czwartek, 24 stycznia 2013

DZBANUSZEK I WYNIKI CANDY

Szukając w necie czajnika na wodę  trafiłam na taki emaliowany dzbanek i nie mogłam się mu oprzeć. Zakochałam się w nim od razu i bez namysłu go zakupiłam. Prawda że jest piękny :) Uwielbiam takie sielskie klimaty.


Dzisiaj właśnie odebrałam prawko i tak się złożyło że dzisiaj ogłaszam wyniki Candy.
Lubię organizować takie rozdawajki ale nie lubię losowania, ponieważ jest Was dużo chętnych a cukierek jest tylko jeden. Losowania dokonała moja Asia. Pytając ją który nr wybiera od 1 do 80, odpowiedziała:1 :)

Girlandę z serduszek otrzymuje Ania z bloga
 http://odinspiracjidorealizacji.blogspot.com/

Miała być jeszcze niespodzianka....:) wśród dziewczyn które życzyły mi powodzenia na egzaminie rozlosowałam jeszcze jedną zawieszkę z serduchami.

Drugi cukierek powędruje do Agaty z bloga
http://tam-dom-twoj-gdzie-serce-twoje.blogspot.com/

Gratuluję :)

Wszystkim bardzo dziękuję za liczny udział w zabawie 



A teraz lecę się pakować i jakieś zakupy zrobić. Jutro wyjeżdżamy w góry i ponad tydzień mnie nie będzie. 
Jeszcze raz dziękuję  i pozdrawiam :)

42 komentarze:

  1. Dzban świetny.
    Gratulacje dla dziewczyn. Szczęściary:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej i dziekuje za zabawę.
    A na takie emaliowane cudo tez choruję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluje zwyciężczyniom:)
    A dzbanek fajny, tradycyjny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulcje i szcześliwego pobytu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany!!! Czy ja widze siebie wsrod zwyciezcow? Oczom nie wierze! Moje okienko zostanie okraszone jakims Twoim dzielem? No to teraz mi sie buziol cieszy :-D Gratuluje Ani :-) I dziekuje Basiu :-) A dzbanek, ktory zakupilas - przesliczny.. taki delikatny i jak pasuje do tej girlandy :p
    Szereokich drog kierowco i zawsze wolnego miejsca na parkingu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla zwyciężczyń ;O)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwyciężczyniom :) no nic,chciałam iść na łatwiznę, ale widzę nie pzostaje mi nic innego jak zamej sie zabrać za szycie takich girland ;) Udanego urlopu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla zwyciężczyń!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję szczęściarom;-)
    Baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale macie fajnie z tym wyjazdem. Zazdroszczę. Dzbanek jest super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje :)Dla ciebie i zwyciezczyn

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję PRAWKA :) dzbanuszek w towarzystwie serc wygląda bajecznie...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję dziewczynom :) A Tobie raz jeszcze tej małej plastikowej dyskietki - prawka wielka radość co? Miłego wypadu w góry i dzięki za zabawę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję szczęściarom a Tobie dziękuję za zabawę.
    Dzbanek jest czarujący!Miłego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje egzaminacyjne i dla szczęściarek ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie jest szał na emalię :)
    Dziękuję Basiu za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  17. To co pierwszą oficjalną jazdę masz już za sobą??? ;)
    Gratuluję dziewczynom tych cukierasów!!!
    A dzbanuszek cudny, ogromnie mi się podoba!!!
    Udanego wyjazdu, baw się dobrze kochana!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję zwyciężczyniom i bardzo dziękuję za zorganizowanie zabawy i jeszcze za coś :) Ty wiesz za co :) Pozdrawiam i udanego wypoczynku :) Pozdrawiam serdecznie
    Trojanda

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję wygranej :)))

    dzbanek uroczy

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. O to będziesz szusować po polskich trasach ;) Szkoda, że nie wygrałam, ale cieszę się, że mogłam jako stały czytelnik uczestniczyć ;) Życzę miłego wypoczynku! P.s. dzbanek rewelacyjny!!! Pa! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie dziękuję za wygraną i Wasze gratulacje dziewczyny :)
    Pozdrawiam, Anna

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziekuję za zabawę i życzę szerokiej drogi:-) Tylko nie szalej:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. jaki piękny dzbanek!!!:)a blog Twój jest pełen inspiracji i ciekawych pomysłów pozwól że rozsiąde sie na dłużej!Miłego wypady w góry...:)Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  24. podwójny sukces:-) uroczy dzbanek i prawo jazdy. Brawo
    wpisałam się na Twoją listę obserwujących i zapraszam serdecznie na rewizytę Gosia z homefocuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzbanek jest naprawę śliczny.A co do twojego wyjazdu w góry ,to tak naprawdę ci zazdroszczę,ale z drugiej strony to za zdane prawko,zasłużyłaś sobie na nagrodę.UDANEGO WYPOCZYNKU!

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję,
    i życzę wspaniałego wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. tak:))jest śliczny...no ale gratuluje zdanego prawka:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzbanek bardzo fajny, tez takie lubie! Gratuluje zdanego prawka i zycze milego pobytu w gorach!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  30. dzbanuszek śliczny, pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzbanuszek bardzo ładny .Pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  32. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam. Zapraszam na bombonierkową zabawę. Pozdrawiam serdecznie :)
    http://beatybombonierka.blogspot.com/2013/02/dam-drapaka.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Basiu, dziś odebrałam paczkę od Ciebie! Ślicznie dziękuję za serduszka- będą idealnie pasowały do nowej łazienki :)
    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  35. basiu gdzie się podziewasz?
    zapraszam do mnie po wyróznienie

    OdpowiedzUsuń
  36. I znowu piękna zawieszka,niesamowite je robisz.Gratuluję talentu:)

    OdpowiedzUsuń