poniedziałek, 2 grudnia 2013

ADWENT....

Rozpoczął się czas ciszy i oczekiwania, czyli adwent...bardzo lubię ten przedświąteczny okres. W moim domu, jak zawsze ta sama wyhaftowana makatka, zieleń przepleciona szyszkami.....a w oknie jak zwykle wiszą frywolitki ale w innym wydaniu :)

Nie było dzisiaj pogody na zdjęcia ....więc nie pokażę Wam zbyt wiele....



Moja Joasia jest już nastolatką ale, mimo to czeka na kalendarz adwentowy, który wykonałam ponad 10 lat temu specjalnie dla niej....wyhaftowane 24 woreczki :)



Na ten piękny czas życzę Wam dużo radości i spokoju....mniej gonitwy przedświątecznej 
Basia :)

......

Moje babeczkowe Candy wygrywa Magda z bloga 

Gratuluję i proszę Cię Magdo o kontakt mailowy.
A Wam wszystkim bardzo dziękuję za udział w zabawie :)



44 komentarze:

  1. Jako pierwsza spieszę pogratulować i podziękować za miłą zabawę :) Twoje woreczki są urocze, też mi się takie marzą ;)
    Pozdrawiam! Cz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny ten "kalendarz" adwentowy, bardzo wpadły mi w oko te maleńkie woreczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, ile pracy musiałaś włożyć w wyhaftowanie tych wszystkich woreczków! Bardzo podziwiam!!! A makatki uwielbiam, Twoja prezentuje się wspaniale. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne frywolitkowe , okienne zawieszki;-)
    Gratuluję wylosowanej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zabawę i gratuluję Magdzie.
    Woreczki wspaniałe. Cudna pamiątka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudne zimowe klimaty u Ciebie
    Gratulacje dla Szczęściary :-) a dla Ciebie ciepłe pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla zwyciężczyni :)
    Świetny jest ten Twój kalendarz adwentowy :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje Świąteczne Candy
    handmadebyevi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepieknie Basiu , wspaniale przygotowujesz i nastrajasz mieszkanie na swieta
    Pozdrawiam cieplutko
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie u Ciebie :) Kalendarz rewelacyjny! :) Za zabawę dziękuję i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny ten kącik. uroczy.
    uwielbiam takie kalendarze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla zwyciężczyni, i dziękuję za miłą zabawę.........
    Kalendarz bardzo ładny, Ja niestety poszłam na łatwiznę i kupiłam dzieciakom gotowe... ;)
    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej! Dziękuję za zabawę:) Pozdrawiam na czas oczekiwania i nie tylko:)
    A woreczki cudne!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje!!! :) Dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne frywolitki!
    Gratuluję zwycieżczyni.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój kalendarz adwentowy jest CUDNY!!! Piękne rzeczy sa ponadczasowe. Nie ważne czy upłynęło 5 czy 10 lat. Pięknie wykonana rzecz zawsze cieszy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję Zwyciężczyni i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pamiętam ten kalendarz nic nie stracił na uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny kalendarz.... napracowalas się przy nim ...

    OdpowiedzUsuń
  19. gratulacje

    kalendarz bardzo fajny

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie, świątecznie u Ciebie... Bardzo Mi się podobają te woreczki adwentowe. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni. Ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje Magdzie!Sliczne ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  22. Od dawna się zachwycam Twoimi frywolitkowymi zawieszkami...

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie, że pokazałaś swój kalendarz adwentowy. To cudowne, że Twoja córka miała taki kalendarz, i sama go zrobiłaś wiele lat temu. Jest piękny i pełen pięknych wspomnień, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję i dziękuję za zabawę! Piękne zawieszki!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. ale masz pieknie w domku, super klimacik. A woreczki przesliczne zrobiłaś dla córeczki i tyle lat cieszą!

    OdpowiedzUsuń
  26. Basiu, czytam sobie Twój post, oglądam pcudowne dekoracje a tu nagle patrzę-wyniki candy:-) Ale się cieszę! Babeczkowe candy jest moje! Super!!! Mail wysłany:-) Pa!

    OdpowiedzUsuń
  27. ten wisior w oknie mnie po prostu zauroczył!

    ps. zapraszam na moje świąteczne candy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Frywolitkowe ozdoby sa przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta gwiazdka w oknie jest cudna i napatrzeć się nie mogę na to sercowe lustro!

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wiem czy mi zjadło mój komentarz czy nie ...
    Lustrem jestem zachwycona. Jest cudne!!! A kalendarz przeuroczy! Niestety ja się znowu spóźniłam i nic nie wykombinowałam ...:(

    OdpowiedzUsuń

  31. dzieki za zabawe i gratuluje wygranej

    a worki podziwiam ile roboty

    OdpowiedzUsuń
  32. gratulacje i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. gratulacje dla wygranej:)))kalendarz adwentowy sliczny;)))nie dziwie sie,ze córka czeka z niecierpliwoscia;))pozdrawiam cieplo|;)))

    OdpowiedzUsuń
  34. ale mi się podoba ten Twój kalendarz adwentowy :)taki od serca :)
    pozdrawiam :) miłego wieczorku :)
    i zapraszam na moje candy świąteczne :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  35. Sto lat, sto lat Basiu !!!!!!!!!!
    Pięknego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne dekoracje:)
    Gratuluję zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkiego najpiękniejszego Basiu, szczęścia i zdrowia...

    OdpowiedzUsuń
  38. Basieńko, dużo miłości i szczęśliwych chwil!

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakie cudowne frywolitki! Kalendarz też świetny!

    OdpowiedzUsuń
  40. Basiu juz pachnie świętami u Ciebie!!! Wszystkiego dobrego kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Basiu ślicznie, tak przytulnie i już czuć u ciebie święta. Mimo pogody ładne zdjęcia:)
    Kalendarz adwentowy fajoski:)
    Wielkie buziaki i ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Pięknie u Ciebie. Życzenie ślę najlepsze, zdrowia, szczęścia i rodzinnych świąt :-)

    OdpowiedzUsuń