poniedziałek, 23 września 2013

MUCHOMORKI :)

Witam Was wszystkich po dłuższej przerwie. Dziękuję za miłe komentarze pod ostatnim postem :) 

Nie myślcie, że tak długo leniuchowałam na tym moim tarasie... cały czas coś robiłam. Ostatnio uszyłam ponad dwadzieścia poduszek, w tym osiem do mojej sypialni i na razie mam dość szycia poduch :)

Dzisiaj rozpoczyna się jesień....i chciałam ją przywitać moimi muchomorkami, aby nam przyniosła więcej słońca niż deszczu ...

Uszyłam muchomorkowe łapki do garnków 




oraz dwie girlandy





i idę dalej szyć...:)

Niebawem pokażę Wam moje kąty po małych zmianach oraz będzie post z fajną zabawą :)
A tymczasem życzę Wam słonecznej jesieni i pozdrawiam 
Basia :)


36 komentarzy:

  1. Basiu sliczne ,pozytywne kolorki!Cudne te muchomory!Życzę Ci kolorowej jesieni;)

    OdpowiedzUsuń
  2. muchomorki i girlandy cudne, ogólnie uwielbiam groszki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Szyjątka jak zawsze rewelacja,zwłaszcza girlanda jest piękna:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne łapki i kolejny domek tym razem widze jesienny :) Super :)
    Czekam na relacje zmian w Twoim domku :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka śliczna ta girlanda, wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolejne cuda, zgodne z pora roku- uwielbiam te girlandki :O)
    pozdrawiam cieplutko
    ania

    OdpowiedzUsuń
  7. ojeju jakie śliczne te muchomorkowe projekty...:) najbardziej podobają mi się te łapki:)))
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne muchomorki:) i girlanda jak zwykle prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ radości w kuchni! Girlanda przecudna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne łapkia girlandy jak zwykle są urocze.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje rączki działają cuda !!!
    pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj jakie śliczne szyjątka, piękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne falbaneczki mają Twoje muchomorki :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zarówno łapki jak i girlandy prezentują się wspaniale. Piękna ozdoba a zarazem coś praktycznego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana ale u Ciebie pięknie. Tak wesoło... Cudeńka. Śliczne dekoracje u Ciebie. A te łapki są fantastyczne. Ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Muchomorki w Twoim wydaniu nie wydają się straszne:)
    Buziaki Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  17. urocze muchomorki, pięknie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  18. Girlanda dodalaby kolorów u nas w domu w ten jesienny czas... cudne!

    OdpowiedzUsuń
  19. cudne muchomorkowo :))))
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale z Ciebie pracuś Basiu. Przepiekne skarby uszyłaś.
    Szalenie mi sie podobają.
    Przyjemnego tygodnia zycze

    OdpowiedzUsuń
  21. Muchomorki są świetne:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  22. przeurocze te łapki. Muszę takie mieć !!!!!!. pozdrawiam cie cieplutko Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie cudeńka robisz! Te girlandy bomba! Jaka szkoda,że ja nie potrafię szyć :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham takie dekoracje ! Pozdrawiam, Jola :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Чудненькие мухоморчики!

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny klimat panuje u Ciebie w kuchni...

    OdpowiedzUsuń
  27. Motyw muchomorków bardzo wdzięczny....:)
    Są wprost urocze...a to niebezpieczne ;)
    Pozdrawiam ciepło....i posiedzę sobie na tarasie...te zasłonki, zadaszenie dają wspaniały klimat...
    Pięknie.....

    OdpowiedzUsuń
  28. Basiu potrafisz cuda wyczarować. Muchomorki strasznie mi się podobają pod każdą postacią ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja już myślałam, że Ty na tym tarasie tylko błogie lenistwo uprawiasz :-)))
    Mnie się nie udało w tym sezonie zamknąć sprawę zadaszenia balkonu. Miły akcent tej sprawy to wielkie wparcie techniczne z Twojej strony :-))))
    Pozdrawiam radośnie !

    OdpowiedzUsuń
  30. Muchomorkowe łapki świetne, Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ładnie tu u ciebie, twoje girlandy bardzo przypadły mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  32. piekne rzeczy szyjesz, girlanada z muchomorkami jesienneymi urocza;)))

    OdpowiedzUsuń