wtorek, 2 kwietnia 2013

PODUCHY

Witam Was poświątecznie:)

U mnie  święta jeszcze trwają.....rodzinka dopiero jutro wyjeżdża...więc  jeszcze się gościmy:)
Mamuśki krzątają się po kuchni a ja wykorzystuję wolną chwilę żeby się do Was odezwać:)
Ale  tylko tak na króciutko...chcę Wam pokazać moje ostatnie prace.

Poduchy Hello Kitty, które uszyłam na zamówienie



i poduchy do Martusikowego pokoiku :)


a tu już poduchy na swoim miejscu, w Martusikowym pokoiku mojej koleżanki :),
do poduszek doszyta została jeszcze koroneczka


Dziękuję za wszystkie życzenia świąteczne, również za wszystkie komentarze  i witam nowych gości:)
Mam nadzieję że pokazując swoje prace kogoś zainspiruję:)
Pozdrawiam Basia:)

57 komentarzy:

  1. cudowne, zwłaszcza te z falbankami:))) Chciałabym dojść do takiej wprawy, żeby takie poduchy szyć:)
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne podusie, zestawik przypadł mi do gustu :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  3. Basieńko, ależ z Ciebie zdolna kobietka. Cudowne są te poduszki , szczególnie te Hello Kitty musiały wymagać mnóstwa precyzji.
    Zachwycam sie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Baśka przepiękne podusie. Pokazałam mojej Hani poduszkę Hello Kitty, strasznie jej się spodobała.
    Mam nadzieję, że Święta minęły rodzinnie i spokojnie.
    pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za odwiedziny....Uwielbiam poduch ...Twoje wyszły super...Ja mam w planie uszyć dwie z lnu. Ale trochę jeszcze muszę poczekać. Miłego tygodnia pa....

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie poduchy są przepiękne. :) Aż szkoda się do nich przytulać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poduchy są OBŁĘDNIE ŚLICZNE! zwłaszcza te położone na łóżku;-) Ta koroneczka dodaje takiego uroku że już je kocham;-)))
    Dziękuję za odwiedziny, a jeśli chodzi o formy gliniane to pytałaś mnie jak to robię że ciasto wychodzi całe. Smaruje dobrze tłuszczem i obsypuje bułka tartą i to u mnie się sprawdza;-))))
    Pozdrawiam
    Dana

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podobają Twoje poduszki,zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne podusie !Uwielbiam falbanki I koronki:)Mileto swietowania;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne poduchy i te dla maleńkich dziewczynek i te dla troszkę starszych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne te poduchy!Naprawdę!Dawno tak ładnych nie widziałam!
    Pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu poduchy z koronkami są boskie Ty to zdolniacha jesteś!!!!I tak jak pytasz jestem ze Szczecin!!!!A Ty też???ciekawam jest???Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne poduchy miłej gościny :))) u nas też goście jeszcze dziś :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Poduchy pięknie prezentują się w pokoiku Marty :)
    Basiu zazdroszczę talentu do szycia!
    Pozdrawiam i życzę przyjemnego leniuchowania z rodziną... Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne poduszeczki , te drugie wspaniale sie prezentują na łóżeczku

    OdpowiedzUsuń
  16. sa piekne i perfekcyjnie wykonane, nie moge pojac (niestety) jak to mozliwe w warunkach domowych... to dar, umiec tak pieknie szyc!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne poduchy, zwłaszcza ta z guzikami jakoś przypadłą mi do gustu. Pozdrowionka
    http://zakreconyswiatweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejciu... Jakie cudne!!! Z Hello Kitty urocza i słodka, a te do martusiowego pokoju to prawdziwe rarytaski! Te koronkowe falbanki są rewelacyjne, dodają wdzięku i szyku...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne podusie!Dziękuję za życzenia i wierne odwiedzanie mnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Barbaro!Przypominam ci o etykiecie do tego posta.Poduszek chyba jeszcze nie szyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak fajnie, że masz jeszcze gości u siebie, przedłużone święta ;)Podusie cudowne i to wszystkie!!!!
    Buziaki !!! Świętujcie kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne te poduchy :) Napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne poduchy! Co jedna to ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podusie są prześliczne ... ta koroneczka dodaje mnóstwo uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Poduszki pięknie wyszły. Właścicielki muszą być teraz zadowolone :) Aż mi się zachciało zrobić wreszcie od dawna zaplanowane poszewki. Gdyby jeszcze maszyna nie odmawiała współpracy :(
    Pozdrawiam,
    Marta
    Ps. Podziwiam Twoje zawieszki. Powiększałam zdjęcia, aby dokładnie je pooglądać - cudnie dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Poduszki są fantastyczne! Zachwycam się jak starannie je wykonujesz! Wkróce zabieram się za szycie nowych poduch do saloniku, więc sobie troszke podpatrzę, jesli pozwolisz:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne poduchy, bardzo lubię takie, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Basiu bardzo dziekuje za miły komentarz - Twoje poduchy jak zwykle - gustowne i perfekcyjnie wykonane. Pozdrawiam i caluje aldona

    OdpowiedzUsuń
  29. zapraszam na konkurs :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/2013/04/konkurs-velvet-i-myszowe-nowinki.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Basiu te wszystkie poduchy są przepięknej urody:) jak Ty to robisz powiedz mi?;)
    uściski:*

    OdpowiedzUsuń
  31. Urzekłaś mnie tymi poduszkami!
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie piękne te Twoje prace-super.Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili.Miłego póżnego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  33. Poduchy na łóżku wyglądają jak zdjęcie z katalogu!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakie piękne! Podziwiam i zazdroszczę talentu! Ja nie mogę się przekonać do maszyny :( szyję w rękach małe rzeczy tylko ... Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  35. Te do pokoju Marty sa wspaniale! Naprawde masz umiejtnosci!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Superowe poduszki. Idealne również na prezent:)
    Pokrzątałam się po Twojej kuchni, baaardzo mi się podoba:))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne poduchy:) Te Martusiowe są cudne! Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Hello Kity to jakośnie moje kimaty:) ale też piękne za to te na dole są obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  39. Basiu piękne poduchy, te wszystkie łączenia materiałów mi się strasznie podobają.
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  40. Kwiatkowe poduchy bardzo eleganckie, pięknie dobrane kolory i desenie - cudo ! mistrzostwo ! dziecinna to sama słodycz :) słoneczka życzę,Ewa

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkie poduchy są absolutnie piękne!Uwielbiam oglądać różnice między nimi i szczególiki:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne poduchy! Zprzyjemnością bec=bę Cię obserwowała!

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne są, i w dodatku coś mi się wydaje, że wczoraj kupiłam podobny materiał w kwiatki, kto wie, może trochę zgapię pomysł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowne poduchy! Dla każdego coś ślicznego :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Super poduchy i za nie zapraszam cię do mnie po wyróżnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. A mnie sie zawsze marzyło metalowe łóżko..

    OdpowiedzUsuń
  47. cudowne poduchy. romantyczne ;-)

    OdpowiedzUsuń