wtorek, 11 czerwca 2013

TRUSKAWKOWE CANDY :)

Z małym opóźnieniem zapraszam Was na kolejne moje Candy, tym razem o smaku truskawkowym :)
W zabawie może wziąć udział każdy, kto pozostawi komentarz pod tym postem i umieści banerek na swoim blogu. 


banerek do pobrania


A tu trochę truskawkowych inspiracji....
truskawkowa kuchnia....nawet kran jest truskawkowy :)
Zdjęcia pochodzą z włoskiej gazety Susanny - haft krzyżykowy.




Dziękuję za  wszystkie miłe  komentarze i  za to że wpadacie do mnie na krótkie odwiedziny....jeszcze raz zapraszam do zabawy i pozdrawiam 
Basia :)

122 komentarze:

  1. Z przyjemnościa zapisuję sie do zabawy,fanty śliczne i gospodyni niczego sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pierwsza Basiu, chyba dlatego, że mieszkam w zagłębiu truskawkowym- piszę się i pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudne, jasne że się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Basiu wszystko smakuje i nawet pachnie truskawkami ! GRATULACJE . ps we włoskiej uwagę zwraca nawet podłoga ... ostatnio mam zakrętkę na białe podłogi.

    OdpowiedzUsuń
  5. u ciebie jak zwykle fajny rarytasik. moze tym razem mi sie poszczesci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam truskawki :) Zapisuję się, a banerek ogarnę jutro z rana :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam truskawki. Chętnie się zapiszę - może dopisze mi szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczne cukieraski;)
    Jasne,ze chcę i dlatego się zgłaszam.
    Pozdrawiam cieplutko. Iwona

    http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Truskaweczki !
    Kolejny piekny domek miłości, tym razem truskawkowej :)
    Super, jednakże tym razem odpuszczam Basiu, daję szansę innym :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj piękności. Ustawiam się w tej szybko rosnącej kolejce. Może mi się poszczęści :) Po remoncie będę potrzebować ozdób na moje puste ściany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny truskawkowy zestaw :-) Jak pewnie każda Zapisująca się tutaj uwielbiam truskawki :-) W tym roku nie rozpieszczają nas swoją słodycza, wiec chciałabym wygrać, tak w ramach pocieszenia :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj! jestem u Ciebie pierwszy raz i trafiłam tu przez kompletny przypadek. Zauważyłam u Blue-Anny śliczną fotkę miniaturkę i weszłam z ciekawości. A tu takie piękne candy :) Zapisuję się z wielką przyjemnością i z ogromna niecierpliwością będę czekała na wyniki. Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Apetyczne i piekne :) chętnie powalczę :)

    pozdrawiam
    Agnieszka
    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj, prześliczny ten domek... zapisuję się http://nitkapanipee.blogspot.com/, pozdrawiam, Edyta

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście staję w kolejce :) http://mojehandmade-dabo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Trudno nie ustawić się po takie słodkości :) robię to z wielką przyjemnością :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z mila checia si zapisuje:)
    Ale numer !!!Mam wyhaftowana serwetke do kuchni ,która jest na przed ostatniej fotce. Wyhaftowalam ja wlasnie we Wloszechjakopierwsza z moich prac.Boze ,to chyba juz z 12 lat temu:)
    Pamietam te gazetki ,cuda tam byly!
    Pozdrawiam Basiu

    OdpowiedzUsuń
  18. wow ale tym razem cudo przygotowalas (wiem wiem w sumie tak jest zawsze) ale moze chociaz tym razem szczescie mi dopisze w twoim rozdaniu

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne candy, każdy detal przepiękny. Zapisuję się :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię truskawki więc z miłą chęcią zapisuję się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię truskawki więc nie przejdę obojętnie obok takiego cukieraska. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Basiu, staje w kolejce po cukieraski... oj smakowite sa!!!!!! :O)
    Buziaki
    a.

    OdpowiedzUsuń
  23. Po Twoje cuda zawsze stanę w kolejce! Ostatnio mi się nie poszczęściło ale może tym razem??? Pzdrawiam gorąco:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojej!śliczna ta zawieszka.Kto wie może trafi do mnie.

    p.s
    gdybyś potrzebowała schematów do tego hafu z Susanny,to mogę ci je wysłać.Mam ten numer

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielllbiam truskawki więc szybciutko ustawiam się ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Staję w kolejce i liczę na szczęście w losowaniu:) 15 lipca mój M ma urodziny,może będziemy podwójnie świętować:)Jestem wielką fanką Twoich szyjątek i pomysłów!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam truskawki! To moje ulubione owoce. Takie polskie typowo się wydają!
    Z przyjemnością zapisuję się po te cudeńka letnio-truskawkowe!

    OdpowiedzUsuń
  28. zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja Basieńko dołączam do zabawy, truskawy fantastyczne ;)
    Nie zapomnij o moim Candy!

    OdpowiedzUsuń
  30. Fiuuuuu, fiuuuuuuuuuu..........
    Truskaweczki!!!!!!!
    Jasne, że się zapisuję i staję w kolejkę, także robić dla mnie miejsce! :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Z przyjemnością staję w długiej kolejce po te smakowitości:)
    Pozdrawiam i zapraszam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  32. Chyba zaczne blogowac,bo strasznie podobaja mi sie Twoje dziela!

    OdpowiedzUsuń
  33. Mmmmm jakie słodkości :)
    Jak zwykle grzecznie stoję w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  34. chętnie wezmę udział w Tej pysznej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam truskawki, więc chętnie się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale cuda!!!Staję grzecznie w kolejce:))Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudne. Kocham truskawki i zapisuję się z ogromną chęcią. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zamawiam :) śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Truskawki to to co tygryski lubią najbardziej :)
    Cudnie tu u Ciebie.....

    OdpowiedzUsuń
  40. zapisuję się i ja;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. to ja sobie przystanę na tym Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. hello!
    amazing!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    please enter my name...
    I post in my sidebar...

    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  43. Radosne są te rzeczy, a jeśli o truskawkach to dojrzała truskawka, czerwona, aromatyczna to jest coś pysznego, ale w tym roku jeszcze nie jadłam, ale od 3 dni w swoim ogródku znajduję poziomki :) Brakowało trochę słońca tej wiosny, ale już jest.

    OdpowiedzUsuń
  44. Z przyjemnością się zapisuję :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Mniam, truskawy! :D
    chętnie zgłaszam się do zabawy. gatki-szmatki.blogspot.com
    mail t.awanturnica@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Pyszne candy - ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne, ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  48. Oczywiście, że się zapisuję, pozdrawiam i zapraszam do mnie na moje candy....i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jaka piekna ta zawieszka :-D Juz widze ja oczami wyobrazni wiszaca na mojej lodowce :p Choc szczescie dopisalo mi ostatnio.. i pewnie powinnam teraz dac szanse innym to jednak nie potrafie sie powstrzymac.. i musze stanac w kolejce po to cudo :-)

    Pozdrawiam serdecznie Basiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. A więc sezon truskawkowy rozpoczęty- staję zatem w kolejce po Twoje słodkości- cudeńka tworzysz :)
    Pozdrawiam i także zapraszam na candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo ładne ,i ja zapisuje się bo chciałabym mieć coś tak pięknego,pozdrawiam.megi0041@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale cudowności. Oczywiście z ogromną ochota się zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam truskawy :))) Z wielką chęcią dołączam do ogonka po truskaweczki :)

    OdpowiedzUsuń
  54. W ubiegłym roku ja miałam truskawkowe candy .Proponujesz nam zupełnie inne,bo pełne uroczych szyjątek.Pomysł z dołączeniem do domku owoców jest wyśmienity!Truskawki dobrze wyglądają w mojej kuchni,bo mają towarzystwo:))
    Liczę na szczęście w losowaniu:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  55. Trafiłam dziś do Ciebie, szukając organizatorów zabawy "Podaj dalej" z aktualną propozycja. I bardzo mi sie u Ciebie podoba. Trafiłam od razu na candy, co wywołało uśmiech na mojej twarzy, bo nie dość, że candy z pierwszą wizytą, to jeszcze truskawkowe! A ja kocham truskawy, o czym możesz się przekonać, jeśli zechcesz zajrzeć w moje skromne progi :)))
    Zatem zapisuję się z przyjemnością do zabawy :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Zapisuję się i zapraszam do swego candy- krótki termin papa!

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczności rozdajesz, oczywiście chcę!

    OdpowiedzUsuń
  58. cudowny! ależ piękny a ja jestem truskawkową fanką, nawet na moim blogu trwał truskawkowy tydzień teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo chętnie wezmę udział w rozdaniu. Twoje zawieszki bardzo, bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Uwielbiam truskawki :) Cudowne candy:-) Świetny blog i zostaję na dłużej. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam także do mnie:) www.wyspasnow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Już jestem i ja!
    Może kiedyś wreszcie dopisze mi szczęscie u Ciebie.
    U mnie też truskwakowo dzisiaj.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  62. Apetyczne i piękne canndy! Z przyjemnością staję w kolejce:)Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudeńka staję więc i ja !
    Pozdrawiam śliczny truskawkowy świat i zapraszam do siebie na Candy:)))

    OdpowiedzUsuń
  64. Oczywiście że chcę się bawić z Wami :) a nóż dopisze mi szczęście :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Z przyjemnością zapisuję się do zabawy. Może szczęście dopisze mi właśnie u Ciebie
    pozdrawiam
    www.reczniestworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Ależ piękności!
    Zapisuję się!
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Z chęcią zapiszę się i ja banerek u mnie na
    blogu ;))) Zapraszam również do siebie na
    rozdawajkę :) Ciepło pozDrawiaM :)))



    http://xymciadm.blogspot.com/2013/05/wiosna-w-moim-ogrodzie.html

    OdpowiedzUsuń
  68. Ustawiam się w kolejce po to cudeńko,
    oczywiście obserwuje ,a banner dodałam na kosmetyki-szalenstwo-wlosowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękne...chętnie ustawiam się w kolejce już wrzucam na bloga baner i zapraszam do siebie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Uwielbiam truskawki więc to coś akurat dla mnie ;) pozdrawiam serdecznie, a banerek wklejam tu: handmadepati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Mniam, i ja zapisuję się na takie cudne candy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Cudne, a do tego jakie apetyczne, chętnie ustawiam się w kolejkę i zapraszam do siebie na bloga, jeszcze zdążysz na drugie rozdanie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Uwielbiam truskawki, :) i widzę że nie tylko ja. Z ogromnym apetytem zapisuję się. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  74. świetna zawieszka! kojarzy się z latem i słońcem! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. Piękności rozdajesz :) też się ustawię w kolejce :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. Cudowności!! I ja się piszę i liczę na szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  77. Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  78. uwielbiam takie zawieszki wiec ustawiam sie w kolejce pozdrawiam marta pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Cudną zawieszkę chcesz nam podarować :).

    Z chęcią i ja ustawię się w kolejce z nadzieją, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  80. Uwielbiam truskawki :) Chętnie spróbuję swojego szczęścia.
    handmade-artshop.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Jak są truskawki, to ja muszę ustawić się w kolejce!:))))
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Truskawki uwielbiam mniam, mniam i muszę koniecznie zapisać się na taki cukierasy. Pozdrawiam Pstro
    http://handmadebypstro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. ale piękności truskawkowe, mhmm... oczywiście, że jestem chętna :)

    zapraszam też do mnie na rozdanie - wszkatulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. to ja też do kolejki:)sliczna ta praca sea08@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. Ale cudnie. :) Zapisuję się koniecznie i pozdrawiam serdecznie :)
    http://pierniczkowewybryki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Wspaniałe truskaweczki. Przyłączam się do zabawy i zapraszam http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Ja też ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  88. uwielbiam, dlatego się ustawiam:0
    pozdrawiam
    agea
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Przepiękny prezent !!! Z przyjemnością o nim pomarzę.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  90. Witam serdecznie po raz pierwszy i jestem pewna, że nie ostatni. Dołączam z przyjemnością do zabawy. Baner tu: http://na-zielonym-patyku.blogspot.com/ Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  91. ALe śliczne candy! I sezon truskawkowy trwa :-) Zapisuję się na to, banerek już u mnie wisi, zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  92. zapisuję się ! z przyjemnością ;-)

    OdpowiedzUsuń
  93. Uwielbiam truskawki wiec sie pisze na taki truskawkowy prezent:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  94. Z wielką przyjemnością pozostawiam komentarz i ochoczo zapisze się dłuuugiej kolejki chętnych po truskawkowy prezent :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na urodzinowe candy;p
    Renia

    OdpowiedzUsuń
  95. Truskawki najlepsze owoce lata!!!!
    LATO= TRUSKAWKI:)
    Zapisuję się do Candy :)
    Zapraszam do siebie:)
    na koniec mały wierszyk o truskawkach:)

    Truskawki

    Rynek pachnie truskawkami,
    Pełno ludzi z koszykami.
    Czerwoniutkie,
    Okrąglutkie
    I do tego są smaczniutkie.

    Pani straganiarka w pąsach,
    Lecz nie gniewa się, nie dąsa.
    Bo ich zapach,
    Bo ich cudny – smak,
    W dobry humor wprawia ją tak.

    Same, z cukrem lub w śmietanie,
    W galaretce albo pianie.
    Przyciągają,
    Zachwycają,
    Wszystkim ludziom radość dają.

    Rynek pachnie truskawkami,
    Chodźcie wszyscy z koszykami.
    I kupujcie
    I wekujcie,
    Cały rok się rozkoszujcie.

    OdpowiedzUsuń
  96. TRUSKAWKOWE CANDY:)


    Truskawkowe lato,
    Truskawkowy czas,
    Truskawki, truskawki
    Rozśmieszają świat!

    W każdym domu, ogródku
    W czerwonych czapeczkach
    Liczny ród truskawkowy
    Latem zawsze mieszka.

    Mają coś takiego –
    To ich tajemnica,
    Że uśmiecha się nawet
    Największa złośnica.


    Mają coś takiego,
    To dla mnie zagadka,
    Że rozśmieszą nawet
    Stuletniego dziadka.

    Mają coś takiego,
    To jest ściśle tajne,
    Że co było nudne,
    To robi się fajne.



    Mają coś takiego –
    Swoje sekreciki –
    Ponuracy robią
    żarty i żarciki.

    Bez truskawek – źle,
    Nie byłoby lata.
    Zapytaj o to mamę,
    Powie ci też tata

    OdpowiedzUsuń
  97. Fajny prezent, uwielbiam truskawki i się zapisuję. Niedługo wrzucę różne dziwne cieawostki o truskawkach ;) banner jest na http://solnyswiat.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. Również przyłączam się do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  99. Uwielbiam truskawki zatem nie mogę przejść obok Twojego candy :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Witaj gdyby nie Margo to bym tu nie trafiła - buzie otwarłam z zachwytu na zabawe dla mnie już chyba za późno ale banerek jak pozwolisz to umieszczę u siebie choć blog jest dopiero kilka dni i tak sobie kula
    Pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  101. jeszcze nie ściągnęłam poprzedniego banerka...bo tak mi sie podobał ten domek:Piękne cukiereczki..zaraz dam banerek:)

    OdpowiedzUsuń
  102. Zapraszam serdecznie do mnie po wyróżnienie!
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2013/07/sowio-mi-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  103. Chętnie stanę może dopisze mi szczęście.
    Baner na blogu: monikanahamaku.blogspot.com
    Pozdrawiam Monika:))

    OdpowiedzUsuń
  104. ale tu fajnie u Ciebie :-) ustawiam się w kolejce po candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  105. Witaj. Trafiłam do Ciebie dopiero dzisiaj ale chętnie będę zaglądać.
    Dopisuję się do zabawy.
    Pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie:http://szufladadany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. Pozwól , że i ja się ustawię ...takie cukierasy , że nie mogę sobie odmówić
    pozdrawiam
    lucy

    OdpowiedzUsuń
  107. Cieszę się, że tu trafiłam.. pyszne candy - uwielbiam truskawki.. staję w kolejce, bo cicho mi się marzy taki domek w moim nowym mieszkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Jak zawsze piękną nagrodę przygotowałaś:) Może kiedyś mi się poszczęści:)
    Dołączam do kolejki i czekam cierpliwie na wyniki:)

    OdpowiedzUsuń
  109. Pyszne te Twoje truskaweczki ;) Pozdrawiam ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. Witaj
    Też mogę się tym domkiem zaopiekować i możesz być pewna, że będzie mu u mnie bardzo dobrze.
    Tymczasem zapraszam do mnie na Candy.
    http://pasjemarszy.blogspot.com/2013/06/entrelac-i-candy.html
    Pozdrawiam
    Mariola

    OdpowiedzUsuń
  111. Teraz już wiem gdzie jest ten domek którego zdjęcie zrobiła mi córka ( ja taki szydełkowałam dla Pani nauczycielki)
    Z wielką radością zapisze się do zabawy, a wiem że szczęście w takich losowaniach zawsze mnie mija szerokim łukiem , to może wymienimy się ( POMYŚL ) ?
    Zapraszam do siebie , balerinka ;))

    OdpowiedzUsuń
  112. Zgłaszam się! Obserwuję bloga jako madziakudla (po prostu muszę tu zostać! :)), a baner dodałam na blogu http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Hello,

    I would like to play.:)
    Your game is on my sidebar,on the right,move the blog please.:)
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett

    OdpowiedzUsuń
  114. Superowy prezencik...jak nic staję w kolejce i niecierpliwie, a właściwie cierpliwie czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  115. Zdążyłam :)zapisuję się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Ciao :) Ustawiam sie w kolejce z nadzieja i z banerkiem na moim blogu, moze szczescie dopisze i wygram :)) Zaintrygowaly mnie zdjecia z wloskich magazynow wnetrzarskich - sama je czytuje i przywoze z Wloch :) zapraszam do mnie na polsko-wloskiego bloga, ciao ciao :))
    http://il-mio-decomondo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  117. Chyba jestem ostatnia :P banerek już jest. Zapraszam do mnie na http://plonacemotyle.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  118. jesli nie za pozno to ja tez ,prezencik jest przesliczny
    Pozdrawiam
    ola
    sosenka@hotmail.fr

    OdpowiedzUsuń
  119. Zgłaszam się zgłaszam....może tym razem się uda.Pozdrawiam słonecznie:) Mój mail to: m.lewandowska89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń