sobota, 15 lutego 2014

FRYWOLITKI

Witam Was wszystkich serdecznie :)
Chciałam Wam dzisiaj przedstawić królową moich prac....a w zasadzie królowe :)
Moje frywolitkowe zazdrostki do kuchni, które robiłam  2 lata, z przerwami oczywiście:)
 Na początku tego roku postanowiłam, że nie rozpocznę żadnej nowej pracy dopóki nie skończę zazdrosek :) I tak też się stało....skończone, wiszą już na swoim miejscu i cieszą moje oczy :) Bardzo lubię koronki a szczególnie kiedy wiszą w oknie.
Całą koronkę zrobiłam ręcznie przy pomocy igiełki oraz ręcznie przyszyłam do płótna. Maszynowo przyszyłam tylko szelki i podwinęłam górny brzeg.
Ciężko mi było zrobić tak zdjęcia, aby oddać ich urok....w rzeczywistości prezentują się ślicznie:)
Zapraszam do oglądania .........:)











A przy okazji  pokażę Wam moje nowe nabytki kuchenne:
garnuszek do  mleka,  w moich ulubionych kolorach




emaliowana łyżka cedzakowa i biały czajnik w niebieskie kwiatki....





 A teraz wyznaczyłam sobie nowy cel: uszycie narzuty patchworkowej.....czy sprostam temu zadaniu.....hmm nie wiem.....zobaczymy :)

Bardzo dziękuję Wam za każde miłe słowo i za każde odwiedziny na moim blogu.
Pozdrawiam Was gorąco i życzę udanego weekendu
Basia :)



****
Pytacie mnie czasami o to drzewko ze zdjęcia na banerku: jest to mirta, a w zasadzie była :(
Ostatnio coś się z nią stało i opadły wszystkie listki...nie wiem co było przyczyną, może ją przesuszyłam. Ostatnio wypuściła kilka świeżych listków....może jest szansa, że będzie żyć.

70 komentarzy:

  1. Dawno mnie tu nie było- i to co prezentujesz powala. Zazdrostki są C U D N E !!!
    Sama nie próbowałam frywolitki, oglądając prace wiem, że to szalenie żmudna robota. Jesteś Wielka - a mnie pozostaje zazdrościć Ci Twoich umiejętności, albo zacząć próbować swoich sił. Dziękuję za miłe doznania podczas oglądania:)))
    Pozdrawiam Margo

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpiekniejsze zazdrostki jakie kiedykolwiek w zyciu widzialam.Przepiekne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Basiu :-)

    Twoje zazdroski sa przepiekne!!!! Tyle pracy.. ale efekt powalajacy :-D

    Bardzo lubie zagladac do Twojej kuchni.. sliczne dodatki i wszystko tak ladnie do siebie pasuje.. no i te sliczne serduszka :-) Te moje-Twoje.. powedrowaly ze mna do Irlandii.. Uwielbiam je :-)

    Pozdrawiam Cieplo i zycze milego dzionka :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ pięknie tam u Ciebie, zazdroszczę talentu, firaneczki cudne. No i kolory , które kocham w kuchni.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ręczna robota! Podziwiam:)
    A nabytki bardzo fajne do kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabrakło mi słów! Te Twoje frywolitki to dzieło sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdrostki... hmmm... po prostu piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jest mi znana nazwa zazdrostki czemu taka? W każdym bądź razie prezentują się rewelacyjnie, musiała być to dość żmudna praca w co nie wątpię widziałam jak się robi frywolitki, bardzo ładnie prezentują się w tych kwadratach.
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mirta u mojej babci też gubiła czasami listki ale później piękniej wyglądała
    *sukienka okienna* CUDNA :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem zakochana we frywolitkach a w Twoim wykonaniu są przecudne.Co do narzuty patchworkowej to wierzę w Ciebie. na pewno wyjdzie rewelacyjnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Hallo Basienko,
    Zaraz wsiadam do " POCIAGU BYLE JAKIEGO" (czasami przypominaja mi sie te fajne stare polskie piosenki)
    i podkradne Ci te zazdroski.
    Sliczne , jak wszystko co robisz.
    Caluje , Karina.
    Napisze Ci wieczorem maila , bo odkrylam cos ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cała kuchnia jest urocza;)A zazdrostki bajeczne ,bardzo mi się podobają;)Twoje nowe nabytki też super;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio mam fazę na zazdrostki. Twoje są rewelacyjne - pięknie wyglądają w twoim domu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są ! ..to zdecydowanie małe określenie...

    OdpowiedzUsuń
  15. Arcydzieło!
    Najpiekniejsze zazdroski jakie widziałam :)
    Bardzo podoba mi się w Twojej kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
  16. piekne są ! no piekne ! , a gdzie dostałś dzbanuszek w groszki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ten dzbanuszek to emaliowany garnek do mleka i zakupiłam go na garneczki.pl.

      Usuń
  17. Wspaniała, misterna robota. Podziwiam Cię i za talent, i za cierpliwość!!! Prezentują się po prostu cudnie.A czajnik znam i wzdycham:))

    OdpowiedzUsuń
  18. O rety Kochana, Jesteś mistrzynią! Piękne! Piękna kuchnia.
    Moc buziaków!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdrostki są przepiękne!!! Zresztą kuchnię masz równie piękną :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak to mówią "koronkowa robota " u Ciebie ma 100 ... 200 % uzasadnienia :-)))
    Podziwiam, zachwycam się i gratuluję talenta :-))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowite te firaneczki. Bardzo też mi się podoba twój czajnik:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojej te zazdrostki są cudowne! Masz piękną kuchnię i czajnik i wszystko ;) a narzuta patchworkowa tez mi chodzi po glowie. Uszyj i zdaj relacje, na pewno sie uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Okna wyglądają ładnie bardzo wyjątkowo. Miło było tu wszystko pooglądać - pozdrawiam i zapraszam do różanej pracowni

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniale wyglądają , piękne i subtelne. A Twoja kuchnia to po prostu marzenie... jestem zachwycona ! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Są rewelacyjne, warto było tak długo na nie czekać bo efekt jest oszałamiający. SUPER :-)
    Pozdrawiam i gratuluję talentu i cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  26. o rany cudowna!!! masz talent kochana :)

    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Basiu zazdroski są cudowne - piekny wzór i koronka. Bardzo również podobają mi się niebieskie dodatki w Twojej kuchni :))
    Gorąco pozdrawiam
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  28. Co za misterna i perfekcyjna praca! Zazdroski są przepiękne! Zresztą, wszystko co zrobisz jest fantastyczne i niepowtarzalne więc z pewnością narzuta patchworkowa też taka będzie.
    Pozdrawiam (przed)wiosennie. Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Olu za każdy Twój miły komentarz :)

      Usuń
  29. Wiesz jak kocham Twój frywolitki.
    Cudne zazdrostki Ci wyszły:)
    Czajnik z VB?
    Bo wygląda dokładnie jak mój świąteczny:)
    Buziaki Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś mistrzynią ! wielkie brawa :0 ) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  31. ło matko jakie cudo!!!!ale Ty zawzięta jesteś...co w tym wydaniu jest bardzo pozytywne!!!!Nowe nabytki urocze - zwłaszcza te łyżkowe!!!!:)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Tak bardzo podobają mi się Twoje zazdrostki, że jestem w stanie nauczyć się tej techniki, aby podobne zawisły w mojej kuchni. FANTASTYCZNE ! Jeżeli chodzi o mirt to sprawdź, czy nie dobrał się do niego przędziorek, bo mnie ten pajączek wykończył niezły okaz ;( Życzę powodzenia z patchworkiem. Iwona P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Frywolitka jest dość pracochłonna ale warto nauczyć się tej techniki :) Odnośnie mirty to nie widzę żadnych nieproszonych gości.....ale cierpliwie czekam czy odżyje i znów będzie cieszyć moje oczy:)

      Usuń
  33. Ale masz wielką kuchnię!! Jest chyba wielkości mojego salonu hahaha...zazdroszczę :))) Zazdroski wyczarowałaś piękne Basiu,wielkie ukłony :))
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  34. Ach uwielbiam takie zazdroski, podziwiam Cię- piękna robota:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Twoje zazdroski mnie powaliły...są bosssskie !!!!!!
    Oj już widzę ten ogrom pracy przy nich. A efekt jest oszołamiający.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow jakie cudne! Wyglądają jak białe witraże!!!!!!!Coś pięknego! Kuchnia u Ciebie też prezentuję się zadziwiająco z niebieskościami :))Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Basiu jaki ty masz talent :) że az mózg staje :) podziwiam i zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Witaj Basiu:) Śliczne po prostu. Twoja kuchnia jest taka cudowna i przytulna. Bardzo MI się podobają dodatki i ten kolor niebieski... Jak ja lubię do Ciebie zaglądać:) Udanego tygodnia i ślę uścsiki

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniałe są! Masz ogromny talent. Widać jak wiele pracy w nie włożyłaś.
    Nawet nie mogę sobie wyobrazić jak się je robi :)
    Podziwiam Cię!

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudne te zazdroski, zdolne lapki masz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale cudne!!! A cała kuchnia z niebieskimi dodatkami - urocza! :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie mogę znaleźć słów podziwu dla Twojej pracy! Zazdrostki są niewiarygodnie piękne! Podziwiam Twój talent:) Emalia świetna:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. sliczne sa;)))oplacalo się dokonczyc dziela;)trzymam kciuki za narzute:))a kuchnie masz sliczna,marze o takiej;)pozdrawiam cieplo;)

    OdpowiedzUsuń
  44. przepiękne!!!!!! rany!!!! :) zachwycające!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak na nie patrzę...to nie mogę uwierzyć, że są prawdziwe....
    Dla mnie to nanotechnologia....one są takie drobne,takie piękne....
    Zachwycona i oniemiała...po prostu szczęka mi opadła....prawdziwy talent.
    Pozdrawiam Basiu cieplutko....

    OdpowiedzUsuń
  46. Ty to naprawdę zrobiłaś!? Dech zapiera z wrażenia, prawdziwa artystka!

    OdpowiedzUsuń
  47. Basiu to arcydzieło !!! niezwykłe są :) jestem pełna podziwu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Jeszcze raz przyszłam pooglądać piękne firanki - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  49. jesteś niesamowita! są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja mogę tylko pomarzyć o takich. Tej umiejętności nie posiadam i nawet nie próbuję nauki.Perfekcyjna, cudowna praca. Gratuluję!. Pozdrawiam:).


    OdpowiedzUsuń
  51. Przecudne, obłędne, fantastyczne! Szczęki pod biurkiem szukam, i uwierzyć oczom nie mogę! To jest majstersztyk z najwyższej półki, prawdziwy kosmos!

    OdpowiedzUsuń
  52. Twoje zazdrostki są przepiękne! Ten hafcik jest tak misterny i delikatny, że aż trudno uwierzyć że wyczarowałaś go rączkami:) Napatrzeć się nie mogę i już marzę:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  53. Zazdrostki godne pozazdroszczenia:)))

    OdpowiedzUsuń
  54. Z przyjemnością obejrzałam twoje piękności...:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Zazdrostki niesamowite, ależ Ty jesteś zdolniacha!!!!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam Cię Basieńko !!!

    OdpowiedzUsuń
  56. wspaniałe, cudowne, niezwykłe ..... - brakuje słów, żeby opisać, jak niesamowite są Twoje dzieła! Masz ogromny talent!!!! Poświęciłaś wiele czasu i pracy, dokładności i staranności, ale kochana - efekt jest piorunujący!!!!
    Gratuluję tak wielkiego talentu!!! I życzę jak najwięcej zapału do kolejnych prac, na pewno będą tak samo śliczne jak zazdroski! ;-) A kuchnię masz przestronną i po prostu.. ahh..... ;-))

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na mojego początkującego bloga, może Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej? ;-) Na pewno byłoby mi bardzo miło, ja także obserwuję, bo bardzo mi się u Ciebie podoba! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudnej urody zazdrostki! Nie wiem jak mogłam wcześniej przeoczyć post:),
    przesyłam uściski

    OdpowiedzUsuń
  58. A ja jestem zachwycona czajniczkiem i też bym taki chciała :) Tylko. gdzie go można zakupić ? :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest czajnik firmy Villeroy&Boch i zakupiłam go w FACTORY Annopol Warszawa. Ale możesz poszukać też w sklepach internetowych :)

      Usuń
  59. Jestem pełna podziwu dla wszechstronności w twórczych działaniach. Gratuluję smaku. Wszystko mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Zazdrostki piękne pełne zachwytu:)

    OdpowiedzUsuń