czwartek, 6 czerwca 2013

CHWALĘ SIĘ....


Witam Was wszystkich po dłuższej przerwie.... mam nadzieje, że mnie jeszcze pamiętacie:)

Do napisania dzisiejszego posta przyczyniły się dwie rzeczy: miły upominek i zakupy :)
Może zacznę od zakupów...
Ostatnio dość sporo szyłam...i tak szyłam, że moja "maszyna staruszka" odmówiła już współpracy. Przyznam, że z wielką radością rozpoczęłam poszukiwania nowej maszyny do szycia :) Nie było łatwo, bo na rynku jest mnóstwo modeli z różnymi funkcjami i możliwościami. Po krótkim zastanowieniu się, wybór padł na Janome 607 i jestem bardzo zadowolona. 



A to moje pierwsze prace uszyte na nowej maszynie …. z dwóch tkanin miałam uszyć zestaw do kuchni: zasłonkę, fartuszek, ściereczkę na piekarnik i toster, oraz zawieszkę z serduszkami do okna.



 Podoba Wam się ?

A odnośnie prezentów to chciałam Wam się pochwalić jakie piękne rzeczy otrzymałam od Dorotki z bloga http://ostoja.zielonestrony.pl/ Dwa woreczki, w których były ukryte prezenty: piękne błękitne serducho i biżuteria w bieli i błękicie....wszystko pięknie zapakowane... Dorotko, bardzo Ci dziękuję....Twoje skarby będą zdobić mój przedpokój, ale na razie mam w domu malowanie....i nie mam jak porobić zdjęć.



Jakiś czas temu Dorota spytała mnie, czy może sobie uszyć według mojego wzoru kolorowy domek z ptaszkami i w zamian za to chciała mi się odwdzięczyć.....nie trzeba było, ale jeszcze raz pięknie Ci dziękuję :)



I to by było tyle na dzisiaj.... obiecałam Wam, że jak wrócę to ogłoszę Candy.....i ogłoszę już w weekend :)


Pozdrawiam Basia :)

40 komentarzy:

  1. Gratuluje zakupu:)Dobry wybór.
    Piękny komplecik do kuchni i prezenty ,też zresztą.Szczesciara:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Baśka, ale "bryczka" teraz to dopiero pokażesz na co cię stać, choć ja już jestem fanką Twoich prac :)
    pozdrawiam Kasia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. maszyna jak marzenie, choć mój poczciwy Łucznik rocznik starszy ode mnie też daje radę. Śliczne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta maszyna, takie cuda szyje;)
    Gratuluję udanego zakupu.Też bym taką chciała.
    Prezenty też superaśne.
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne szyjątka poczyniłaś :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wspaniałego zakupu, a zestaw uszyty na nim prezentuje się prześlicznie.
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  7. Maszyna wygląda bardzo profesjonalnie ;) Teraz nic tylko szyć i szyć.
    Zestaw do kuchni cudny. Śliczne materiały, a wykonanie jak zawsze piękne.
    Pozdrawiam, Marta.
    Ps. Zakochałam się w nożyczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maszyna super!!! a komplecik jest BAJKOWY !!!!!!!
    Podziwiam Twój talent.
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu.. ciesze sie, ze wrocilas :-) Zagladalam tu czesto ostatnio i zastanawialam sie gdzie sie podziewasz :-)

    Gratuluje udanego zakupu :-) Niech maszyna sluzy jak najdluzej :-)

    Masz sliczy katek/pracownie :-)

    Zestaw kuchenny piekny :-)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu fantastyczna maszyna;)
    Ja szyję na takim nowym rzęchu i bardzo marzy mi się Janomie. Kiedyś pewnie spełnię to marzenie, ale masz rację, wybór maszyn jest tak wielki, że można oszaleć.
    Uszyty zestaw jest piękny, tak delikatny i wdzięczny:)
    Prezenty też są wspaniałe. Cudnie skomponowane kolorystycznie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Komplecik,który uszyłaś wspaniale się prezentuje!Jest taki profesjonalny.Szkoda,że nie pokazałaś z bliska pokrowca na toster.Bardzo by mi się taki przydał.
    A prezenty od Dorotki to ja dobrze znam:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. maszyna swietna:|)) Śliczny komplecik uszyłaś...i jakie cudowności dostałas:))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny zestawik uszyłaś tą nową maszyną, ale ja podziwiam Twoje hafciki i frywolitki.
    Chętnie będę tu zaglądać :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zapomnialam, czekalam na nowy wpis... i jest :O) Maszyna wyglada b.profesjonalnie- ja sie niestety nie znam, jakis czas temu byla wielka dyskusja na ten temat na jednym z blogow (mowa byla takze o maszynach, ktore haftuja)- i pare rzeczy o korych nie wiedzialam zapamietalam... jesli sie kiedys skusze to na taka "latwa w obsludze"- Ty szyjesz tak piekne i precyzyjne rzeczy, ze dobry sprzet to wymog!!! Upominek dla Ciebie uroczy, zwlaszcza bransoletka :O))) Duzo cieplych pozdrowien
    ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zakup, będzie się działo:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne rzeczy poszyłaś :)
    I nie mów, że moje nozyczki Ci się marzą, bo Twoje są rewealcyjne hihi :D
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  17. nowa maszyna i twoje zdolności tworzą w całości piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ach mi też marzy się nowa maszyna :) choć moja daje nieźle radę to wiem ( mialam nie raz okazje wyprobowac )o ile nowe cudenka potrafią swoimi rozwiązaniami ułatwić szycie :)
    Piekny zestaw kuchenny, fantastyczne, delikatne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Basiu,ale śliczności dostałaś!
    A na candy czekamy, pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. A jakie śliczności szyjesz! Maszyna bajka...Cudnych prac życzę, również Basia- szyjąca tylko ręcznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne rzeczy uszyłaś - fartuszek jest cudny :)
    Prezenty też śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niech nowa maszyna dobrze Ci służy!

    OdpowiedzUsuń
  23. Uszyłaś piękny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Laydy postanowiła zrezygnować z komentarz,można pisać maile.Co do Twoich cudnych wyrobów to są rewelacyjne....podziwiam Twój kunszt i porządek:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj, moja staruszka też prosi się o wymianę, a co do kompletu, nie pytaj, czy się podoba - on zachwyca!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ ja Ci zazdroszczę tej maszyny,bardzo bym chciała mieć swoją,choć szyć nie umiem ale może kiedyś bym się wreszcie nauczyła,kiedyś sprawię sobie taką :) Piękne prezenty dostałaś,to zawsze raduje.
    Pięknego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  27. cudeńka Basiu stworzyłaś:)))) masz talent kobitko:) i ładne prezenty otrzymałaś:))) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję nowej maszyny i już czekam na efekty pracy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Basieńko, ale długo Cię nie było!! No teraz to masz super sprzęt:), tylko czekać na Twoje cuda!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny komplecik stworzyłaś:) Udanej pracy na nowej maszynie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow maszyna wygląda na solidną!!! Na pewno długo Ci posłuży !!! A szyjątka piękne jak zawsze, kolorowe, radosne...

    OdpowiedzUsuń
  32. piękny słodki komplet, a co do maszyny....no cóz nie wyhpowiadam się bo się na tym zupełnie nie wyznaję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Basiu, Ty się nie chwalisz, Ty inspirujesz !

    OdpowiedzUsuń
  34. MAszyna jest super. Ja właśnie planuję zakup ale kompletnie nie wiem jakiego wyboru dokonać.
    Komplecik jest fantastyczny.
    Prezenciki fantastyczne dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  35. Taka swietna maszyna to pewnie dopiero zabierzesz sie za szycie wspanialosci! Swietny zestaw do kuchni!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana, nowe prace i jakie piękne;)
    Tylko pozazdrościć, bo ja szyć niestety nie umie;)
    Śliczne materiały;)
    A kącik pracowniczy, marzenie;)
    Pozdrawiam bardzo i udanego tygodnia dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny zestaw "fartuszkowo- piekarnikowy". Gratuluję prezencików:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Basiu maszyna pelen profesjonalizm. Bedziesz same cuda tworzyc. Buziaki kochana. W komputerze mialam awarie. Na szczescie tylko klawiatura do wymiany i literka "i" nie dziala ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. przepiekny ten zestawik! i cudne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń