wtorek, 19 lutego 2013

NA PRZEKÓR ZIMIE ...

Witam serdecznie Wszystkich po długiej przerwie:)
Dawno mnie nie było.....pierwszy tydzień byliśmy w górach na nartach (było super), drugi tydzień zjazd rodzinki, a później my wyjechaliśmy w gości do znajomych i tak mi czas leciał że nie miałam czasu się do Was odezwać.

Mam dość już zimy.... i dlatego postanowiłam wprowadzić na blogu wiosnę i lato:)
Takie kolorowe ozdoby ze sklejki na piku zrobiłam w zeszłym roku pod zamówienie.  
Na Waszych blogach może są ciekawsze inspiracje niż te moje ale takich kolorów nigdy dość, a szczególnie gdy za oknem pada jeszcze śnieg:)


 



Dziękuję wszystkim za miłe komentarze i witam wszystkich nowych obserwatorów

Pozdrawiam
Basia:)

24 komentarze:

  1. Aż mi się weselej zrobiło! Super fotki!

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie wiosna w pełni :)
    Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołe ozdoby. Chętnie wetknęłabym taką do doniczki na balkonie i codziennie się do niej uśmiechała:)
    Posyłam ciepłe promyki słońca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosna juz tuz tuż :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo jak wiosennie:)
    Ja też już szalenie tęsknie za ciepłym slońcem i wiosennym powietrzem. Oby wiosna szybko do nas przyszła.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie Ci to wyszło.odrazu zrobiło się kolorowo i wesoło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu ja też już mam dość tej zimy! I szukam wiosny wszędzie gdzie się da :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak cudnie!!!!!! Jak mi brak takiego widoku!!!!! Już niedługo ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo jak u ciebie wesoło i kolorowo!
    Jak ja już się nie mogę doczkać wiosny!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz to ja już też nie mogę patrzeć na śnieg! Co za kolorki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo matko jakie kolory aż nie chce się stąd wychodzić !!!!
    pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, tak ja już też chcę wiosnę... Bardzo tu miło... Pozdrawiam i zapraszam do mnie Natalia http://waniliowylawendowybialy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. oh na chwilę można było poczuć wiosnę :) dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cieszę sie ze wróciłas:)
    jeszcze raz zapraszam po twoje wyróznienie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Basiu mnie też tęskno za wiosną, ale ona już niedługo...
    Śliczne ozdoby!
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czesc Basiu, widze, ze juz wrocilas, ciesze sie ze urlop byl udany.
    Ja tez czekam z niecierpliwoscia na wiosne ale trzeba jeszcze troche cierpliwosci, u mnie na jutro znowu snieg zapowiadaja :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie śliczne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Cudeńka, właśnie pokazałam córeczce i bardzo jej sie też podobały, śmiałam się, że ja powinnam mieć taki banerek na powitanie, jako , że jestem 'kolorowe marzenia ali".
    Ślicznie kolorowo się zrobiło, ja też już mam dość zimy i dzisiejszy mój post też już będzie kolorowy, wiosenny, letni.
    Mam nadzieję, że to już ostatnie podrygi zimy. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest pięknie ;) pozytywnie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne prace! pozdrawiam z kuźni upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuję za takie pozytywne foty!! mega uśmiech wywołały na mojej twarzy!!

    OdpowiedzUsuń
  21. O nie! teraz to już naprawdę zatęskniłam za wiosną! :) Mam nadzieje, że wreszcie się tego ciepełka doczekamy i lato będzie równie długie jak zima.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mozna się nie uśmiechnąć patrząć na takie kolorowe i pozytywne cudeńka.

    OdpowiedzUsuń