niedziela, 27 października 2013

CANDY :)

Witajcie :)

Zapraszam Was na kolejne moje Candy. W sobotę minął rok jak jestem z Wami i dlatego
dla Was super babeczki ta pyszna babeczka z truskaweczką :) Jeżeli macie ochotę na słodkości to zapraszam do zabawy :) Losowanie 1.12.2013.

Zasady:
- zostaw komentarz pod tym postem
- oraz umieść banerek na swoim blogu


banerek do pobrania




Dziękuję Wam wszystkim za to że jesteście, że wpadacie do mnie chociaż na chwilkę i pozostawiacie po sobie ślad. Przez ten czas poznałam wiele ciekawych blogów i Was super dziewczyny :) 
Pozdrawiam wszystkich obserwatorów i nie tylko....:)

Basia :)

85 komentarzy:

  1. Nikt się pierwszy nie zapisze bo mówią , że pierwsi nie wygrywają
    Ja tam nie mam szczęścia w tych losowaniach dlatego wpiszę się pierwsza
    Dziewczyny zapisujcie się - SUPER ZABAWA ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ja chętnie się zapiszę i gratuluję blogowych urodzin :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejnych urodzin życzę, proszę i mnie dopisać do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję :))
    zapraszam też przy okazji do mnie na candy.
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście się zapisuję!!! I wszystkiego najlepszego z okazji blogowych urodzin.... Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma mojego komentarza, ja też stoję w kolejce z racji że jestem kojarzona z babeczką, i uwielbiam ten motyw, więc walczę
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak konkurs dla Babeczek to ja się zapisuję :-)))))
    Już zacieram ręce do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Babeczka! Cudna. Nie można przegapić takiej zabawy. Oczywiście biorę udział.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Że bardzo lubię do ciebie wpadać z wizytą to z przyjemnością się zapiszę na takie piękne cukierasy :)) Gratulacje urodzinowe, pozdrawiam serdecznie! Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek!
    Oczywiście nie może ominąć mnie ta zabawa:)
    Staję w kolejce banerek u mnie na blogu w zakładce "wasze candy"
    pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Babeczka jak ta lala:) ustawia się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  12. zapiszę się i ja :) Wszystkiego naj z okazji urodzin!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Spełnienia marzeń i 100 latek! Oczywiście przyłączam się do tej zabawy bo jak zobaczyłam Twoje dzieło to aż mi szczęka z wrażenia opadła! Cudeńka! Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja pażerna na słodkości jestem, to się zgłaszam! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepszego z okazji urodzinek!!! Przede wszystkim zdrówka, bo to najcenniejsze! :)
    Ustawiam się grzecznie w kolejeczkę, bo warto! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam do ciebie zaglądać i mam nadzieję ze tym razem mi się poszczęści

    OdpowiedzUsuń
  17. Sto lat! Sto lat! Wiesz, że jeśli chodzi o babeczki to ja zawsze jestem chętna:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego NAJ !!!! Kolejnych blogowych rocznic Ci zyczę :)
    chętnie powalczę o nagrode :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że mamy bloga w podobnym wieku:)
    Stwoje zawieszki bardzo mi się podobają więc może tym razem się uda. Trzeba próbować:)

    OdpowiedzUsuń
  20. kolejny raz staję w kolejkę ..kto wie może to w końcu będzie ten szczęśliwy raz

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna girlanda i trochę zimy i troch e lata ;o)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja ulubiona babeczka z truskawkami! Musi mi się teraz poszczęścić! :D
    Pozdrawiam! Cz.

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję, podziwiam choć szkoda, że candy nie mogę się zapisać. :(
    Pozdrawiam piękną, jesienną porą! :-) Ola Sz

    OdpowiedzUsuń
  24. Babeczka mniam, mniam do przygarnięcia

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję rocznicy i z chęcią stanę po Twoje cuda :) Baner wisi , pozdrawiam serdecznie Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję rocznicy! I choć zaglądam tu od niedawna to bardzo chętnie się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję rocznicy :-)
    ustawiam się i ja :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję :)
    staję w kolejce ;)
    banerek : http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się i banerek u siebie mam wklejony :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Mmm...pyszna babeczka..staję w kolejce :))) Życzę kolejnego udanego roczku w blogowym świecie :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję pierwszego roczku. Babeczka wygląda apetycznie, więc się z ochotą zapisuję :)
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam na „jesienne candy” na moim blogu jocart-pracownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. przepiękna girlanda.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. jaka piękna ozdoba , już zacieram łapki na myśl o niej

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulacje roczku:) zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Może tym razem się uda :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam! Zapisuję się na candy:) Gratuluję:)))

    OdpowiedzUsuń
  37. No to ja tez sie przylacze do zabawy;)I zapraszam na moje Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bannerek zawisł już na www.domoweklimaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Grzech się nie dołączyć. Pyszne cukierasy. Sto Lat!

    OdpowiedzUsuń
  40. babeczka cudna! życzę kolejnego roku i zapisuje się na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  41. zapisuję się i zostaję tutaj na dłużej, jest pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję roczku:) i do zabawy się przyłączam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. cudna ta girlanda z checia biore udzial w zabawie;))pozdrawiam cieplo;))

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja także z wielką chęcią (i równie wielką nadzieją) zapisuję się do zabawy:) Zapraszam jednocześnie do siebie na candy zakładkowe!

