sobota, 28 września 2013

ZAGATKOWO :)

Witam w sobotni późny wieczór :)

Jakiś czas temu wzięłam udział w zabawie "podaj dalej" na blogu http://zagatkowo.blogspot.com/. Autorka bloga haftuje, szydełkuje i kocha króliczki :)  Prace jej są piękne, gustowne i wykonane z dużą precyzją.
 Agatka wysyłając mi paczuszkę napisała:
Chciałam podarować Ci coś motywującego do dalszego tworzenia pięknych rzeczy oraz coś, co pomoże umilić kreatywne chwile. I rzeczywiście upominek jaki otrzymałam, odzwierciedla te słowa :) Otrzymałam piękne podkładki pod kubki, poduszeczkę na igiełki, szpilki oraz cukierasy, które uwielbiam. Agatko bardzo Ci dziękuję za ten prezencik:)

 


 A teraz czas "podać dalej". Zapraszam wszystkich chętnych do zabawy.
Zasady:

1. Do zabawy zapraszam osoby aktywnie prowadzące blogi.
2. Trzy pierwsze osoby, które zostawią komentarz pod tym postem i wyrażą chęć udziału w zabawie, otrzymają ode mnie własnoręcznie wykonany upominek.
3. Tym samym osoby te zobowiązują się automatycznie do zorganizowania zabawy u siebie na blogu po otrzymaniu prezentu ode mnie i:
- w terminie do 3 miesięcy wykonają własnoręcznie upominki dla trzech osób,
- ogłoszą u siebie na blogu zapisy dla trzech kolejnych osób.

Mam nadzieję że znajdą się chętni którzy będą chcieli otrzymać ode mnie upominek a zarazem obdarować innych :)

Dziękuję za komentarze pod ostatnim postem, witam nowych obserwatorów i pozdrawiam Basia 

17 komentarzy:

  1. Już raz u mnie było "Podaj dalej" ... bardzo fajna zabawa.
    Zawsze niespodzianka jest ... co nam przyśle obdarowujący :-)))
    Miłej zabawy życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżbym była pierwsza?
    Chyba niemożliwe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja chętnie się zgłaszam :) Pozdrawiam Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Waham się i waham i może już przez to za późno, ale spróbuję i zgłaszam się :)
    Pozdrawiam,
    Marta.
    Ps. Śliczny prezencik dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to ja pierwsza się zgłaszam ..jeśli dobrze zrozumiałam ...coś z przepięknych prac twoich przyfrunie do mnie a ja mam obdarować 3 inne osoby u siebie tak? jeśli tak to się ustawiam w kolejkę

    OdpowiedzUsuń
  6. znów się spóźniłam:(
    przepiękne rzeczy dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa zabawa :) a prezenty faktycznie miłe i kreatywne :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super prezenciki dostałaś, same słodziaki. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty otrzymałaś :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  10. BASIU- PIEKNE TE PREZENTY; SZKODA ZE JA NIE Z TYCH ROBOTKUJACYCH!!!!!!!!
    POZDROWIENIA
    ANIA

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne prezenciki! Bardzo fajna zabawa:)
    pozdrowionka przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. kurka blada no nie załapałam się, ale ja to nie mam szczęścia, albo nie zdążę z zapisem, a jak juz zdążę to czekam na przesyłkę widmo 6 miesięcy. A u ciebie zawsze cudnie , to zabawa mogłaby być przednia, pozdrawiam Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli można to proszę ogłosić kto się załapał do zabawy , bo nie wiem czy mam ogłaszać u siebie czy jednak nie? albo inaczej czy mam się już cieszyć czy nie..:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Do zabawy załapały się pierwsze trzy osoby które napisały komentarz pod tym postem. Alison nie wyraziła chęci do zabawy, czyli udział w zabawie biorą: Imelin, Monika na hamaku i Szuflada w bloku :) Ale niebawem ogłoszę Candy , także zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za takie cudownie miłe słowa o mnie. Cieszę się, że prezenty się podobają. To moja pierwsza taka zabawa i bałam się, że zawiodę. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń