piątek, 30 maja 2014

RÓŻE....

W naszym domu zawsze dominowały kolory: beż, len, brąz i niebieski w kuchni. A tej wiosny zaszły wielkie zmiany :)
Półtora roku temu moja Asia zażyczyła sobie różyczek w salonie....."mamo uszyj różane zasłony, zrób tak żeby było kolorowo". Dość długo szukałam takiej tkaniny, która urzekłaby mnie i kolorem i jakością. W końcu znalazłam, uszyłam i powiesiłam. Kilka dodatków w kolorze różu i życzenie córki spełnione :) W domu zrobiło się kolorowo i bardzo przytulnie. 

To róże mojego męża :)


A to już moje....






 Z resztek uszyłam również poduchy w połączeniu z innymi tkaninami


 W drewnianych ramkach miały być różane hafciki ale z braku czasu włożyłam zwykłe serwetki z Ikei :)







Zmieniłam nie tylko zasłony, poduchy i dekoracje....ciekawe czy zauważyłyście co jeszcze ? :)



Dziękuję Wszystkim za miłe komentarze i za każde odwiedziny na moim blogu.
Życzę Wam dużo słońca i zdrówka....bo u nas w domu właśnie tego brakuje :(
Moja Asia Dzień Dziecka spędzi w szpitalu....a zaczęło się od anginy....ale już jest lepiej :)

pozdrawiam
Basia :)


******

Czy u Was w ogródku albo na balkonie też żyją takie stworki ?
Zdjęcie autorstwa mojego męża. W swojej kolekcji ma różne okazy, a ten okaz zrobiony właśnie dzisiaj :)


51 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! A wnętrza aż pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ przytulnie i miło.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przemiana cudna, wszystko pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna zmiana! Bardzo mi się podobają różane motywy! Pięknie i przytulnie u Was!

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu... prześlicznie u Ciebie!!! Wszystko tak perfekcyjnie dobrane!!! Uwielbiam różyczki, więc na pewno w twoim domku czułabym sie jak u siebie!!!
    Cudowne podusie!!!
    Miłego weekendu kochana!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu kapitalny jest ten różany materiał. Salon nabrał świeżości, to byl bardzo dobry wybór :-). Bardzo fajnie dobrałaś dodatki w tym kolorze. Różyczka miniaturowa bardzo ładnie wygląda. Na moja posesje tej nocy wdarło sie "coś" co ogryzło mi wszystkie pąki róż oraz zdarło korę z cyprysika. Nie mam pojęcia co to sie tak u nas panoszyło. Straty są, może jeszcze będą jakieś pączki :-). Duzo zdrówka dla Was, szczególnie córci :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to Ci współczuje ...... Tak to jest w ogrodzie, dbasz i pielegnujesz a tu w jedna noc to "coś" wpada i robi sobie ucztę. Ciekawe co to było ?

      Usuń
  7. Basiu, w szczególności dużo zdrówka dla córci;)okaz męża jest bardzo ładny;)A jeśli chodzi o róże,które tak pięknie odziałaś swój domek to rewelka;)bardzo mi się podoba;)pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz, że jestem ogrodomaniaczką ;)
    i gdybym mogła wybrać, to mieszkałabym w ogrodzie...;)
    ale róże wolę Twoje...:):):)
    Zrobił się iście angielski klimat...:):):)
    Natomiast fota konika...rewelacyjna.
    Pogratuluj Panu mężowi...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękujemy :) Robale wole na fotkach niż w realu:) A odnośnie zmian to zbadała, zmieniłam lustro :)

      Usuń
  9. Robal boski, zdjęcie po prostu zawodowe. A te zasłony fantastyczne, od razu angielka sielanka przyszła mi na myśl. Taki motyw "robi" całe wnętrze. W sam raz na lato, pięknie!! Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże, ale piękne zasłony ...Marzenie.
    Całość z tymi poduchami i innymi drobiazgami wygląda wręcz cudownie. Bardzo, ale to bardzo mi się podoba.
    A lustro nowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zmieniłam lustro nad komoda i jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  11. Zrobiło się pięknie :-)


    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie ten salon teraz wygląda. Jest przytulny i romantyczny. Uwielbiam różane motywy.
    Róża męża ślicznie wygląda a stworek to najprawdopodobniej świerszcz. Ja mam tylko balkon ale na pierwszym pietrze i te zielone ludziki często do nas wskakują. Czasami osiągają długość do 10 cm. Rok temu taki wielkolud wszedł nam do salonu i grał jak najęty. Mieliśmy problem ze złapaniem go i wyniesieniem na dwór.
    Ale sympatycznie jest jak w letnie wieczory urządzają koncerty pod oknami.
    Pozdrawiam serdecznie.

    biernasia4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj takich wielkoludow to ja tez nie lubię.....jak widzę takiego konika to uciekam gdzie pieprz rośnie :) Wole żeby grali te koncerty gdzieś daleko w trawie :)

      Usuń
  13. Czy chodzi o lustro nad komodą ? Chyba to jest ta zmiana :) Zasłony świetne, sama też myślę o wymianie letnich zasłon, ale poduszki chwyciły mnie za serce. CUDOWNE. Aha...mam prośbę, wyszyj w wolnym czasie te obrazki :) Pozdrawiam Iwona P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zmieniłam lustereczko nad komoda :) Obiecuje, ze spełnie Twoja prośbę i wyhaftuje różańce obrazki :)))) Dziękuje za komentarz i życzę udanej zmiany letnich zasłon.
      PS gdybys chciała namiar na sprzedawcę mojej tkaniny to pisz

      Usuń
  14. Pięknie tam u Ciebie !!! Różane zasłonki i te podusie z resztek są cudowne ! Wszystko nawet dodatki tworzą fantastyczny klimat jak w angielskim ogrodzie :)
    Czy ta tkanina , z której uszyłaś zasłonki nadawałaby się na obicia poduch na sofę ?
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miło mi bardzo, ze ci się u mnie podoba .... dziękuje :) Materiał nie jest cienki i nie jest tez bardzo gruby ale myśle ze bedzie się nadawał na obicie poduch na sofe. Jeżeli chcesz to mogę wysłać ci kawałek tkaniny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny material wybralas. Takich z wzorem w roze jest wiele i wybrac ten odppwiedni, wysmakowany nie jest latwo. Pieknie wygladaja zaslonki, sielsko i przyjemnie :) Ja tez przychorowalam, takze pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  17. basiu twoje róze sa przesliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Klimat iście angielski. Fajnie aranżujesz całość, dodatki, poduszki, obrazki. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepieknie!!! Bajecznie :-) Wszystko tak idealnie do siebe pasuje :-D Masz lzote raczki Basiu :-)

    Duzo zdrowka dla coreczki..

    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo przytulne wnętrza. Pięknie prezentują się te kwiatowe motywy. Fotka konika świetna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Hallo Basienko,
    z niecierpliwoscia oczekiwalam na ten post.
    Rözyczki przepiekne, material przepiekny, firaneczki i podusie poprostu SUPER!!!!!!!!
    Pozdrawiam serdecznie Karina.

    OdpowiedzUsuń
  22. Róże na firankach prześliczne!
    Dodatki też bardzo fajne, a tego zielonego stwora na zdjęciu nie widziałam u siebie.
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia Córeczce:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też o lustrze pomyślałam :)
    Pięknie u Ciebie. Taki spokój niesie się z Twoich kątów.
    Zdrowia dla córki i całej Waszej rodziny!

    OdpowiedzUsuń
  24. poduchy bardzo mi się podobają:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie - różano. Bardzo fajny pomysł z obrazkami serwetkami:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ach jak uroczo, te poduchy w róże są piękne, szukam od jakiegoś czasu materiału w takie cuda:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Mogłabym u Ciebie zamieszkać jest tak miło i przytulnie.
    Pomysł z różanymi zasłonami był strzałem w 10!
    Jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdrówka dla Asi!!!!
    Cudnie wnętrzom z różami:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo trafny dobór materiałów. Atmosrera salona jest taka miła, rodzinna.
    Życzę wszystkiego najlepszego i szczególnie zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne te róże, wszystkie. Poduchy fantastyczne!
    Zdjęcie stwora- potwora- super!

    OdpowiedzUsuń
  31. Róże pod każdą postacią wyglądają cudnie i fantastycznie pasują do wnętrza:) Gratuluję pomysłu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudnie i romantycznie :)) Od dłuższego czasu szukam różanego materiału na zasłonę do pokoju córci, ale z drobniejszym wzorem i lżejszą. Niby wybór duży, ale jak się czegoś szuka to akurat nie ma ... Twoje zasłony w salonie wyglądają pięknie, z dodatkami tworzą idealną całość :))

    OdpowiedzUsuń
  33. wielkie zmiany,a ajkie cudne;)))boskie te roze tu i tam;)))piekne wnetrza;))pozdrawiam cieplo;)))zapraszam prezy okazji do obejrzenia naszego wymarzonego projetu domku;)))buziaki

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie,optymistycznie,wesoło i letnio się u Ciebie zrobiło. Salon bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Różane dodatki, zasłony piękne!! U mnie tez różano i jakoś nie mogę się pozegnać z rózyczkami...Kupiłam juz inne poduchy, szukam nie-kwiatowych zasłon ale nie wiem czy rozstane sie z tymi starymi...lubie je i już...

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo mi się u Ciebie Basiu podoba - jestem wielbicielką róż i myślę, że wszyscy będą się wspaniale czuli w Twoim miłym domku - pozdrawiam serdecznie i życzę zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam róże!Klimatycznie!Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakie piękne!!! Klimatyczne miejsce stworzyłaś:) ..i te róże...cudo! Wspaniale zaaranżowane wnętrze!!:) ..no jestem oczarowana..to chyba przez te róże mnie tak wzięło... :) Serdeczności ślę!!:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz elegancki salon :) Piękne meble, bardzo podoba mi się lustro :) Mój mąż również lubi fotografować owady :)) Pozdrawiam i serdecznie zapraszam w odwiedziny do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne mieszkanie i śliczne dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne zasłonki.Trafiłam tutaj szukając odpowiedniego materiału na zasłonki do sypialni i Twoje bardzo mi się spodobały.Czy mozna się dowiedzieć gdzie ten materiał nabyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tkaninę kupiłam na allegro ale nie pamiętam sprzedawcy i w archiwum nie mam już żadnych danych odnośnie tego zakupu.
      Wpisz w allegro "zasłony róże" i wyskoczą Ci różne tkaniny.
      Tutaj http://allegro.pl/nowosc-zaslona-zaslony-roze-prowansja-len-280cm-i5453714113.html jest podobna tkanina do mojej, tylko na jasnej części tkaniny są jakieś esy floresy, ale wzór jest taki sam i tak samo się nazywa. Wydaje mi się że u nich kupowałam mój materiał, pozdrawiam :)


      Usuń