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękna girlandka! Z przyjemnością się zapisuję. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. CHETNIE PRZYLACZE SIE I JA :O) moze tym razem sie uda???
    Nagroda piekna i chetnie zagosci w mojej kuchni !!!!!!
    Pozdrawiam
    ania

    OdpowiedzUsuń
  47. Niesmiało ustawiam się w kolejce po to cudo :) Pozdrawiam! Iza

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się, może tym razem... Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  49. Hmmm jeju jakie to cudne <3 Ja również ustawię się w kolejce bo na prawdę Warto:)
    http://duszy-czar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. No, jak można przejść obojętnie obok takich cudeniek? No nie można, zatem w kolejce się ustawiam, a jak!

    OdpowiedzUsuń
  51. Z miłą chęcia zapiszę się na to rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Basiu,gratuluję roczku i życzę długich lat blogowania:) Po raz kolejny mam chrapkę na Twoją girlandę.Dotąd nie miałam szczęścia,moze teraz? Jestem znana z miłości do truskawek,więc ta girlanda jest uszyta jakby dla mnie:)))Pozdrawiam i czekam na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  53. no patrz przegapiłam tak ważnego posta. dostawiam się oczywiście!!!

    OdpowiedzUsuń
  54. cudo!! chętnie wezmę udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  55. Ustawiam się i ja po to cudeńko :) Pozdrawiam i zapraszam na moje candy http://plonacemotyle.blogspot.com/2013/10/candy-rocznicowe.html

    OdpowiedzUsuń
  56. Nawet truskaweczka na choince ładnie będzie wyglądała!
    Oczywiście chcę.

    OdpowiedzUsuń
  57. Witam:) może i ja się zapiszę :) AnnaMariaS
    Twój blog jest poprostu świetny! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  58. Pysznie wyglądają te słodkości :) Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja też piszę się na babeczkę. Pozdrawiam
    szyjikolorowozyj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. I ja się dopiszę i banerek tutaj zamieściłam:
    http://nikusiowo1.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Witaj!
    Z miłą chęcią ustawiam się do kolejki po cudowne słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Zapisuję się z radością po taką smakowitą girlandę!! Pięknie u Ciebie, zostanę na dłużej!
    Pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się do zabawy. Gratuluję blogowych urodzinek:)http://isaveta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Biorę udział i zapraszam też na mikołaja ;-)
    http://fabulous-christmas.blogspot.com/2013/11/mikoaj.html

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się !
    Przy okazji zapraszam na Candy do siebie :)
    http://oliwiaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. I ja mam straszną ochotę na to ciacho:)
    Pozdrawiam serdecznie
    (tworczypoczatek)

    OdpowiedzUsuń
  67. z przyjemnością ustawiam się do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  68. ja też się zgłaszam z ogromną chęcią, wspaniale candy! wszytsko zrobione jako anioluchyewuchy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękne są Twoje girlandy!!! Ta w fioletach z poprzedniego postu mnie urzekła!!! Chętnie spróbuję szczęścia w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  70. uwielbiam wszelakie zawieszki...! sama coś tam próbuje, ale daleko mi do mistrzostwa krawieckiego... ;)
    ustawiam się do kolejki... też się cieszę, ze istnieje świat internetu i że mogę poznać tylu wspaniałych twórców :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo chętnie biorę udział w CANDY- Pozdrawiam Edith :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja też właśnie świętuję kolejne urodziny mojego bloga! Życzę jeszcze wielu lat spotkań z ciekawymi ludźmi! Chętnie ustawię się w kolejce, bo Twoje prace piękne:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na Candy.

    OdpowiedzUsuń
  73. Cześć! Biorę udział! :-D Jestem maniakiem hand made!
    http://marny-puch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. witam :) !
    biorę udział, banerek dodany na : http://healthylifestyleisthebestremedy.blogspot.com/ :)
    email: angela320@vp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Coś pięknego! Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :). Banerek umieściłam na swoim blogu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  76. uwielbiam Twoje prace a tu jeszcze z moim ulubionym kuchennym motywem czyli babeczka do zjedzenia na miejscu :) kiedys mi sie w koncu uda i jakies twoje dzielo zawisnie w moim domku pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. Witam
    Wspaniała babeczka :) z chęcią o nią powalczę :) banerek umieściłam na swoim blogu: zaczarowanypapier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Jak ja mogłam to przegapić?Byłam pewna że zapisałam się na Twoje candy.Poprzednie również było zachwycające,może teraz mi się uda!!!

    OdpowiedzUsuń
  79. ależ słodkości....chętnie ustawiam się w kolejce po nie...
    Zostaję obserwatorem żeby częściej Cię odwiedzać i podziwiać...

    OdpowiedzUsuń
  80. Wszystkiego najlepszego w pierwsze urodziny,. chętnie się poczęstuję :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Chętnie dopisze się do zabawy :)
    Prezent cudny!
    Link u mnie: www.zaplatana.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Och, jaki cudny prezent chcesz nam podarować :).

    Mam wielką nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :). Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  83. oj lubię takie zawieszki
    karola
    http://glinianygarnek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. długo byłam bez internetu i dziś dotarłam.. a tu takie piękne candy! Mojej córeczce ożywiłoby pokoik.. a mnie cieszyłoby oko (jedno i drugie) dlatego jeszcze przed losowaniem staję w długiej kolejce po odrobinę szczęścia :).. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  85. I jeszcze ja tak na sam koniec się zapisuję do zabawy :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń