sobota, 23 listopada 2013

LUSTERECZKO POWIEDZ PRZECIE.....

Witam Was  jeszcze jesiennie :)

Tytułowe lustereczko zakupiłam jakiś rok temu w jakimś sklepiku z bibelotami....bardzo spodobał mi się wzór ale niekoniecznie kolor. Lustro było woskowane a to nie całkiem  mój styl. Więc długo nie myśląc, postanowiłam zedrzeć wosk i pomalować je na biało. Jak pomalowałam na biało i powiesiłam nad komodą to w ogóle mi to nie pasowało...i lusterko powędrowało na strych :) Nie miałam ochoty zdzierać znów tyle warstw farby ....na strychu nabrało mocy prawnej i w zeszły weekend pomalowałam je na brązowo....i teraz jestem zadowolona :) 
A Wam jak się podoba ?


 zrobiło się tak jakoś przytulniej i cieplej....



W planach miałam całkiem co innego: uszyć sobie świąteczne łapki do garnków, jakiś fartuszek świąteczny, upiec pierniki .... a tymczasem przerobiłam lustro, szyłam ale nic świątecznego, piekłam ale zwykłe owsiane ciasteczka, na które Was zapraszam :)


Bardzo dziękuję za wszystkie miłe komentarze i  witam nowych obserwatorów :)
Życzę Wam jeszcze miłej jesieni i pozdrawiam 
Basia :)

51 komentarzy:

  1. Super że nabrało mocy, co tam że było tyle farby ale jak teraz oczy cieszy nie tylko Twoje, nasze też ;)
    Dzięki za ciasteczka MNIAM
    UŚCISK :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lusterko jest cudowne, niesamowicie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Do komody takie brązowe idealnie pasuje ... chyba że komodę też już przemalowałaś ? to ok.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak - nie doczytałam do końca - przepraszam.

      Usuń
  4. Lusterko niesamowite, zwlaszcza ze z poleczka, wyglada, jakby tam wisialo od zawsze;)
    Serdecznosci:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i bardzo oryginalne! I ono razem z tymi wieszaczkami było? Fajnie,że postanowiłaś dać mu szansę :))
    Masz śliczny kącik jadalniany!
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  6. Do twarzy lustereczku w brązie :) Fajną kompozycje tworzy z komodą i bibelotami :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasuje idealnie do komody! :)
    Podziwiam Cię Basiu za to, że tyle razy chciało Ci się je malować :)

    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze wkomponowałaś lusterko we wnętrze:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  9. No tak, teraz wiem, skąd się biorą powiedzinka typu "kobieta zmienną jest" :-) Basiu, piękne lusterko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne lustereczko :)
    Widać, że nie każdemu pasuje biel, a u Ciebie kolor drewna prezentuje się świetnie :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  11. Lustro świetnie wygląda w brązach :)
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. lustro dobrze, że zostało w takim kolorze idealny zestaw tworzy z tą komodą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyszło! Kocham takie klimaty. Te wszystkie wysmakowane dodatki tworzą piękną całość.

    OdpowiedzUsuń
  14. I bardzo dobrze, że je przemalowałaś, bo idealnie pasuje do komody, a ciasteczka chętnie schrupałabym:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Lustro pasuje tam idealnie :) Jest urocze ...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne :) Idealnie pasuje do komody
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w mój quillingowy świat
    handmadebyevi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wpasowało się idealnie. Warto było!
    Jak u Ciebie jest pięknie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że to pięknie odrestaurowane przez Ciebie lustro powiedziało - w ramach podziękowania - że to Ty jesteś najpiękniejsza na świecie.
    pozdrawiam. Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  19. lustro cudowne. podoba mi się, że zostawiłaś je w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa półeczka z lusterkiem i wieszaczkami !!! Bardzo ładnie u Ciebie :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne wygląda , idealnie pasuje teraz do komody. Wygląda jak komplet
    Pozdrawiam Basiu.
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowite lustro, ta poleczka , wieszaczki .... i pasuje do tego miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Basiu lustro mistrzostwo i podziwiam za upór :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest prześliczne Basiu, oryginalne i piękne, dobrze, że się zlitowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  25. bez cukru ... powiem że piękne takie "rasowe" z wyrazem. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. się mi podoba... lustro :) owsiane ciasteczka lubię... i też jeszcze nie robię nic świątecznego, w końcu jeszcze listopad... pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Nad tą komodą wygląda idealnie, pięknie. I to dowód , że to co ciemne też może być piękne. pozdrawiam tez cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne lustro ! Pasuje idealnie do komody:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczne jest, całość pięknie się komponuje:)
    Buziaki Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne! Pasuje idealnie i tworzy piękną, ocieplającą dekorację:)

    OdpowiedzUsuń
  31. wcale nie takie zwykle te ciasteczka, bo wyglądają pysznie :-0 Lustro wygląda świetnie, ale w Twoich wnętrzach wszystko takie jest :-0 Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie się podoba bardzo. Jest przepiękne;) Ślicznie u Ciebie, a ciacha wyglądają bardzo smacznie;) Miłego i udanego tygodnia Basiu... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie śliczne !!!
    I co...i co mówi...??? ;)
    Bo ja mówię....EKSTRA
    Komponuje się idealnie, a wzór taki nietuzinkowy...i kolor też nietuzinkowy.
    Pięknie Basiu....

    OdpowiedzUsuń
  34. ...a porwałam całą miskę....bo mój mąż też lubi....;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Lustro przepiękne i wygląda jak by od zawsze tam wisiało :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Lustereczko jest bajecznie piękne :)) Uwielbiam ciemne meble, w tym kolorze do komody pasuje idealnie :))

    OdpowiedzUsuń
  37. lustro świetne i jak do komody pasuje! teraz kącik wypełniony idealnie

    OdpowiedzUsuń
  38. sercowe (serdeczne) lusterko jest urocze, to bardzo ciekawy pomysł, a komoda jest właśnie taka, jaką chciałabym mieć :)
    ma Pani świetny zmysł i gust !

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak u Ciebie pięknie Basiu, lustro fantastyczne!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie wiem jak wyglądało wcześniej, ale w tej odsłonie jest rewelacyjne. Pięknie się wpasowało, ach, w ogóle u Ciebie tak pięknie, aż pozazdrościć;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Lusterko świetne, bardzo ładna całość kompozycji, że ja jakoś nie znajduje takich bibelotów, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. nadrabiam zaległości :-) nowy nabytek zauważyłam w dzisiejszym wpisie ... sama bym takie lustro chciała mieć :-))

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne to lusterko ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  44. Mnie się bardzo podoba. Idealnie się komponuje z komodą.

    OdpowiedzUsuń
  45. Od czasu do czasu bywam u Ciebie na dłużej, bardzo mi się podoba Twój domek:)) Miejsce nad komodą czekało na to lustro, jest idealnie wkomponowane i bardzo ładne! Podoba mi się połączenie ciemnych mebli z białymi :)) serdeczności ps.no i pięknie szyjesz :))

    OdpowiedzUsuń