środa, 10 kwietnia 2013

MOJE DALSZE 4 KĄTY...:)

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie :)

Nie wiem jak u Was ale u mnie wiosny jeszcze nie widać...na podwórku mam jeszcze mnóstwo śniegu, który nawet nie myśli żeby się roztopić...słoneczko też schowane za chmurami....tak jakoś  ponuro...Czekam podobnie jak Wy na piękne słoneczne dni :) i mam nadzieję że już wkrótce będzie ciepło:)

Dzisiaj Wam pokażę moje dalsze cztery kąty....trochę małych zmian....

w oknie jak zwykle u mnie wiszą fywolitki, tym razem  w kolorze biało-niebieskim 


w podobnej kolorystyce uszyłam sobie poduchy z resztek materiału z którego uszyłam zasłony, dodałam biało-niebieską bawełnę w krateczkę

 



nad schodami powiesiliśmy ramki ze zdjęciami...i tu mam do Was pytanie: jak myślicie, powiesić jeszcze kilka ramek ze zdjęciami czy będzie za dużo? Myślałam żeby jeszcze ze 3 lub 4 ramki dodać w różnej wielkości....czekam na Wasze propozycje:)


a tu moja witrynka z nowymi plecami, białe plecy zostały wymienione na brązowe....to pomysł mojego męża i nawet mi się podoba :)




przy kominku mamy jeszcze awaryjnie drewienko.... bo wiosny nie widać i czasami jeszcze jest chłodno...


a nad kominkiem moje nowe wyhaftowane obrazki z niebieskim kwiatkami i niebieskim ptaszkiem...



 Na pewno zauważyliście że u mnie jeszcze są szyszki w domu , ale ja bardzo lubię szyszki i są one u mnie  prawie przez cały rok....tylko latem ich nie ma bo wtedy jest ich pełno przed domem:)

Bardzo dziękuję za miłe komentarze i witam wszystkich nowych obserwatorów.
Bardzo się cieszę że spodobały Wam się moje ostatnie poduszki i że,co niektóre z Was chcą sobie uszyć podobne:)

Na koniec chciałam podziękować Kasi z www.domnawygnanku.blogspot.com
za miły upominek jaki od niej otrzymałam....super lektura....
 Kasiu bardzo CI dziękuję :)
Już myślę jaki Ci się odwdzięczyć ....:)


.....

Teraz jestem na etapie urządzania sypialni ale jeszcze daleka droga do końca....malowanie, przerobienie oświetlenia, zakup różnych drobiazgów, uszycie zasłonek i takie tam....gdybyście chciały zobaczyć pierwszy etap urządzania to moge kliknąć kilka zdjęć...ale jeszcze nie ma żadnego efektu....


Życzę Wam miłego i słonecznego tygodnia
pozdrawiam Basia:)




78 komentarzy:

  1. Po kątach Twoich pochodziłam, wszędzie ślicznie, a jaki błysk, matulu, jak Ty masz posprzątane;)
    No i obrazki oko moje przykuły, ptaszek uroczy, mam słabość do takiego rękodzieła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porządek mam tylko tak do 15...później to rodzinka wraca do domu....:)
      Mam kilka książeczek Rico, gdybyś chciała to mogę Ci zeskanować jakieś wzorki:)

      Usuń
  2. Cudnie u Ciebie kochana, kredens biały - obłęd!!!! Nie wiem na co patrzeć!!!!
    Miłego dnia !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu jak przytulnie u Ciebie, ja bym jeszcze zawiesiła kilka zdjęć , nawet z 6 , ale różne ramki, różne wielkości, tak niesymetrycznie. Zobacz na pinterest , tam jest mnóstwo inspiracji . pozdrawiam Gosia z hoemfcouss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, popatrzę i może wpadnie mi jakiś pomysł:)

      Usuń
  4. Ja bym dowiesiła ramki :)
    Cudownie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje podusie znowu mnie urzekły, w ogóle cały Twój domek jest taki, jakby to powiedzieć, ciepły to chyba odpowiednie słowo. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubie ciepłe klimaty i staram się wprowadzić to u siebie w domu:)

      Usuń
  6. Pięknie:) A jak wymieniłaś plecki?? ja mam podobny i też chcę zmienić bo stare to zwykła płyta pilśniowa.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten sam stolarz co wykonał mi witrynę to również zrobił mi drugie plecy. Stolarza znalazłam na allegro i wszystkie meble zamówiłam przez internet. Jeżeli chcesz namiary na stolarza to napisz do mnie na maila :)

      Usuń
  7. Poduchy są prześliczne. Pięknie mieszkasz. :) Wyszyte obrazki są subtelnie i naprawdę urocze. Myślę, że mąż miał rację co do witryny. Dzięki temu zabiegowi idealnie komponuje się z całym wnętrzem. Ja bym powiesiła więcej ramek ze zdjęciami. Trzeba by tylko dobrze zaplanować ich ułożenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale u Ciebie pięknie:) Mamy podobny gust:) Jestem zauroczona twoim mieszkaniem, dodatkami i dekoracjami:)Piękne poduchy:) I po cichu zazdroszczę kredensu:):):) Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)....wiem że mamy podobny gust bo byłam u Ciebie i zostawiłam komentarz ale coś go nie ma pod postem....wpadnę jeszcze raz :)

      Usuń
  9. Basiu...śliczne te Wasze kąty...;)
    Zauroczyły mnie te frywolitki...
    Nad schodami ramki prezentują się ładnie...ale jestem na TAK za powiększeniem kolekcji, będzie piękniej.
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie u ciebie:)))) ja od Kasieńki dostałam tez kilka gazetek...moze za jakiś czas miałabyś ochotę jak już nasycimy oczy swoimi...wymienić się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, super pomysł...będziemy w kontakcie:)

      Usuń
  11. Za każdym razem gdy do Ciebie zaglądam czyms się zachwycam. Dziś na przykład, sliczną delikatną ozdobą w oknie i kominkiem. W swoich poprzednich mieszkaniach miałam kominki, niestety w bloku na ten luksus sobie juz pozwolic nie mogę. Czasem aż nie mogę się doczekać kiedy się wyprowadzę, ale wiem, że do tego dojdzie:)
    Wiosna u jest mnie, choć dziś również schowała sie za wielką chmurą, w powietrzu ją czuć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do niedawna tez mieszkałam w bloku na III p....i wiem co to znaczy:), życzę CI szybkiej przeprowadzki:)

      Usuń
  12. Ale ładnie u Ciebie :)
    Bardzo podobają mi się podusie, świetny efekt z tą koronką :)
    Co do rameczek to zależy, jak lubisz przepych i dużo dodatków to kilka rameczek nie zaszkodzi, a jesli nie to zostaw tak jak jest :)
    Musisz sama wiedzieć, co Ci się podoba hihi :D
    Plecy witrynki też mi sie podobają, teraz pewnie lepiej widać białą ceramikę czy inne rzeczy w niej ustawione.
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie...ja nie do końca lubię przepych...

      Usuń
  13. SLICZNIE I KLIMATYCZNIE,KOMINKA ZAZDROSZCZE-MACIE PIEKNIE I GUSTOWNIE URZADZONY DOMEK... JA CZEKAM NA SYPIALNIE-CHETNIE ZOBACZE CO CZARUJESZ!!!
    USCISKI
    ANIA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj sypialnie pokarzę Wam dopiero w maju...szybciej nie dam rady...:)

      Usuń
  14. Piękne wnętrze ... takie delikatne, ciepłe ...
    Piękne obrazki wyhaftowałaś :) A niespodzianka urocza ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj.
    Piękny dom posiadasz, pięknie urządzony.
    Bardzo mi się podoba:-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne wnętrze.Sprawia wrażenie nowego ( może tak jest ?).Poduszki śliczne. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje...mieszkamy tu dopiero niespełna dwa lata...:)

