czwartek, 9 stycznia 2014

POŻEGNANIE CZERWIENI

Witam Was wszystkich po raz pierwszy w tym roku :)
Na początku chciałam podziękować za wszystkie życzenia jakie od Was otrzymałam i miłe komentarze. Dziękuję, że znalazłyście czas aby do mnie zajrzeć i pozostawić po sobie ślad....bardzo dziękuję :)

Nowy rok rozpoczęłam od nadrabiania zaległości robótkowych......kończę prace, które zapadły gdzieś w koszyku z robótkami i domagają się światła dziennego :)

W domu nie mam już nigdzie czerwieni, pozostały tylko szyszki, zielone cyprysiki i śnieżne frywolitki. 


 Po świątecznie wyhaftowałam sobie dwa obrazki z motywem kolorowych serduszek, które powiesiłam nad komodą. 
Wzór z gazetki Rico.








A tu świąteczna wymianka  z Marzeną z bloga  zamotanalacrima.blogspot.com
Kiedyś mieszkałyśmy w jednej miejscowości, a dziś ona poza granicami kraju a ja w innym województwie :) Ale mimo odległości wymieniłyśmy się pracami. Otrzymałam od niej te śliczne malutkie skarpeteczki a ona ode mnie dostała aniołki i konika, na życzenie w kolorach złota i czerwieni.



Przed świętami miałam zamówienie na konika na biegunach, reniferki, dzwoneczki i inne świąteczne szyjątka na choinkę. Konik miał być brązowy z czerwono zielonym siodłem a reniferki biało czerwone.....i tak powstały takie cudaki :)
Przez pomyłkę skasowałam sobie kilka zdjęć z aparatu i zachowały się tylko te dwa, nie za ostre....



Na te zimowe dni (które zapowiadają ) życzę Wam dużo słońca
 
pozdrawiam 
Basia 

:)

39 komentarzy:

  1. Śliczne dekoracje! U mnie też królują dekorację uszyte własnoręcznie :) Ale powoli trzeba zacząć myśleć o wiośnie i schować świąteczne dekoracje ;)
    Basiu życzę Ci pomyślności w nowym roku!

    Pozdrawiam, Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. Śnieżynki frywolitkowe podziwiam jak zawsze!!! Śliczna wymianka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hafcik wygląda ślicznie i super współgra z całością:) Szyjątka urocze. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne hafciki, fajnie wyglądają w rameczkach.

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas jeszcze cieszymy oko czerwienią ale w weekend postanowiłam się z inni pożegnać i ja ....

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy do Ciebie zaglądam to zawsze widze cudeńka:-) Witaj w Nowym Roku:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja usunełam juz wszystkie dekoracje świąteczne.
    Piekne są te hafty w ramkach Basiu i cudnie prezentują się w Twoim mieszkaniu.
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne hafciki. miło tak zacząć rok!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne dekoracje !!! choć czerwień ciągle w moim domu to coraz więcej pojawia się zimowych akcentów. Może dlatego, że i pogoda ma się lada dzień zmienić:)
    Pozdrawiam w Nowym Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu śliczne sa te twoje dzieła, ze tez ci sie chce dłubać takie maleństwa :-)). Ja jeszcze jestem twarda, trzymam wszystkie świąteczne dekoracje. Pewnie lada dzień będę palić choinkowe gałązki w kominku. Rozbiorę dom z czerwieni i wrócę do... no właśnie nie mam pomysłu czym zastąpić tą czerwień, pewnie padnie na bezpieczna szarość :-))

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ urocze drobiazgi poszyłaś!!!!U mnie też już ozdoby świąteczne w kartonie i zostały szyszeczki ...Wszystkiego dobrego w nowym roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu, jak zwykle u Ciebie ślicznie. Bardzo Mi sie podobają te obrazki z serduszkami:) Najlepsze życzenia noworoczne ślę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo śliczne szyjątka:) Obrazki wyszły cudne! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  14. Same cudownosci Basiu!!!!!! Wszystkiego co naj w 2014 i duzo pomyslow na nowe prace!!!!!!!!! Usciski
    ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Hafciki nie ujęły. Piękne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tez jestem w posiadaniu Marzenkowych skarpetek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne dekoracje :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Basiu, u Ciebie jak zawsze same szyjątkowe cudeńka !

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że czas tych wszystkich cudeniek już minął... Ale na pewno na wiosnę wymyślisz coś superastego:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne hafciki! Jednak szczególnie urzekł mnie konik na biegunach :) Reniferki fantastyczne.
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  21. Очень красивые сердечки..красивое оформление)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dużo ślicznych rzeczy. A czerwony ja zostawiam na cały rok;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze raz dziękuję za śliczne ozdoby:)
    U mnie w Oslo czerwień w kuchni króluje cały rok...ale w Polsce też zamierzam dzisiaj pozdejmować ozdoby.
    Jeszcze gdyby śnieg był ale tak ...bez sensu.
    Buziaki Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze u Ciebie znajdę cudne inspiracje.U mnie czerwień zostaje do urodzin córki do 02.2.Serdecznie zapraszam do siebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne szyjątka!!
    Na takie hafty choruję od dawna, ale jakoś ciągle "coś" innego sobie wymyślam do tworzenia...
    Śliczne, na prawdę!!
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie jeszcze czerwień została,chociaż świąteczne drobiazgi poszły do pudeł .Sliczne masz te obrazeczki,bardzo takie lubię,,,a szyjątka również!

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczne prace zarówno te serduszka jak i ozdoby na choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  28. ...ale milusie...jedne i drugie :):):)
    i również zostawiam pierwsze pozdrowienia w tym roku...
    Basiu....lepszego...nowego....:):):)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hafty są bardzo piekne;)jak i cała reszta rękodzieła;)a i w domku też przytulnie;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Haftowane obrazki sa przepiekne, coz za fantastyczny wzor.
    Szyte ozdoby choinkowe tez sa swietne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. tak spokojnie sie u ciebie zrobiło;)))a te reniferki jakie cudne,moze jeszcze i na nie się skusze, ale to nanastepne swieta;)u mnie girlanda jeszcze wisi;)))wstawilam kiedys post,mozesz podejrzec;))pozdrawiam cieplo;)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Przeslicznie u Ciebie Basiu :-) Piekne te wyszywane obrazki i cala reszta ozdob oczywiscie tez :-) Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne ozdoby. Ach Basiu zdolna z Ciebie osóbka. Zachwycił mnie ten konik na biegunach. Cudo!!!
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam, podejrzałam bloga :) Pięknie tu! Twoje girlandy mnie zachwyciły, właśnie zastanawiałam się co uszyć na Wielkanoc i dzięki Tobie już wiem :) Zainspirowałaś mnie, efekt na pewno umieszczę na moim blogu, który powstał poniekąd z takiego powodu co Twój, też przeprowadziłam się zostawiając znajomych i rodzinę i chcę zająć czas by nie zwariować i dzielić się Tym co mnie kręci z ludźmi, których też to kręci :) Pozdrawiam i zapraszam TEKST Dodaję do obserwacji!

    OdpowiedzUsuń
  35. oj faktycznie, nie zauwazylam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale u Ciebie piękne. Śliczne dekoracje. Moje klimaty.pozdrawiam Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  37. A u Basi.....makiem zasiał.....;)

    OdpowiedzUsuń