piątek, 18 stycznia 2013

SERDUCHA :)


U mnie zimno i jeszcze dzisiaj śnieg zaczął padać ... jednym słowem mamy środek zimy :) No cóż mamy styczeń, a po nim luty i będziemy kuć buty :) a później to już marzec:)

A ja po sobotnich przeżyciach wpadłam w wir szycia i stworzyłam takie kolorowe girlandy.  Serducha uszyłam pod zamówienie na Dzień Babci i po trochu już na Walentynki.




i trochę różu 





Zauważyłam że nie które z Was  wprowadzają już kolorki do domu co mnie zainspirowało i  też postanowiłam wprowadzić zmiany. Może uda mi się coś pokazać po weekendzie.
Dziękuję za wszystkie miłe komentarze i witam nowych obserwatorów.
  
Aby do wiosny :)


33 komentarze:

  1. Uwielbiam Twoje serducha, a te różowe to już w ogóle moje ulubione!!!!!
    Ja też okropnie czekam na wiosnę, a tu jeszcze bite 2 miesiące zimy ;(
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle śliczne girlandy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne materiały, wszystkie w moim stylu:) Szkoda że tak ciężko je u mnie dostać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne serducha i tkaniny takie śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosennie u Ciebie:))) Śliczne !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne te serduszka takie ciepłe i pozytywne, a te z biedronkami super

    OdpowiedzUsuń
  7. Do wiosny...czyli tutaj do kwietnia:(
    Cudne serduszka.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne - szczególnie te różowe - lubię taki styl :)
    Krateczka,kwiatki - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serduszkowy zawrót głowy:) piękne twory:) Ja też cały czas szyję serduszka:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne te girlandy :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam serduszka, a Twoje są słodkie :)
    Zapraszam w wolnej chwili :) http://6ranowmigotkowie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Trudno wybrać...które ładniejsze...;)
    Różowe czy czerwone...???
    Pozdrawiam ciepło...

    OdpowiedzUsuń
  13. Sa jak zwykle śliczne!Czy te kwiatuszki tez robione ręcznie?

    OdpowiedzUsuń
  14. Serducha są zawsze miłym akcentem, a tak kolorowe jak Twoje są bez konkurencyjne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne serducha, walentynki tuż, tuż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Basiu prześliczne girlandy i frywolitki :)
    Pozdrawiam z ośnieżonej Anglii
    K.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog :))
    Ciekawy post ;] Podoba mi się !!!
    Życzę miłego weekendu.

    Zapraszam również do mnie :)
    I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Za polubienie byłabym ogromnie wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
  18. Basiu jestem wielką fanką twoich girland ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne te serduchowe girlandy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak zawsze cudne te Twoje serducha:)))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooooo i tu u Ciebie już wiosną czuć...
    Chyba trzeba wygrzebać wiosenne tkaniny ..
    Ps. ładnie nazwałaś swój blog - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Różowe serducha piękne!Chyba czerwień trochę się przejadła, a tu proszę,jaka odmiana.
    Jak ja mogłam przegapić post z babeczkami z truskawką???Prześliczne są to mój ulubiony motyw!Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliczne te serduszka, fajne materialy dopasowalas!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne serduszka :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne te girlandy!!! Te z drugiego zdjęcia bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekne te serducha, podoba mi się bardzo ich niekonwencjonalny kształt

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo walentynkowo się zrobiło :) serducha słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie te serduszka wychodzą Ci piękne! Kiedyś próbowałam uszyć takie i szkoda gadać...Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Serducha są śliczne, zwłaszcza te czerwone :)

    OdpowiedzUsuń