      Usuń
  17. Pięknie urządzony dom.Twoja dbałość nawet o najmniejsze drobiazgi sprawia, że wszystko wygląda uroczo i elegancko. Ja bym nie wieszała więcej obrazków- tak wygląda to bardzo harmonijnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku, jakie te Twoje frywolitki są piękne :)) W ogóle wszystko u Ciebie śliczne.
    Mogę Cię również pocieszyć,u mnie wiosnę widać :)) Co prawda poranek i wieczór deszczowy, ale reszta dnia słoneczna i całkiem cieplutka :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Basiu powinnaś częściej pokazywać nam swój domek! Jest cudny- te schody, białe meble i świetne kanapy! Co do ramek to myślę, że dodanie jeszcze kilku to świetny pomysł :)
    Sypialni nie mogę się doczekać...
    Dużo słońca Ci życzę, pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję....premiera sypialni dopiero w maju...także jeszcze musicie poczekać:)

      Usuń
  20. Jaka Ty zdolna jesteś Kochana! Wszystko, co wyszło spod Twoich rąk jest takie dopracowane i gustowne! Masz pięknie urządzony dom! Już nie mogę się doczekać ujrzenia efektów zmiany sypialni!
    A jeśli chodzi o te ramki przy schodach, to ja bardzo lubię dużo w różnych właśnie rozmiarach, więc proponuję kolejne 3 większe dookoła lub 2 takiej samej wielkości poniżej :)
    Pozdrawiam!!!
    PS. U mnie też jeszcze śnieg zalega w ogródku...

    OdpowiedzUsuń
  21. ale u Ciebie pięknie!
    Podusie i obrazeczek urokliwe.

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajnie mieszkasz ... białe meble moje ulubiony a schody - miód malina zawsze o takich marzyłam jednak w moim domu nie spełniły by się ... są inne:/

    lekturek prasowych zazdraszczam :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie, wszystko mi się podoba.
    Basiu, te frywolitki to bym Ci chętnie skradła:-)
    Oczywiście, że zawieś jeszcze kilka zdjęć, tam jest mnóstwo przestrzeni, a ramki nie są duże, będzie wtedy przytulniej. Pozdrawiam, też Basia, a imię to mamy też piękne- lubię je.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)....ja też lubię swoje imię, mimo że jest przedwojenne - tak mi kiedyś ktoś powiedział:)

      Usuń
  24. Slicznie u Ciebie Basiu :-) Piekne poduchy - masz zlote raczki do szycia :-) Ja w przyszlym miesiacu bede w Pl i juz sie nie moge doczekac mojej zawieszki :-) Co do rameczek.. ja bym jeszcze kilka powiesila:-) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  25. Te poduszki wpędzają mnie w kompleksy :) Piękne.
    Co do ramek to bym dodała następne, albo te zamieniła na większe.

    Życzę powodzenia z remontem. Mnie też to wkrótce czeka :)
    Ps. Podoba mi się stolik kawowy. Był robiony na zamówienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poduszki nie mają wpędzać w kompleksy tylko "zapędzać" do maszyny:)....a szycie poduch to sama przyjemność i mam nadzieję że nie jedna z Was chociaż pomyśli o tym:)
      Stoliczek, podobnie jak i wszystkie moje mebelki zrobione u stolarza...jeżeli chcesz namiary to napisz na maila:)

      Usuń
    2. Jak tylko je zobaczyłam to postanowiłam spróbować "po dobroci" dogadać się maszyną. Niestety jest ona już wiekowa (odziedziczona po babci) i nie zadziałało na nią straszenie wymianą na inny model :) Dobrze wie, że jeśli kupię wreszcie nową to jej się nie pozbędę, bo to piękna pamiątka i mimo iż mam nie za duże mieszkanie to znajdę dla niej miejsce :) Na szczęście dobroć opłaciła się i mały Staś ma nowe poszewki. Jak tylko aura się poprawi to zrobię zdjęcia :)
      Ufff, ale się rozpisałam. Pozdrawiam, Marta.

      Usuń
  26. Ależ u Ciebie slicznie! tak elegancko!! Bardzo podobaja mi sie lampioniki na parapecie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...lampioniki zakupiłam w Ikea:)

      Usuń
  27. Bardzo przytulnie, fajna sofa ... To Ikea? Koniecznie więcej ramek! Witrynka super! Oooo jakie super gazetki ... Hmm muszę chyba z Kasią zagadać, bo chcę szlifować mój tzw common English, bo biznesowo sobie radzę całkiem dobrze tylko o przysłowiowej d... Marynie nie najlepiej ;-) a czytanie gazetek z moim ulubionym tematem byłoby przyjemnym z pożytecznym ;-) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...sofa to nie Ikea tylko Chicago, jak wpiszesz w google to wyskoczy Ci lista sklepów które sprzedają takie sofy. Odnośnie gazetek to rzeczywiście połączyłabyś przyjemne z pożytecznym:), a póki z Kasią zagadasz to ja mogę użyczyć Ci swoich i jak sobie poczytasz to mi odeślesz:)

      Usuń
  28. Basiu ,ale masz superowo.Myślę,że możesz umieścić jeszcze ramki nad schodami, nie zaszkodzi.
    Parapety u Ciebie, to moje marzenie, ale pewnie nie w bloku...,Papa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...wiem co to znaczy parapety w bloku...

      Usuń
  29. Kochana Twój Dom jest PIĘKNY !!!!! Jestem zachwycona gustem i wszystkimi dodatkami.
    Maszyna jest bajkowa -uwielbiam takie klimaty.
    Czasopisma znam;-)))) wygrałam w tamtym roku Candy u Kasi i tez dostałam piękne angielskie miesięczniki. Byłam zachwycona.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia
    Dana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...nogi od maszyny dostałam od znajomych, blacik zamówiłam u stolarza a maszyna została uratowana ze śmietnika ...:)

      Usuń
  30. Piękny, dopracowany w każdym szczególe dom.
    Ciekawa jestem sypialni, bo też czeka mnie odświeżanie:)
    pozdrawiam-miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny dom,świetna atmosfera.We wszystkim,nawet w najmniejszym dodatku widać twój dobry gust.Poduszki doskonale dopasowane do firanek.Czy dobrze spostrzegłam?Są z tego samego materiału?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...tak, poduszki uszyłam z resztek jakie mi zostały, to ten sam materiał co firanki:)

      Usuń
  32. Basiu ciesze sie ze gazetki Ci sie podobaja :D masz piekny, cieply dom bo sama taka jestes! Poduchy skradly moje serducho tak jak obrazki, frywolitki i wszystko inne co wychodzi z Twoich raczek. Buziaki. K.

