środa, 6 marca 2013

PASTELOWA HELLO KITTY

Witajcie:)
Dzisiaj był piękny dzień, pełen słońca ....myślę że nie tylko u mnie było tak pięknie:) Uwielbiam takie słoneczne dni...W takie dni mogłabym góry przenosić, ale póki co gór nie przenoszę tylko cały czas szyję. 

Dla małej Klaudii uszyłam fartuszek z Hello Kitty i woreczek na buciki. Mam nadzieję że młodej damie prezent się spodoba:)
 



Muszę się jeszcze Wam  pochwalić co dzisiaj dostałam... małą paczuszkę a w niej......malutkie gąski:) Uwielbiam gąski...taki prezent otrzymałam od mojej koleżanki Beaty za który bardzo dziękuję :)


Jutro ogłoszę  dla Was wiosenne  Candy, mam nadzieję że się wyrobię...

pozdrawiam wszystkich
Basia:)

19 komentarzy:

  1. Wszystko śliczne i komplecik i gąski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fartuszek z hello kitty to świetny prezent dla małej damy! moja siostrzenica uwielbia tą bajkę :)
    ślicznie Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fartuszek wspaniały, moje dziewczynki jak go zobaczyły to od razu się w nim zakochały!!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie niestety dopadło jakieś osłabienie wiosenne dnia dzisiejszego. Zaraz uciekam na kurs, kompletnie nie przygotowana, bo nie mogłam nad książkami dziś usiedziec.
    Moja chrześnica byłaby oczarowana, uwielbia wszystko co z Hello Kitty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello Kitty :) Moja córcia ją uwielbiała ... już wyrosła - ot tak ... Teraz pasjonuje Ja co innego.
    Fartuszek jest przepięknie słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny komplecik ! Mała na pewno będzie zachwycona :)
    A na Candy czekam z niecierpliwościa :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  7. ojeju jaki śliczny i fartuszek i woreczek:) nie jednej małej dziewczynki kitty taka śni się po nocach:)))
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. o prosze jaki fajny fartuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny komplet "młodzieżowy" , gąski też urocze. pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu - fartuszki pasujące do "Zosi samosi" - oczywiście jest to maly żarcik - samosia znaczy w tym przypadku "wszystko potrafi" pozdrawiam aldona

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej, jakie cuda tworzysz (girlandy z muffinek nr 1) poprostu szok :o)
    chetnie rozgoszcze sie u Ciebie!!!!!!
    pozdrawiam wiosenneie
    ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczny ten fartuszek Basiu!
    U mnie pada juz od wczoraj caly dzien..poslij troche sloneczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiekne!!!!! pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. fartuszek jest prześliczny:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny fartuszek uszyłaś! Prześliczny !

    Pozdrawiam wiosennie
    Munia

    OdpowiedzUsuń
  16. Niebieskie dodatki to coś cudownego. I te śliczne gąski:) Świetne do Pani kuchni byłyby te garnki z gąskami :) http://www.garneczki.pl/produkt/komplet-garnkow-emaliowanych-pyza-gaski,5320

    OdpowiedzUsuń