożde pomieszczenie w moim domu i wszędzie po troszku by tam wisiała :)
    pozdrawiam Basia
    ps. jest mi bardzo miło ze mnie odwiedzasz mimo tego że jestem dopiero nowicjuszem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To cudo zawiesiła bym w miejscu gdzie przebywam najwięcej i najdłużej, a więc w kuchni obok moich prześlicznych dzwonków. Gratuluję -wszystko już za Tobą szerokiej drogi życzę z pozdrowieniami Dusia

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję zdanego egzaminu, prawo bardzo przydatna rzecz, szczególnie jak się ma dzieci... Serduszko zawiesiłabym nad stołem jadalnym, na lampie, tuż obok małego białego domku. Pozdrawiam! (k_pk@tlen.pl)

    OdpowiedzUsuń
  14. GRATULUJĘ!!!! No to teraz będziesz pruła po mieście ;)
    Piękne candy, nie może mnie tu zabraknąć!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. zapomniałam odpowiedzieć, zawiesiłabym na moim korytarzyku koło drzwi do dziecięcego pokoiku, niebieskie serduszka pasowałyby tam jak ulał!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, naprawdę szczerze gratuluję!!! Wiem, jaka to radość zdać ten egzamin i jaki stres:). Samych szerokich dróg Ci życzę! No i ustawiam się w kolejce po te piękne serduszka, zawiesiłabym je w mojej kuchni, idealny kolor, dla mnie są boskie!
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawieszka pasowałaby idealnie i moich chłopaków w pokoju :D
    Gratuluję Basiu jeszcze raz.
    Ustawiam się w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj !
    Z chęcią zapisuję sie na candy :)
    Tak teraz myślę, gdzie bym powiesiła te Twoje śliczności i tak sobie myślę, że w przed pokoju zaraz koło wieszaka na ubrania, aby kazdy od wejścia mógł podziwiać serduszka :)

    pozdrawiam , buźka !

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję prawka!!! Życzę Ci byś nie wjechała w policjanta, miesiąc po zdaniu jak ja:/

    A serduszka.. w kuchni na drzwiach by znalazły schronienie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana! Do Ciebie na rozdawajkę zawsze i o każdej porze! Bo zawsze są śliczności!
    A zawieszkę powisiłabym w sypialni przy swoim kąciku do pracy, w końcu miałabym jakiś kolor!!!! A zdanego egzaminu na prawko serdecznie gratuluję! To nie lada wyczyn!
    PS - tylko tym razem mnie wylosuj, plizzzzz:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluje zdanego prawka, ja swoje zdałam w dzień dziecka :)
    może dlatego pamietam datę.
    Śliczne serducha do wygrania :)
    zapisuję się w kolejce i z niecierpliwością czekam na wyniki
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful there hearts !!!
    ciao Pat

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje! :) pamiętam jaki to stres zdawać egzamin na prawko. Nie chciałabym przeżywać znowu tego samego, o nie nie!

    Jeśli chodzi o Candy, to moja odpowiedź brzmi: powiesiłabym ją pod moją "niebieską" półeczką w kuchni, o której zresztą pisałam w moim ostatnim poście.
    Jest tam jeszcze dość pusto i smutno, a girlanda pasowałaby tam idealnie!

    Pozdrawiam! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  24. O jak fajnie Gratuluję! Poza tym piękne candy i się zapisuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. a z rozpędu nie dodałam odpowiedzi na pytanie :-))) już piszę - ja bym zawiesiła w sypialni na olbrzymim lustrze toa;etkowym. sypialnie mam w kolorze niebiesko zielonym więc te serduszka bardzo się wpasują.

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję!zapisuję się a girlanda w sam raz do mojej pracowni...zapraszam na candy do mnie...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluję zdania egzaminu,
    a na girlandę mam miejsce na kominku, pięknie by się przezentowała :)

    OdpowiedzUsuń
  28. w tej chwili cięzko mi powiedziec gdzie bym zawiesiła bo w lutym się przeprowadzam i girlandkę wzięlabym ze sobą do pokoiku który dopiero będę urządzała :)

    OdpowiedzUsuń
  29. gratulacje! zawieszka zawiśnie w korytarzu pomiędzy ogromnym niebieskim obrazem a lustrem:-)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje, Basiu! Zawieszkę powiesiłabym na ściance biblioteczki !Papa!

    OdpowiedzUsuń
  31. Nominowałam Ciebie do wyróżnienia Liebster Blog, zapraszam do zabawy, pytania na moim blogu.:) Staję równiez do candy, myslałam , że dawno już jestem a tu gdzieś zjadło na łączach. Banerek dawno u mnie na blogu. Serduszka powiesiłabym przy innych moich sercach w kuchni, przy ścianie z cegieł. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. ewelinajamrozik11@wp.pl
    Na szafeczce z przydasiami.:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję zdania egzaminu!!! Styczeń to chyba nie jest najlepszy moment na zdawanie prawka tym bardziej ukłony za odwagę:) super!!!! z ogromną przyjemnością zapisuję się na Candy- cudne serduszka:) ja maniaczka serduszek muszę spróbować swojego szczęścia:) zawiesiłabym w oknie lub w białej ramce nad komodą w salonie:)Pozdrawiam ALa

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulacje!
    Przy kominku w salonie, tak żeby wszyscy domownicy mogli na nią patrzeć, a goście podziwiać!

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratki i szerokiej drogi z miłymi użytkownikami życzę ;)
    Gdybym wygrała... nie zdążyłabym nigdzie powiesić, bo Bratanica natychmiast dokonałaby zaboru ;) Pozdrawiam cieplutko ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie zawieszka będzie wisiała nad łóżeczkiem mojej córci :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję zdanego egzaminu, szerokiej drogi życzę, oraz wyróżnienia od Ali, to dzięki Niej Cię znalazłam i bardzo się cieszę z tego powodu, pięknie mieszkasz i tworzysz niesamowite rzeczy :) Ustawiam się w kolejce również. Serduszka chciałabym powiesić przy schodach na piętro, aby były widoczne z góry i z dołu, ale tylko pod warunkiem, że córcia nie porwałaby ich do swojego pokoju. Wie co ładne po prostu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratulacje :)
    Do zabawy zapisuję się z przyjemnością, taka girlanda zawisła by u mnie w kuchni, bo pasowałaby kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję, pamiętam jak ja zdałam prawo jazdy to tez piliśmy szampana :)
    Zapisuję się na candy, a girlandę powiesiłabym w moim jedynym pokoju jaki mamy w naszym M1, ale pasowała by jak ulał przy oknie koło naszego "łoża" :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Otrzymałaś gratulacji moc i słusznie, bo teraz zdać prawo jazdy to wyczyn nie lada - Ja również dokładam się do gratulacji i życzę szerokich, bez dziur i kierowców idiotów szos.
    Zawieszkę powiesiłabym w pokoju młodszej córki - 1. są słodkie tak jak Ona (mimo, ze ma 22 lata)2. pasują do kolorystyki pokoju 3. w okresie zimowym przeniosłam się tam z szyciem - i będę wtedy mogla na nie spoglądać - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję ! niesamowita radość ;) szerokiej drogi życzę ;) ..osobiście prawko mam zdane ale miałam aż 3 egzaminy ;p

    OdpowiedzUsuń
  42. Rozumiem Twoją radość, też to czułam 1,5 roku temu. Buzia mi się sama śmiała :D Ustawiam się w kolejce a serducha do sypialni, kolory idealne !!!

    OdpowiedzUsuń
  43. GRATULUJĘ! Chociaż sama zrobiłam prawo jazdy chwilę przed własną maturą, to teraz przeżywam "prawko" moich koleżanek. A wymarzonym miejscem na tę piękną grlandę jest moja niebieska, sypialniana szafa, posiadająca specjalny śliczny wieszczek do takich zawieszek. Kolorystycznie idealna - Laura (arualr1971@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow! Amazing! Super!
    Please enter my name...
    I am follower
    I post in my sidebar....
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratulacje. Jazda autem jest super!!!
    Dodałam info o Twoim konkursie na blogu o candy i rozdawajkach:
    http://kramikzcukierkami.blogspot.com/2013/01/cukierki-w-glinianym-garnku-do-2301.html

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam :) Przepiękna zawieszka :) Tych serc nie zostawiłabym u siebie. Chciałabym się nimi podzielić. Gdyby udało mi się ją wygrać, chciałabym je przekazać na aukcję charytatywną dla Karolinki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ależ super, ze znowu trafiam na Twoje Candy :)
    Z chęcią ponownie wezmę udział.

    Gdzie bym powiesiła? Hmmm, mam takie malutkie i podłużne okienko obok drzwi wejściowych na balkon. Myślę, że takie piekne serduszka pieknie by się tam prezentowały, lub w przedpokoju, aby witały gości i mnie każdego dnia:)

    http://cleo-inspire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Z chęcią dołączę do zabawy ;) obserwuje od jakiegoś już czasu. Banerek zamieszczony na blogu.
    Girlandę zawiesiłabym w świeżo pomalowanym pokoiku :D kolory pasowały by idealnie do nowego wystroju. Lub do przedpokoju na przeciwko drzwi wejściowych tak by od razu rzucała się w oczka :D
    Pozdrawiam ciepło
    Dorota
    http://doroteaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam:)
    piękne serducha, u mnie swoje miejsce miałyby w kuchni na oknie, kolorystycznie idealnie pasują, i gratuluje prawo jazdy:):) Sylwia biuro@dziennik.biz

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluje zdania egzminu! :)
    Gdybym wygrala te przepiekna girlande, zawiesilabym w sypialni nad lozkiem. Poniewaz zaglowek mojego lozka jest z bialego drewna, serduszka swietnie by sie wkomponowalyby :)
    Pozdrawiam :) sisimalina@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratulacje bo to nie łatwe - taki egzamin brrrrr.
    Girlanda jest taka piękna - chętnie powiesiłabym ją w oknie żeby inni też ją podziwiali :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Moje gratulacje z okazji zadnia egzaminu!!!
    A serduszka powiesiłabym obok łóżeczka mojego (jeszcze nienarodzonego) synka :)))

    OdpowiedzUsuń
  53. Witam i gratuluje a zawieszke powiesze na drzwiach szafy.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Moje gratulacje :).

    Super girlanda :).
    U mnie wisiała by na drzwiach z pokoju, które są zawsze otwarte i widać je od razu jak się wejdzie do domu :).

    Oczywiście na candy się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  55. Girlanda zawisłaby na werandzie z widokiem na Tatry, tuż obok wiklinowego bujanego fotela, w którym wieczorami sączę winko. Nie, żebym miała taką werandę, ale pomarzyć wolno.

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluję :)
    Oczywiście ustawiam się w kolejcce :) Serduszka zawiesiłabym na lustrze przy toaletce. Stworzyłyby niezwykły, romantyczny klimat :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ojjjj...gdybym wygrała te cudne serduszka zawiesiłabym je pewnie w pobliżu łóżeczka mojej córci :)
    anna.oboza@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się:)
    Gdybym szczęśliwie wygrała te serduszka myślę, że znalazły by miejsce na korytarzu przy wejściu i lustrze:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Zawieszka jest śliczna. Jeśli szczęśliwym trafem wpadłaby w moje ręce zadomowiłaby się w sypialni. Kolorkiem i klimatem idealnie by się tam wpasowała.
    Pozdrawiam serdecznie
    T.

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja też , ja też oczywiście się ustawię :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  61. ojej miałam napisać gdzie bym zawiesiła zawieszkę ja myślę że ozdobiłaby moją sypialnię :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Gratuluje zdanego egzaminu :) chętnie bym zawiesiła takie cudo w pokoju moich dzieciaczków :)) przy okazji zapraszam w moje skromne progi na candy http://chatkapuchatki.blogspot.com/2013/01/candy-candy_14.html

    OdpowiedzUsuń
  63. Te serduszka idealnie pasują mi do łazienki, którą mam urządzoną dokładnie w tych kolorach. Już widzę je przy lustrze :)
    Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  64. gratki! jak to gdzie zawiesiła??? oczywiście, że na drzwiach wejściowych! niech wszyscy podziwiają takie cudo! zapraszam do siebie TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  65. Skoro girlanda jest niebieska zawiesiłabym ją w łazience albo w spiżarni. Akurat łazienkę mam w tym kolorze. O rak, lepiuej w łazience. Jest dość ubogim miejscem, dlatego taki detal jest potzrebny!

    OdpowiedzUsuń
  66. Serdeczne gratulacje !!!!!!!
    Ja ową girlandę zwiesiłabym w oknie aby jej energia płynąca z serduszek mogła spokojnie przepływać miedzy domem a światem :))))))

    Pozdrawiam
    olienka84@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Gratuluję zdania Prawka z całego serca :)))
    Twoja girlanda zawisła by u mnie w kuchni , pasowała by swoją kolorystyką do jej wystroju ... i ja czzęsto bym się jej przyglądała bo w kuchni spędzam dużo czasu .

    OdpowiedzUsuń
  68. Gratuluję!
    A ta śliczna girlanda cudnie by wyglądała nad łóżeczkiem mojej Hanusi. I na pewno wzbudziłaby jej zainteresowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Witam. Piękne prace :)
    A gdybym miała szczęście i miała już to cudo, to zapewne biegałabym po całym mieszkanku i szukała odpowiedniego miejsca... ale najprawdopodobniej byłby to pokój mojej córci, tuż obok niebieskiej lalki Tildy. Ten sam klimat.
    Kciuki trzymam i liczę na szczęście w losowaniu.
    Pozdrawiam serdecznie.Iwona (nawrosia@o2.pl)

    http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  70. Gratuluję zdanego egzamiu :) A girlandę zawiesiłabym na hoorowym miejscu, naprzeciw wejścia, by wszyscy mogli ją podziwiać! Pozdrawiam serdecznie Iza izabella_ch@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Fajny ten Twoj Gliniany Garnek, z checia bede zagladac. Taka slicyna girlande z wielka checia bym przygarnela, wiec ustawiam sie w kolejeczce:) a zawiesilabym ja na komodzie w moim pokoju. Sciany sa niebieskie, wiec pasowalaby idealnie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Trafiłam na Candy niemal w ostatniej chwili! :) Śliczne rzeczy tworzysz i "ciepło" mieszkasz.
    Moja odpowiedź: serduszka zawiesiłabym oczywiście w pokoju córci.
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  73. Ustawię sie jeszcze w kolejce :) Zdecydowanie zawiesiłabym nad łóżkiem :) Pozdrawiam serdecznie i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Jestem chętna przygarnąć takie serduchowe cudo :)
    Zawiesiłabym je w przedpokoju, by witały gości. Uwielbiam ten styl :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. U mnie zawiśnie w dużum pokoju, na wolnej ścianie przy TV. Będzie sie wszystkim rzucała w oczy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. Gratulacje z powodu prawka! :)
    Przeurocza ta zawieszka. Właśnie szukam nowego mieszkania - jeszcze nie wybrałam ostatecznie, ale sercem [nomen omen] jestem przy jednym. Tam girlanda pięknie pasowałaby do witania gości naprzeciwko niebieskich drzwi wejściowych. I może przyniosłaby szczęście w nowym miejscu...

    Wszystkiego dobrego życzę

    a informacja o candy jest tutaj: chatazodzysku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Gratulacje!
    Serduszka wprost wymarzone do mojej sypialni!Mam bardzo podobną narzutę na łóżko.
    Według mnie girlanda wisząca naprzeciwko małżeńskiego łóżka to najlepsze miejsce.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  78. Witam. Po pierwsze to wielkie gratulacje, to niezwykłe być niezależnym i prowadzić auto samemu :) wiem coś o tym :)
    Po drugie girlanda jest cudownie przepiękna. :) a zawiesiłabym ją przy łóżku, by mi umilała to miejsce jeszcze bardziej :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  79. Very nice gift, hope for the best.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  80. Gratulacje, wspaniale świętujesz - mam niebieską sypialnię, girlanda będzie wspaniale pasowała. Jednocześnie zapraszam na candy na moim blogu.
    http://waiwona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Takie cudeńko zawiesiłabym na serduchowej ścianie mojej ukochanej Siostry która ma fioła na punkcie serduszek!

    OdpowiedzUsuń
  82. Powiesiłabym te cudeńka na Sercowej Ścianie mojej ukochanej Siostry która ma fioła na punkcie serduszek!

    OdpowiedzUsuń
  83. Basiu ślicznie gratuluję i życzę szerokiej drogi.
    A co do tych przecudnych serduszek, to na pewno powiesiłabym je u mojej Hanusi w pokoju, zresztą gdyby je zobaczyła i tak by mi ich już nie oddała, uwielbia serduszka pod każdą postacią,a Twoje są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  84. Dzień dobry - Gratuluję zdania egzaminu na prawo jazdy.
    Tę cudną girlandę z serduszek Basieńko powiesiłabym w Biurze Związku Emerytów,Rencistów i Inwalidów,aby pokazać i zachęcić... co można stworzyć pięknego i nie siedzieć w domu,nie narzekać tylko tworzyć takie i...inne cudeńka.
    Jestem już emerytką i stawiam takie małe,nieporadne kroczki w tworzeniu rękodzieła (bombki karczochowe,kwiaty z bibuły,maluję na szkle...).Staram się nie nudzić na emeryturze tylko spełniać swoje marzenia.
    Pozdrawiam i moc serdeczności posyłam (*_*)

    OdpowiedzUsuń
  85. Gratuluję! :) Wiem jaki to był stres, bynajmniej w moim wydaniu. :)
    Zawieszka zawiśnie, jeśli przypadkiem wygram, w mojej kuchni- pasuje kolorystycznie.

    Pozdrawiam ciepło,
    Marta

    toffi9@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Gratulacje, ja podchodziłam kilka razy i stres mnie zabijał :(
    Zawieszka kolorystycznie ładnie się wpisuje w klimaty mojej sypialni. Zawiesiłabym ją na toaletce. Sypielnię, toaltekę i Twój bannerek oczywiście można zobaczyć na domoweklimaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. email; sylwialabadek@gmail.com
    obserwuję jako sylwia labedz
    Serducha zawiesiłabym przy moim ogromnym lustrze, takie serduszka nadadzą wiele radości w mojej małej, dopiero wynajętej kawalerce, w której obok wspomnianego lustra, łóżka i walizek nie ma jeszcze nic:)

    OdpowiedzUsuń
  88. Piękne serca, powiesiłabym je w sali aby mogły podziwiać je dzieci i zaznajamiać się z pracą ludzi tworzących małe dzieła sztuki :) kaasaii66@gmail.com pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. śliczne serca i gratuluje zdanego prawka :)
    serca bym powiesiła na ścianie na wieszaku w kształcie klatki dla ptaków którą kupiłam w H&Y :)
    baner na moim blogu:http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. gratuluję prawka. jesteś wielka!!

    OdpowiedzUsuń