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie urządzone wnętrze! I całość, i szczegóły :) Podoba mi się umiar w kolorystyce i w dekorowaniu, też tak lubię, niestety reszta rodziny ma inne upodobania i ciężko to pogodzić. Obraków czy zdjęć jeszcze kilka bym dodała. Jeśli inne ściany są względnie puste, to jedna zapełniona może być ciekawym kontrastem.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zachwyca mnie Twój dom,absolutnie przytulny i klimatyczny.Poduchy niezwykłe!Witrynka śliczna!pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  35. Ślicznie i bardzo klimatycznie jest w Twoim domu Basiu:) Piękne, ciepłe wnętrze z cudownymi dodatkami. Poduchy rewelacyjne! U mnie dziś wiosnę już czuć wyraźnie. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  36. Basiu domek masz uroczy, tyle miejsca . Schody piękne, zaprojektowane z duszą.Poduch bardzo pomysłowe i eleganckie...Gustownie wszystko dopasowałaś...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne te Twoje 4 kąty:) kredens bardzo mi się podoba i jego towarzystwo również, ta biała szafka i singer są cudne! Pięknie u Ciebie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie lubię błękitów, zwłaszcza pastelowych, a w Twoich kątach wygląda on tak naturalnie. Poduszki mnie urzekły, piękne frywolitki także. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie wiem czy Pani pamięta,ze wygrała na moim blogu mały upominek za setna obserwatorkę.Nareszcie przyszedł moment na wysłanie Pani wygranej.Problem tylko z adresem,bo gdzieś się zagubił.Proszę wiec o nowy.Dziękuję i pozdrawiam! dafefa mój adres:dafefa1@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo podoba mi się u Ciebie! dawno nie zaglądałam, ale jaka piękna "zazdrostka" w oknie!śliczna witrynka...mam pytanie o sofę: czy to Ektorp z Ikea?co do galerii to dodałabym inne ramki, nie do konca równo, trochę asymetrycznie, może różne faktury? albo dodać jeszcze drewniany napis "Family"? p.s. tez kocham szyszki!i nie szkodzi że są cały rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnośnie zazdroski to mam zrobione na razie tylko 2 szt, muszę skończyć jeszcze 2 :(....
      Sofa to nie IKEA tylko Sofa Chicago, bardzo wygodna...polecam:) Podoba mi się Twój pomysł z tym napisem "Family", tymbardziej że mogę sobie sama to zrobić....pomyśle o tym, dziękuję :)
      PS bardzo się cieszę że jest ktoś jeszcze kto kocha szyszki tak jak Ja:)

      Usuń
  41. Twój dom jest wspaniały! Spokojny i kojący!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ślicznie u Ciebie. Podusie piękne, cudeńka w oknie również. A plecki w kredensie super, na ciemniejszym tle lepiej widać to co w niej stoi. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękne kąty:-) Bardzo ładnie, wszystko tak pasuje do siebie~!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. W poduszkach natychmiast się zakochałam.Są przeurocze.Cały dom wykończony z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
  45. U Ciebie nawet niebieski mi się podoba a chyba pamietasz jak go nie lubię?
    I pytanko mam co u Ciebie w sypialni robi moje łóżko???
    Całuski Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiekne poduszki :-) slicznie masz w domku :-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie mam teraz czasu aby zobaczyć cały twój blog ale muszę napisać że poduchy przepiękne!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ladnie i przyjemnie u Ciebie!
    Zycze aby wiosna wreszcie zawitala!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Pewnie, że dodać więcej zdjęć! :)) Będzie bardziej domowo. ;)
    Gratuluję wygranej i pozdrawiam.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  50. Lubimy podgladac innych, a mnie sie bardzo podobają te twoje 4 katy i ta maszyna na metalowych nogach !

    OdpowiedzUsuń
  51. Pięknie -bardzo mi się podoba.Jest przytulnie i elegancko co czasami trudno połączyć w zgraną parę.Tobie się udało/to moje zdanie/Zostaję na dłużej,a w wolnej chwili zapraszam w odwiedziny.Miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  52. Fantastyczne poduchy ! Pięknie mieszkasz :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  53. Fantastyczne wnętrza !!! Zapraszam do mnie www.staralada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Mnie najbardziej zauroczyła frywolitkowa zawieszka, chyba muszę się przeprosić z igłą i coś podziałać, bo bardzo mnie zainspirowałaś :) Pięknie mieszkasz!

    OdpowiedzUsuń
  55. Pięknie u Ciebie,z chęcią zostanę na dłużej,,,a obrazeczki cudowne,bardzo w moim guście!
    Serdeczności zostawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  56. jak tu pięknie.... pozwolisz że się rozgoszczę?
    cudownie, sielsko i bezpiecznie....

    OdpowiedzUsuń