wtorek, 30 kwietnia 2013

MAJ ....:)


Witam Was w ostatni dzień kwietnia:)

Jutro zaczyna się mój ulubiony miesiąc....maj...
Maj to czas kiedy jeździmy na wycieczki rowerowe, kiedy ze spaceru wracamy z bukietem pachnącego bzu, kiedy z rodzinką wybieramy się na majówki za miasto albo majówkę spędzamy po prostu w ogródku...
Coraz więcej czasu spędzamy poza domem....sadzimy kwiaty, siejemy ..... Niektóre z Was upiększają swoje tarasy, balkony żeby rano w towarzystwie pięknych kwiatów wypić poranną kawę...

U mnie taras czeka na remont, więc upiększać go będę dopiero na koniec maja, ale za to w moich glinianych garach zakwitły bratki, moje ulubione kwiatki... 

 i zrobiło się tak ciepło i kolorowo przed domem:)


Nie daleko mojego domu jest taka dzika działka na której rosną różne drzewka a latem rosną polne kwiaty, lubię tam chodzić bo zawsze coś przyniosę do domu …. teraz kwitną młode gałązki wiśni, które  zdobią moje kąty:) 


Nad komodą powiesiłam sobie zawieszkę.... którą już znacie...moja jest w kolorach błękitu...



A tu Żabi Król:)....zrobiłam go w prezencie na Dzień Mamy...wiem że jeszcze do tego święta sporo czasu ale jakoś tak miałam wenę twórczą.....:)


Dziękuję Wam za wszystkie miłe komentarze i rady odnośnie ramek nad schodami...ramki zakupione ale jeszcze nie powieszone:)...jeszcze myślę i się zastanawiam....bo ja nie za bardzo lubię przesadę a bardziej wolę minimalizm...ale zobaczymy jak to będzie:) 
Na jakiś czas mnie nie będzie wśród Was.... może cały maj  a może trochę krócej...jeżeli znajdę chwilkę to wpadnę do Was, ale jeżeli nie znajdę czasu to wybaczcie mi brak odwiedzin...ale jak wrócę to może z  Candy :), chodzi mi jakiś truskawkowy motyw po głowie:)

Życzę Wam dużo słońca i udanego wypoczynku...
Basia:)


50 komentarzy:

  1. Masz rację Maj to wspaniały miesiąc! Już nie mogę się doczekać bzów, spacerów, herbatki na balkonie i wielu wielu innych rzeczy :)
    Bratki są piękne, a taki gliniany gar chyba przywiozę od mamy na swój balkon ;)
    Pozdrawiam gorąco Basiu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj slicznie tam u ciebie i w mieszkanku i przed domem ... bardzo ładnie :)
    A i melduję, troszkę z opóźnieniem, ale pamięć to ja mam dobra, ale krótką hihi, że paczuszką juz jest odebrana i ponoć sliczności w niej były :D Także nie mogę sie doczekać przyjazdu do pl :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie u Ciebie wiosna na całego!

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, remont, remont, też mnie czeka, ale dopiero podczas wakacji. Ślicznie porosły Ci kwiaty, a zawieszka jest bardzo urocza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje zawieszki:)
    Fajna żaba:)
    Miłej majówki-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. I też mój ulubiony miesiąc;-) i widzę że i u Ciebie bratki królują w ogrodzie. Pięknie i wiosennie masz udekorowany dom.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. do tej ptaszkowej zawieszki wzdycham nieustannie a żabi król to aktualnie mój męski ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie to wszystko przygotowałaś przed majówką ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu ale u Ciebie jest ślicznie, ogród już w kwiatach robi się naprawdę wiosennie, życzę Ci Basiu cudownego weekendu majowego i zapraszam do redecor.pl na zakupy jeszcze tylko 6 dni promocji warto więc skorzystać. Polecasz nasz sklep więc dla osób , które nam pomagają w promocji i dokonają u nas zakupu mamy dodatkowo niespodziankę (od Madam Stoltz)...buziaki Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  10. pieknie, bratki radosc dla duszy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak pieknie mieszkasz, sliczny dom i cala jego otoczka!!!!!!!!!!!!!!!!
    cieplutko i majowo pozdrawiam
    ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie masz przed domem. Bratki w glinianych pojemnikach prezentują się znakomicie :) Żabi król - przeuroczy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. B.lubię zaglądać do ciebie, masz ciepły dom i tyle ciekawych dodatków
    Garnki na bratki urocze!

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj!
    Przejrzałam Twój blog i stwierdzam że wszystkie Twoje aranżacje są ciekawe i nietuzinkowe.Bardzo mi się podobają.Gratuluję smaku i dobrego gustu.Pozdrawiam serdecznie i również zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak pięknie już przed domkiem :) Ja również uwielbiam MAJ !!! Udanego długiego weekendu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Basiu u ciebie jak zwykle jest uroczo i przytulnie :)
    Pięknie i z ogromną dbałoscią o kazdy szczegół.
    serdecznie pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciepło, sympatycznie z klimatem :) A żabi król, zakochałam się w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ganek cudowny,domek taki schludny-głupawe słowo-chodzi mi o to ,że emanuje świeżąścią i porządkiem,relaks-ja mam problem z nadmiarem.Bratki cudowne,a gałęzie wiśni też zagościly w moim dom-zerwałam na spacerze.Życzę radosnego i pogodnego weekendu i wracaj do blogowaqnia jak najszybciej:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham maj :) będą bzy, konwalie, zakwitna kasztany :))))))))))))))))) dla mnie maj może trwac pół roku :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również uwielbiam bratki, bardzo wdzięczne kwiatki. (wyszedł mi rym :) )
    posadziłam już trochę, ale stanowczo za mało. W sobotę wybieram się na targ i nie wracam bez bratków.
    Basiu masz przepiękny dom, i taki błyszczący, czyściutki. podziwiam.
    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  21. Będziemy tęsknić Basieńko kochana!!! Maj to też mój najlepszy miesiąc ;) Pięknie kolorowo u Ciebie, ja też muszę się za sadzenie wziąć!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie gliniaki przed domami... Sama osobiście nie posiadam, ale kto wie...;)
    Masz przepięknie w domu........ :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekne bratki :-) W sam raz na ciasteczka. hi hi hi:-)
    Uwielbiam maj (nie tylko dlatego, że mam urodziny i imienieny) :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszędzie pięknie..I w domu i przed...

    OdpowiedzUsuń
  25. Acabei de conhecer o seu blog e achei lindo,amo casinhas fofas e bem cuidadas,parabéns!!! Maravilhosa!Me visite:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Te kompozycje w glinianych garnkach są po prostu cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  27. Walcz dzielnie i wracaj szybko!

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny ten mariaż donic glinianych z metalowymi dodatkami, u mnie jeszcze bardzo duzo prac ogrodowo tarasowych, mam nadzieje, ze ze wszystkim zdążę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. witaj! ale ślicznie z tymi bratkami u Ciebie:))))
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak cudnie wyglądają te bratki w tych stągwiach glinianych i metalowych wiaderkach!

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham bratki;) Ślicznie u Ciebie:) Bardzo majowo;) Jak zwykle piękne dekoracje;) Maj to najpiękniejszy miesiąc w roku... Pięknej majówki

    OdpowiedzUsuń
  32. ah ten maj :)) piękny miesiąc...
    bardzo mi się podoba ta Twoja błękitna zawieszka.
    pozdrawiam ciepło, choć za oknem deszczowo... http://arcadiakobiet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Maj to wspaniały miesiąc. Bratki prezentują się wspaniale. Zawieszka pasuje kolorystycznie do kwiatów. Co tu dużo mówić - jest pięknie. Żabi król - bomba! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. A znalazłam w piwnicy ogromny gliniany gar i ... już już się rozochociam ... ale był tak ciężki, że dałam spokój. I tak mam już tego wszystkiego dużo na tarasie. Uwielbiam maj, mam urodziny i wszystko budzi się i kwitnie , ach , jak fajnie , że już w końcu jest wiosna. Też uwielbiam bratki i inne kwiatki też. Jak zawsze ślicznie u Ciebie i w ogrodzie i w domku. Żaba fajoska, :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny ganek - uwielbiam błękity. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Basiu ślicznie u Ciebie:) Pełna harmonia kolorów i kształtów:) A Żabi Król jest cudny? Jak Ty go zrobiłaś? Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepięknie wyglądają brateczki w gliniakach, bardzo radośnie i wesoło, zapraszająco :)
    pozdrawiam cieplutko

    ostoja.zielonestrony.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Żabi król jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Basiu a my juz mamy sezon bratkow zakonczony. Tutaj wszystko troche szybciej ;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne odcienie masz w mini doniczkowym ogrodzie, niebieski przywołuje klimat wakacji i Grecji, widzę że szykujecie się już na wakacyjne lenistwo :o)))

    Przy okazji, zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia i zapraszam do dalszej zabawy :o) na http://sweetdreamsanddots.blogspot.com/

    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  41. uroczy ogród i śliczne bratki. pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Pięknie mieszkasz i masz śliczny ogród. Niesamowicie podoba mi się podłoga i zazdroszczę kominka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Piekny ogrod Basiu!!
    Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ślicznie tu u Ciebie! A żaby król jaki słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  45. pięknie u ciebie, żaba wymiata!!! :)

    OdpowiedzUsuń