poniedziałek, 7 października 2013

SYPIALNIA NA PODDASZU

Witam :)
Dzisiaj pokażę Wam moją sypialnie, która jest urządzona na styl Ikea  chociaż nie wszystko zostało zakupione w tym sklepie. Wiedziałam,  że ma być biała połączona z lnem ale brakowało mi troszkę koloru. Chciałam tapetkę na dwóch ścianach ale mój małżonek oznajmił mi, że nie będzie żadnego tapetowania :) Postawiliśmy na kolor zielony i wyszedł groszek z morelką zabielony lnem :)  Narzuta zakupiona w Jysku i  obrazki które wyhaftowałam już bardzo dawno temu były takim punktem zaczepienia co do urządzenia sypialni. Szkoda mi było obrazki schować do szuflady i wymieniać dobrą narzutę. Do kompletu poszyłam poduchy nawiązujące kolorystycznie.
Zapraszam do oglądania ....









pozbyłam się sufitowego oświetlenia i mam tylko lampki nad szafą....


zasłonki kiedyś wisiały w kuchni...teraz uszyłam z nich lniane zazdroski





ramki okleiłam lnem...


 stare blaszane pudełeczko okleiłam lnem, białą bawełną oraz koronką...



Trochę Was zasypałam tymi zdjęciami...ale mam nadzieję że dałyście radę :)


Dziękuję Wam wszystkim za odwiedziny 
pozdrawiam Basia :)

57 komentarzy:

  1. Nie zasypałaś nas zdjęciami tylko wspaniałymi pomysłami.ślicznie i twórczo!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Poduchy urocze ;))
    Kochana fajna sypialnia i te lampki ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. OLÁ!! EU AMAR TUDO,TUDO.MUITO BOM GOSTO.PARABÉNS.BOA SEMANA.VALÉRIA.(BRASIL).

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba:)Podoba mi się ta zieleń i wszystkie drobiazgi ,które dopełniają calosc.Uwielbiam pomieszczenia na poddaszu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dałam radę- dotrwałam do końca... Trudno byłoby nie dotrwać przy tak ciekawym poście i fantastycznych zdjęciach.
    Jestem na etapie urządzania sypialni, ale niestety tylko na 9 m a u Ciebie przestrzeń
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna szafa, łóżko, fotel wiklinowy. Fajne półeczki, wszystko rozplanowane.
    Bardzo lubię zieleń. pozdrawiam i kolorowych snów życzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie. Delikatnie, ale ze zdecydowanym akcentem kolorystycznym. Podoba mi się szafa. Chciałam taką w przedpokoju, ale nie wpasowała się rozmiarem we wnękę :(
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie tu.....
    ciesze się ze tu trafiłam i na pewno będę często zaglądać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. No pięknie wszystko wyszło jak z katalogu Ikei:) Bardzo ładne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana te szafki nocne i doniczka są chyba z Jysku ?
    Wiem bo mam a co !
    A tak na poważnie to jest ślicznie.
    Buziaki Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu, piekna Wasza sypialnia i masz racje- obrazkow szkoda na dno szuflady!!! Zazdroszcze szafy :O)
    a.
    p.s.
    zapraszam do mnie na cukiery

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sypialnia, cudny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja uwielbiam poddasza! Stworzyłaś spokojne, harmonijne miejsce do wypoczynku - dodatki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie, słonecznie, dodatki cudowne, to pudełko mi się bardzo podoba :) A zieleń śliczna, taka soczysta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Basiu śliczna sypialnia, masz moją ulubioną serię mebli z Ikei:)
    Buziaczek:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jasno i przestrzennie, a narzuta - boska, poduchy zresztą też:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna sypialnia taka optymistyczna :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie, tak prowansalsko i ślicznie - kolory idealne do zasypiania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja czuję lekki niedosyt......takie piękne zdjęcia mogę oglądać bez końca:) Cudownie to wszystko urządziłaś!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Poduchy piękne, ogólnie cała sypialnia robi wrażenie. Ja mam taki kolor ścian w kuchni. Widzę, że lubimy takie same kolory. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana piękna sypialnia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bardzo romantyczna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna zieleń w sypialni - taka świeża. Bardzo ładne wnętrze i cudne dodatki i ozdoby. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna sypialnia, i kto powiedzial że zielony nie pasuje ?
    Pasuje idealnie !
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że jest dużo przeciwników zielonego w sypialni ale mi się podoba :)

      Usuń
  24. Basiu fajna,optymistyczna sypialnia i bardzo zazdroszczę Ci szafy...przydałaby mi się taka ale nie mam na nią niestety miejsca :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana ... harmonia, spokój, relax ... to mi przychodzi na myśl widząc Twoją sypialnie :):):)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak pieknie z tym zielonym akcentem. Jestem zauroczona!

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękna i bajeczna. Śliczne mebelki i tak ładnie wszystko dobrane... Bardzo Mi się podoba. Cudne serduszka. Ślę cieplutkie pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  28. Super! A szczególnie ta szafa, zazdroszczę :) A myślałaś może o sztucznej wysokiej trawie w doniczce
    ? mam wrażenie, że może pasować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i by pasowała, ale nie za bardzo lubię takie trawy :)

      Usuń
  29. Bardzo mi sie podoba wasza sypialnia-wszystko ze soba tak fajnie sie komponuje :-)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  30. cudna ta twoja sypialnia:) bardzo podoba mi się ta świeżutka zieleń na ścianach:)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Takimi zdjęciami można zasypywać:) Piękne ozdoby, na pewno w takiej sypialni śnią sie tylko kolorowe sny!

    OdpowiedzUsuń
  32. jejku jak dawno mnie tu nie było. młodzian pozwala mi tylko czasami zajrzeć na blogi...
    juz zapomniałam jakie cudowności umiesz stworzyć, ehhh
    a sypialnia cudowna. taka kobieca, przytulna i stonowana. bardzo przyjemna zieleń na ścianach.

    OdpowiedzUsuń
  33. piękna, przytulna sypialnia :-)
    Pozdrawiam. Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna sypialnia Prześlicznie połączone kolory i dodatki ;-) Wszystko tworzy romantyczny nastrój Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Ależ ładna ! Kolory świetne, pa

    OdpowiedzUsuń
  36. Urocza i gustowna jest Twoja sypialnia.:) Bardzo mi się podoba kolorystycznie, a dodatki nadają jej romantyczności i ocieplają:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  37. Baaaaardzo...przytulny klimat....podoba mi się....:):):)
    Czuję się tutaj znakomicie....dobranoc........;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie i estetycznie, kolorowych snów Basiu!

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładna sypialnia. Wesoły kolor, ładne dodatki i śliczne mebelki tworzą miły nastrój. W takiej sypialni powinny śnić się romantyczne historie....i pewnie tak jest♥. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Basiu moja sypialnia w Polsce, w domu rodzinnym też była i jest ciągle w zielonym odcieniu :) Pięknie, delikatnie...cała Ty!

    OdpowiedzUsuń
  41. Sypialnia marzenie! Kolorek zielony piękny i idealnie pasuje własnie do sypialni. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jaka piękna sypialnia.W ogóle tu u Ciebie bardzo fajny klimat.
    Zapraszam do mnie na candy
    www.niebowo.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Jezu jak pięknie, nic tylko mieszkać i sie cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam Cię Basiu,

    tak naprawdę od niedawna zaczęłam czytać blogi. Jestem w trakcie budowy domu. Bardzo podoba mi się styl rustykalny, sielski, który przypomina mi wspaniałe dzieciństwo spędzone u babci. Niestety mój mężuś ma trochę inną wizję. U Ciebie Basiu znaleźliśmy inspirację dla swojego domku. Połączenie nowoczesności z elementami rustykalnymi. Taki właśnie chciałabym mieć swój wymarzony domek. Muszę jednak iść na kompromis z moim M. i wybrać meble w brązie. Myślę o kolorze ciemny orzech. Pięknie to zrobiłaś.
    Pozdrawiam Cię cieplutko.
    Ania Ch.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu :) Cieszę się bardzo, że znalazłaś u mnie inspiracje do urządzenia swojego domku. Wiem co to znaczy iść na kompromis z kochanym M :) Brąz który u mnie widzisz, to zasługa mojego męża :) Ale przyznaje mu racje, ponieważ bieli już było mi za dużo a połączenie ciemnego brązu z bielą fajnie się komponuje. Mieszkamy tu dopiero dwa lata i dalej się jeszcze urządzamy.
      Gdybyś miała jakieś pytania to pisz na maila :) Miło że poznałam (wirtualnie) bratnią duszę, która lubi taki sam styl jak ja :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny Basia :)


      Usuń
  45. Ależ energetyczny kolorek:) podoba mi się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  46. alez cudna sypialnia,inna niz wszystkie a ma cos w sobie.cudny zielony kolor;)))i ratam fajnie sie komponuje ociepla wnetrze;)))slicznie;))

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepiękna sypiania, kolor zielony bardzo dobrze działa na człowieka, nawet czytałam gdzieś artykuł, że jak w pomieszczeniu jest dużo roślin i zieleni to ludzie są bardziej zrelaksowani

    OdpowiedzUsuń