środa, 30 kwietnia 2014

TRUSKAWECZKI

Witam Was "truskawkowo" w ostatni dzień kwietnia :)
I chociaż sezon truskawkowy jeszcze przed nami, to u mnie truskawki obrodziły dość wcześnie...sami zobaczcie....

Uszyłam domek z ptaszkami i truskaweczkami 




W zeszłym roku zrobiłam pod zamówienie łapki do garnków, ale nie miały jeszcze premiery na blogu :)


Zainspirowana fartuszkami autorki bloga http://lenkavcelka.blogspot.com/ , uszyłam również fartuszek .....



A tu prezent dla Izy Super Mamymisia, girlanda i truskaweczki, które zdobią jej kolorową kuchnię  http://domowyzakatek.blogspot.com/2014/04/wiosenna-kuchnia.html



Maszyna działa dalej, ale tym razem szyję dla siebie :) Wprowadzam do swojego domu kolor i motyw, jakich jeszcze u mnie nie było.....w połowie maja pokaże Wam moje salonowe zmiany.

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i życzę udanej majówki 

Basia :)

*****


Kiedy szyję w swoim pokoiku to zawsze mam wiernego towarzysza, który cierpliwie czeka, kiedy pancia skończy i zaprosi do zabawy :)

Nasza sunia Lady


 





29 komentarzy:

  1. Jakie śliczności z truskaweczkami uszyłaś! Mniam:)
    Lady ma takie mądre spojrzenie:)
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Basio, lubię, to co robisz! Tkaniny, kolory pięńknie dobierasz! Taki styl mi bardzo się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Smacznie się zrobiło;)łapki super;)Słonka życzę;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace stworzyłaś i jestem ciekawa tego nowego motywu w domu.
    Miłej majówki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale słodkie te truskawkowe szyjątka :-)


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Szyjatka są cudowne...no ale widok Lady czekającej az pańcia skończy, po prostu mnie rozbroił:-) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hallo Basienko,
    Ale ten domek z truskawkami i ptaszkami jest piekny !!!
    Taki naprawde w moim guscie. A pozostale rzeczy sa przesliczne.
    Basiu przesle Ci jeszcze Maila, ,
    Teraz przesylam usciski-Karina.A Twoj wierny przyjaciel, przekochany.

    OdpowiedzUsuń
  8. O a w Gliniany Garnuszku znów królują moje ukochane truskawki :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne girlandy! A fartuszek bardzo urokliwy :)
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  10. DZieła sztuki dopracowane do perfekcji ! Cudne ! pozdrawiam majowo

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie piękne ..estetyczne i doskonałe pod każdym względem
    lady też śliczna , wymiziać za cierpliwosć pieska

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się domkowa zawieszka z ptasiorkami:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Basiu, prześliczne Twoje truskawkowe cudeńka. Fartuszek, piękny, ale mi się podoba!!!
    Pięknej i słonecznej majówki kochana:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne wytwory, a psiak - przeuroczy:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te Twoje prace! A sunia cudowna! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam klimat Twoich dzieł - bajeczne, kolorowe, nasycone... Girlanda po prostu boska, a te Twoje truskawy do zjedzenia!! A przy okazji widzę na fartuszku, jak fajnie wygląda ten ścieg ozdobny. Taki prosty zabieg, a dodał smaczku całości.

    OdpowiedzUsuń
  17. Basiu, napisz proszę czy uszyjeszdlamnie tak śliczny fartuszek:)))
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę uszyć :) Napisz do mnie na maila: basia@arcdeco.pl

      Usuń
  18. Fartuszek jest świetny! Taki pin up :) truskawki też bardzo fajne i pomysłowe :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wszystko poszyłaś Basiu, ale ja wiem, że Ty jesteś perfekcjonistką w tej dziedzinie, bo też mam domek od Ciebie hihihihi

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ łapki i fartuszek, Basiu, fenomenalne!! Nie wiedziałam dotąd, że można się zakochać w szmacianych łapkach:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne są te Twoje domeczki z dodatkami. Powinnaś opatentować jako autorski pomysł. Są takie niepowtarzalne! :-)
    Psinka jest przesłodka!!! :-) A spojrzenie mówi : "Za długo szyjesz. Zajmij się mną wreszcie" :D
    Pozdrawiam. Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  22. basiu , uwielbiam twoje domki :) ale truskaweczki skradły moje serce :)
    masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne są te Twoje ozdoby. Mieszkaniem i twoim wyczuciem smaku jestem zachwycona. Pozdrawiam serdecznie.

    biernasia4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim zachwytom nie ma końca!!!:) Piękności wychodzą spod Twych zdolnych rączek:) ..a to spojrzenie Twojego Towarzysza jest wyjątkowe..:) Fajnie mieć kogoś blisko podczas twórczego działania:) ..u mnie najczęściej są to koty;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń