czwartek, 18 lipca 2013

LATO :)

Lato mamy w pełni.....czas urlopów, wyjazdów, odpoczynku i relaksu....
W tym roku tylko nasza Asia wyjeżdża na wakacje - obóz jeździecki, a my będziemy wypoczywać na naszym małym kawałku zieleni :)
Chociaż działki za dużej nie mamy to znajdzie się na niej miejsce na tarasik, na hamak, na rozwieszenie prania , na zabawę z psem a przede wszystkim miejsce na róże mojego męża :)
A oto kilka fotek z mojego miejsca, gdzie lubimy odpoczywać....Taras  jest inny niż wszystkie, ponieważ nie ma zadaszenia na stałe. Zakupiłam 8 szt lnianych zasłon i z 3 uszyłam rolety na zadaszenie a pozostałe zawiesiłam po bokach.....

u mnie jak zawsze gliniane gary, stare ocynkowane kanki i stare kosze ...stojak  wyszperany na strychu


od sąsiadki dostaje świeże zioła, za co jej bardzo dziękuję ...


wakacje pod różami....naszego psiaka :)


na działce developer zostawił 3 drzewka....akuratnie aby powiesić hamak...



na fotelach widać moje nowe poduchy...


 I tak płynie ten letni czas....chyba szybciej niż jesienią...takie mam wrażenie :)


Na koniec chciałam Was zaprosić do mojego sklepiku na dawanda.pl, gdzie możecie zakupić moje prace.


Na razie jest tylko aktywne moje konto a produkty dodam dopiero w weekend.

arcdeco.dawanda.com

zapraszam :)


***

Z małym opóźnieniem ....bardzo dziękuję za liczny udział w mojej zabawie i witam  nowych obserwatorów:)

Truskawkowe Candy wygrywa:

Roza z bloga gdzie-nasza-kraina-nabiera-barw.blogspot.com

Gratuluję i proszę Cię Roza o kontakt mailowy.

A Wszystkim życzę dużo słońca i udanych wakacji

Basia:)


78 komentarzy:

  1. Taras macie piękny a to co zrobiłaś z zasłonami to mistrzostwo świata. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja nie moge.. jak cudnie jest na Twoim tarasie.. Wszystko piekne :-) i ten stol singera :-) Wspaniale :-)

    Kciukam mocno na sklepik.. :-) Juz go odwiedzilam i zdziwilam sie ze "polki puste" a dopiero potem doczytalam ze zapelnia sie w weekend :-) Zajrze koniecznie :-)

    Gratuluje zwyciezczyni :-) A Ciebie Basiu serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję....na wszystko mam za mało czasu ale myślę że w weekend już zapełnię te puste półki :)

      Usuń
  3. Wow ! jak ślicznie, myslałam, ze to jakies zdjecie z neta to pierwsze :)
    Fajny pomysł z tymi zasłonkami na dach :) Podoba mi się :) I stolik kawowy pierwsza klasa :)

    A i gratuluję Różyczce :) Brawo !

    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak piknie u ciebie. Tymi zdjęciami osłodziłaś zawiedzenie z powodu nie wygrania w Twoim candy ;-)
    Gratuluję wygrywającej!

    OdpowiedzUsuń
  5. O Basiu, nigdzie nie musisz wyjeżdżać," full wypas"! Róża będzie zadowolona, papa!

    OdpowiedzUsuń
  6. brak zadaszenia spowodował, że wykonałaś rewelacyjny i bardzo kreatywny kawał dobrej roboty! :)
    Basiu jestem pod wrażeniem pomysłu i realizacji! :)
    Miłego odpoczynku na tym pięknym tarasie :)

    Gratulacje dla Rozy :)

    Pozdrawiam, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu Twój taras jest idealny! Pięknie! A poduchy robią ogromne wrażenie! Stolik z maszyny muszę pokazać mojej mamie niech się zainspiruje ;)
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że poduchy Ci się podobają....tą czerwono - niebieską uszyłam w dwóch egzemplarzach, dla miłej mamy która ma dwóch uroczych chłopców ...jak myślisz spodobają się ? :)

      Usuń
    2. Basiu jesteś wielka! Wspaniale szyjesz!

      Usuń
  8. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie...aż się chce tam posiedzieć! Wszystko jest absolutnie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu ś nic tylko się relaksować, pozdrawiam serdecznie Gosialicznie wszystko zaaranżowałaś,

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny taras, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pytanie. Szykuję się do pergotendy( taką znalazłam nazwę buszując po necie )myślałam o płótnie żeglarskim, jak zwijasz pergolę by odsłonić taras ? Materiał jest na prowadnicach, lince ?
    Taras wygląda przepięknie :-))
    Trzymam kciuki i życzę powodzenia w nowej działalności :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam że takie zadaszenie nazywa się fachowo: pergotenda :) Taki pomysł znalazłam kiedyś w starej gazecie Majster i zawsze sobie obiecałam, że jak będę miała taras to będzie tak wyglądał. Rolety są zamocowane na linkach stalowych a linki na śrubach rzymskich. Musisz mieć zrobioną specjalną konstrukcje z drewna pod takie zadaszenie. Całą drewnianą konstrukcje wykonała mi firma, która zajmuje się architekturą ogrodową. Panowie nie wiedzieli za bardzo o co chodzi ale jak im rozrysowałam to dopiero załapali:) Zrobię Ci kilka zdjęć z bliska jak to wygląda i umieszczę na koniec tego posta, ale to popołudniu....żebyś miała dokładny obraz o tym o czym pisze :)
      Również myślałam o płótnie żeglarskim ale nie wiem czy nie byłoby za ciężkie jak zmoknie ....wtedy musiałabyś pomyśleć o kijkach metalowych, bo drewniane mogłyby się powyginać.
      Jakbyś się zdecydowała na taki pomysł to chętnie pomogę Ci w wykonaniu...:)

      Usuń
    2. Ja też znam te trudne słowo od tygodnia :-))))
      Linki metalowe czyli jak podejrzewałam, pewnie muszą być mocno naciągnięte.
      O płótnie pomyślałam, bo mieszkam na ostatnim piętrze, balkon nieduży 150x170 bez zadaszenia. Wtedy by można było zrobić to pod lekkim kątem, to na wypadek opadów.
      Intensywnie myślę :-)))
      Bardzo dziękuję za wsparcie techniczne & poooozdrawiam !
      M.

      Usuń
  13. Gratulacje dla Rozyczki, dziekuje za zabawe. Masz Basiu sie czym pochwalic, tak pieknie szyjesz i starannie :O) i dom i jego otoczenie naprawde sielskie...
    pozdrawiam
    a.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za te miłe słowa :)

      Usuń
  14. Przepiękny taras ... zadaszenie jest rewelacyjne !!!!!! Pieję z zachwytu ... serio :)
    buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie też nie brakuje pomysłów....jestem pod wrażeniem tego co "wyprawiasz" w swoim domu i nie tylko :)
      PS pisałam do Ciebie maile ale nie wiem czy w ogóle coś doszło

      Usuń
  15. bardzo fajne klimatyczne miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie też skusiła DaWanda i niedługo tez tam zagoszcze ze swoimi 'wytworkami' :-) A Twoje miejsce relaksu jest absolutnie cudowne! Marzy mi się własnie kawałek czegoś takiego :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto nie ryzykuje ten nie zyskuje....zobaczymy jak to będzie....życzę powodzenia :)

      Usuń
  17. Super taras, a pomysł z zasłonięciem extra :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. O raju jakie masz wspaniałe miejsce, rewelacja, tylko pozazdrościć. Masz tam tak pięknie, każdy szczegół dopracowany i przemyślany a wszystko do siebie cudownie pasuje. przepięknie. Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo kurde candy przegapiłam

    gratulacje dla szczęściary :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje dla Rozy i dla Ciebie za wspaniałe pomysły.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  21. you have a great blog ^ ^
    you want to follow each other?
    follow me and let me know with a comment
    and follow you too :))


    kisses
    http://lemonchicbeautyfashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepięknie będziesz odpoczywać :)
    Gratuluję Rozie i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny taras:) Wspaniały pomysł z tymi zasłonami, tworzą naprawdę cudny klimat:)
    Oczywiście gratulacje dla zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ pięknie u Ciebie! Wspaniale, a poduchy są prześliczne! Gratulacje dla Rózy! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję wygranej i bardzo żałuję,że nie padło na mnie:)))
    Taras cudny i zadbany.Bardzo lubię takie ukwiecone miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne miejsce na odpoczynek.Aby tylko pogoda dopisała. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękujemy i gratulujemy wygranej:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie mogę się napatrzeć na twój taras:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Super pomysł z tymi zasłonami ;-)
    Gratulacje dla Rózy.
    Uściski :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Piekny masz ten taras i ogrodeczek tez. Wogole to zachwycila mnie zazdroska na zdjeciu glownym, jak sie robi takie cos??? Marzy mi sie tez taka, tylko nie mam nic co moglabym szydelkowego w srodek wsadzic. pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy jesli sie jeszcze nie zapisalas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroska jest ozdobiona frywolitką....z szydełkowych elementów też można tak zrobić :)

      Usuń
  31. Gratuluje Rozie:)
    Przepiękny ten Twoj taras,,oj przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudny taras! Od lat marzę o domu, tarasie, ogrodzie ... cóż, muszę się zadowolić mieszkaniem w bloku i balkonem. Pomysł z zasłonami fantastyczny, dzięki temu jest rzeczywiście wyjątkowy :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniały taras,pełen uroku więc nie dziwię się,że lubicie spędzać tam czas :) Zadaszenie pierwsza klasa,jestem pod ogromnym wrażeniem!!
    Pozdrawiam i miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana, ale przepiękny taras;)
    Śliczne mebelki, a poduchy bajeczne;)
    Gary, kosze tak wspaniale dodają uroku twojemu tarasowi;)
    Zasłonki wyglądają prześlicznie;)
    Kochana wypoczywaj dużo i korzystaj ile możesz z tak cudnego i bajecznego miejsca;)
    Pozdrawiam bardzo Cię bardzo serdecznie
    udanego weekendu
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  35. Stworzyłaś piękne miejsce do wypoczynku :) Gratuluję szczęściarze wylosowanej w candy i dziękuję za zabawę! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak ja bym chciała mieć kiedyś taki cudny taras:) Może i nie jest wielki, ale za to ma wspaniały klimat:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz cudowne miejsce do letniego relaksu, pełne kwiatów, słońca:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Sielsko i przyjemnie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. BASIU jak u ciebie jest cudnie , ach marzenie:) i znowu nie wygrałam, szkoda, cośnie mam szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  40. piękny taras , przez te rolety nabrał dla mnie śródziemnomorskiego smaczku :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepięknie u Ciebie- z klimatem- może się okazać, że to będą najwspanialsze Wasze wakacje
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  42. Super urzadzilas taras :) . A jak odslaniasz Rolety?
    Dzieki za zabawe i gratuluje zwyciezcy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rolety odsłaniam kijkiem, są zamocowane na linkach stalowych na karabińczykach i tak można je przesuwać :)

      Usuń
  43. Gratulacje dla szczęściary i dziękuje za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jej jak się cieszę hurrraaaaaaaaaaa!!!!
    Dziękuję kochana, ja dopiero z wojaży wróciłam, z opóźnieniem ale już piszę wszystko na maila!!!

    Piękne kwiaty!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Super masz taras, śliczne miejsce. Świetne Twoje poduszki i łapki do kuchni w truskaweczki - istne cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękny ogród i piękne prace.
    Gratulacje dla wylosowanej - wspaniały prezent.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Jeny jak pięknie po prostu brak mi słów tak z gustem zagospodarowany taras - oj ja nawet balkonu nie mam przecudo i te gary i te kanki i stolik - pozdrawiam i zapraszam Maria

    OdpowiedzUsuń
  48. piekny ogrod i tarasik

    dzieki za zabawe

    gratuluje wylosowanej

    OdpowiedzUsuń
  49. bajecznie !
    i gratuluję wylosowanej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Dziękuję za zabawę i gratuluję Zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Basiu także jestem właścicielka tarasu bez zadaszenia na stale. Co rusz mam inny pomysł aby zadaszyć chociaż kawałek.Taka opcje która ty pokazujesz gdzieś juz widziałam ,ale pojęcia nie mam jak ogryźć temat ze strony technicznej.Ty poradziłaś sobie z tym doskonale tworząc klimatyczne miejsce do relaksu :-) Slicznie-jestem pod wrazeniem :-))

    OdpowiedzUsuń
  52. Podoba mi się pomysł na takie zadaszenie tarasu, bardzo ładnie to wygląda:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili;)

    OdpowiedzUsuń
  53. śliczny ten Twój taras, najbardziej zachwycają rolety i białe zadaszenie! i zazdraszczam strasznie hamaka (i tych 2 drzewek)!Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  54. Och zazdroszczę Ci takiego tarasu i ogródka. Ślicznie to wszystko zagospodarowałaś :).

    OdpowiedzUsuń
  55. Gary , kanki i kosze zniesione ze strychu...uwielbiam takie vintage klimaty . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo, przyjemne miejsce!, a te zasłony:)))

    OdpowiedzUsuń
  57. Ile można leniuchować?
    Gdzie jesteś Kochanie?
    Buziaki Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  58. Macie cudny ogródek tylko pozazdrościć!!!! A ten taras który wyczarowałaś z tych zasłon lnianych to moje marzenie!!! Pięknie mieszkacie, ale już chyba kiedyś to pisałam :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  59. alez taras jak w bajce;)))az zazdroszcze;)))a uszyc samodzielnie takie rolety to juz wyczyn,wyglada to genialnie;)))nie moge sie napatrzec,ach cudne lato bylo w tym roku,szkoda,ze juz za nami;)))przepiekne miejsce w domu ten taras:))

    OdpowiedzUsuń
  60. a i zapomniałam napisac jeszcze o psince małym rudzielcu, zupelnie jak nasz ipieknie komponuje sie w tym ogrodzie, a poduchy cudne poszylas;)))zdecydowanie dodaje zaraz twoj blog do ulubionych, bo dopiero teraz na niego trafilam:))a przy okazji zapraszam do mnie na chwile wytchnienia w jesiennych klimatach,ale rownie bardzo uroczych;))choc pewnie twojego lata na tarasie nie przebije;)))pozdrawiam cieplo;)

    OdpowiedzUsuń