czwartek, 28 lutego 2013

ŻEGNAM LUTY :)

Kiedy kończy się luty i wiem że już za trzy tygodnie będzie kalendarzowa wiosna, to chodzi za mną wierszyk Cz. Janczarskiego "Porządki" który pamiętam jeszcze z przedszkola.

 - Co robisz, szpaczku?-
pyta wiewiórka.
- Wyrzucam z budki
trawę i piórka.

Wyrzucam śmieci
z zeszłego roku.
Chcę mieć na wiosnę
czyściutki pokój.

I jak ten szpaczek sprzątam, układam, segreguje i zmieniam wystrój wnętrz...:) ale w między czasie oczywiście robię to co lubię czyli tworzę:)
Taki domek z ptasią rodzinką zrobiłam pod zamówienie dla mojej koleżanki i mam nadzieję że Was troszkę zainspiruję.


Dzisiaj tak króciutko bo mam troszkę zamówień i jeszcze chcę  sobie uszyć nowe rolety do kuchni i takie tam różne....
 
Życzę Wam udanego i słonecznego weekendu :)

Bardzo dziękuję za wszystkie miłe komentarze
 Basia:) 


36 komentarzy:

  1. prześliczny ten domek z ptaszkami

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł z tym domkiem :)
    A i banerek nowy fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne ptaszki i domek, oj wiosna już tuż tuż, tak było dzisiaj cieplutko, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super domek, a wierszyka nie znałam, nauczę dzieci w przedszkolu,papatki !

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny nowy banerek :-) Cudna zaslonka :-) a zawieszka przepiekna :-) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna wiosenna zawieszka - bardzo inspirująca!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki piękny ten domek :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. budka ptasia przesłodka :-)))
    oj ja tez muszę się za porządki brać!! fajnie że już wiosna tuż tuż :D

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. DOMEK ŚLICZNY,ALE MNIE URZEKŁA TA ZAZDROSTKA W TYTUŁOWYM OKNIE.CZY SAMA USZYŁAŚ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jeszcze mam dwie do skończenia....

      Usuń
  10. Bardzo ładna zawieszka :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak to miło, że wywołujemy wiosnę !! śliczne dodatki , które napawają optymizmem. Zapraszam Cię serdecznie do mnie na zwiastuny wiosny z mojego domu. Gosia z homefocuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna zawieszka, cudnie dobrane kolorki, ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wczoraj miałam "dzień sprzątania"- miałam takiego powera, że posprzątałam w każdej szafce :) a dziś na znak, że ja już wiosnę czuję umyłam auto :D
    hihihi chciałabym już cieplejsze dni...
    Basiu zazdroszczę umiejętności szycia :)
    Piękny karmnik !

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny domeczek. Będę częstszym gościem.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny domek z ptaszkami. Ależ ja tęsknię za wiosną!!! oby już przyszła.
    Twoja zawieszka to namiastka tej wiosny;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny domek :) Przypomniałaś mi kochana o pomyśle jakiś czas temu porzuconym... :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  17. Banerek u góry jest rewelacyjny!
    Fajna ptasia rodzinka zamieszkała w ślicznym domku.

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna girlanda... uwielbiam takie delikatne tkaniny:))) pięknie to zrobiłaś!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, ze nawet szatę graficzną zmieniłaś.
    Ale coś w tym jest, że każdy na wiosnę robi porzadki, zmienia wystrój mieszkania.
    Zima wszystkim daje się we znaki. Wiosno przyjdź!

    OdpowiedzUsuń
  20. Uroczy ten domek:D
    Widzę zmiany i nowy banerek, pięknie!
    bzi:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Udał Ci się ten domek dla ptaszków, na pewno się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Basiu odpowiedziałam na Twój komentarz i wpisałam w nim, że nie wiem jak masz na inię - gapa ze mnie straszna - przepraszam.
    Jeśli chodzi o Twoje cudności, które wykonujesz to słów mi brak. Domek uroczy. Kiedy masz czas na tak liczną produkcję - piszesz, że musisz zrobić to i to, roletę do kuchni...Dziewczyno jestem pełna podziwu - ja również ciągle coś robię, ale przy Tobie wysiadam - pozdrawiam aldona

    OdpowiedzUsuń
  23. Takiej inspiracji szukałam! Dziękuję bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne uszyjątka, pokaż te rolety jak uszyjesz ;)
    Buziaki kochana

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Twoje ozdoby!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie dekoracje bardzo mi się podobają. Czekam obecnie aż moja nadwyrężona ręka troszkę wydobrzeje i zapewne coś wiosennego uszyję. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna zawieszka taka wiosenna:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Tytułowy garnek z mirtą (myrtą?) w środku jest uroczy....Fajne te Twoje szyjątka. Tez marzy mi się taka dekoracja.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zainspirowałaś i to jeszcze jak!

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny dodatek :)
    Pozdrawiam
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudny ten domek z ptaszętami :)

    OdpowiedzUsuń