piątek, 23 stycznia 2015

LEN, KORONKA I BIEL


Witam Was w Nowym Roku :)

W dzisiejszym poście chcę pokazać Wam moje zimowe kąty. Stęsknieni wiosny nie znajdą u mnie ukojenia ani żadnych kolorów….zima u mnie w pełni :)
Po świątecznej czerwieni otuliłam się lnem, bielą i koronką. Rozsypały się u mnie w domu białe śnieżynki w postaci frywolitek oraz szyszki :)
Nawet wieniec świąteczny przeszedł zimową metamorfozę. Zostawiłam wszystkie dary natury i dodałam śnieżynki.



Koło kominka wyrosła szyszkowa lampa,która trzy lata przespała na strychu :)


W wolnym czasie uszyłam sobie lniane poduchy. Może powstaną jeszcze inne w tej kolorystyce ….tylko czasu brak.

 



Białe śnieżynki umieściłam również na lnianym tle w drewnianych ramkach


nawet nasypało do koszyczka z szyszkami :)


A to efekt mojego wolnego styczniowego czasu :) Wyhaftowana makatka według wzoru RICO 




Na komodzie też nasypało….



 A wczoraj wieczorem uszyłam sobie zimową sówkę, która zdobi ścianę miedzy kuchnią a salonem :)



Jak zwykle u mnie zbyt duża ilość zdjęć ale mam nadzieję, że Was tą zimową atmosferą nie ochłodziłam zbytnio :)

Bardzo dziękuję za życzenia świąteczne, odwiedziny i wszystkie komentarze. Pozdrawiam  obserwatorów, tych zapisanych oficjalnie i tych którzy tylko do mnie zaglądają…
ot tak sobie :) Jest mi bardzo miło i cieszę się, że ktoś kto wpada do mnie z wizytą traktuje to jako odskocznie od dnia codziennego, zaczerpnie jakieś pomysły i czymś się zainspiruje :)

W ten zimowy czas pozdrawiam Was bardzo gorąco

Basia 



35 komentarzy:

  1. Twoje zdjęcia choć zimowe niezwykle są ciepłe :)) Cudnie utrwaliłaś niezwykły klimat, który stworzyłaś i właściwie to nie wiem czym najpierw się zachwycać bo wszystko bardzo, ale to bardzo mi się podoba a sówka jest cudna! Idę pooglądać wszystko od początku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż u mnie po dekoracjach ani śladu, to zima jest nadal wszem ogarniającą bielą, ha h aha, ale na Twoją zimę chętnie popatrzę, jest bardzo przyjemna dla oka. I zdolna z Ciebie babeczka !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że jesteś:) pięknie u Ciebie jak zawsze. Choć pragnę już wiosny to zimowa aura jaka panuje u Ciebie bardzo mi się podoba:) pięknie szyjesz i tworzysz... Ta makatka czy śnieżynki są prześliczne:) idę jeszcze pobuszować po Twoim domku:)
    Pozdrowionka przesyłam:)
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  4. Urzekła mnie makatka i szyszkowa lampa - NO BOSKO !!! a sówka zjawiskowa :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały zimowy klimat... Cudnie jest w Twoim domu.
    Makatka śliczna - piękny wzór :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szyszkowa lampa bardzo pomysłowa! Aż żal, że te kilka lat była ukryta na strychu:)
    A makatka marzenie! Jest śliczna no i ten ptaszek...:) Mam słabość do nich:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, cudownie jest u ciebie:) I jeszcze światecznie:)
    U mnie już powolutku wiosna puka do drzwi:)
    moc uścisków

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne te Twoje katy.Chetnie sie do Ciebie wprowadze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię odwiedzać chociaż wirtualnie te Twoje piękne kąty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak rzadko piszesz,że i tak czuję niedosyt:)
    Cudowne dekoracje i bardzo mnie cieszy ,że nie poganiasz kalendarza wiosną:))) Szyszkowa lampa świetna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne klimaty tworzysz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. I u mnie jeszcze zimowo w domu.Pochowałam już ozdoby choinkowe ale w haftach i ozdobach jeszcze zimowo;-)))
    Ptaszek jest piękny.
    Pozdrawiam
    Dana

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne ozdoby:) Szyszkowa lampa skradła moje serce, a zimowa sówka rozczuliła. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ślicznie! Mnie urzekły ptak- i haftowany rudzik i urocza sówka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny klimat, jak najbardziej pasujący do pory roku. Lampa z szyszek rewelacyjna, o sowie i wszystkich śnieżynkach nie wspomnę :-) super, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny zimowy klimat w domu :) ale Cię "zasypało" w domu uroczymi śnieżynkami :) sowa również patrzy pięknymi oczami co to jej Pani tworzy w domu :) pozdrawiam Ania
    wszystkoinicczylico.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko ze smakiem i z gustem, super. Basiu, kiedy uszyjesz mi anioła?

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie dzisiaj tak sobie myślałam, że ja jeszcze cieszę się blaskiem choinki - zresztą nie tylko ja, w domach moich Przyjaciół też jeszcze cieszą - a na blogach już nawet o Wielkanocy!! A ja nie chcę tak szybko, wystarczy, że życie nieubłaganie pędzi, ja chcę wolniej i wolniej! Więc wyobraź sobie, jak bardzo ucieszył mnie Twój zimowy post :)) Jest tak jak mi się marzy, zimowo,przytulnie, ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie i ta sowa kapitalna ! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem pod wrażeniem prac, wyczucia stylu i gustu! Blog zapisałam już dawno w ulubionych i przeczytałam od deski do deski. Cudowne rzeczy tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko co stworzyłaś jest piękne. Ale najbardziej podobają mi się poduchy. Wyszły rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Poczułam się jak w bajce!! Pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. U Ciebie jak zawsze pięknie, przytulnie i elegancko.
    U mnie też ciągle w zimowym klimacie choć za oknem wiosna:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie jest w Twoim domku:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wcale mnie nie ochłodziłaś. Twoje dekoracje są piękne,do gustu przypadły mi poduchy, śnieżynki w ramkach,i lampa szyszkowa-super pomysł. Pozdrawiam. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie przyprószyło u Ciebie cały dom...
    Śnieżynki zachwycają swoją delikatnością...taka zima to może trwaaaaać :)
    Mnie...zasypało.
    Odmachuję spod śniegu, ale humor dopisuje ;)
    Ściskam Basiu...:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia!

    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystko CUDNE. I ta przeurocza sówka, poduszki i wianek! A najbardziej frywolitki, UWIELBIAM!
    Zdjęcia piękne, a całość naprawdę klimatyczna i perfekcyjnie zgrana.:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się, szarość panuje ale nie taka surowa :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepięknie u Ciebie, wszystko dopracowane! Urocze śnieżynki a makatka rewelacyjna!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Zakochałam się w tych lnianych podusiach....:)Przecudne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowny klimat, a makatka przepiękna !

    OdpowiedzUsuń
  33. Ile wysublimowanego piękna tu u Ciebie! WSZYSTKO mi podoba, jak zwykle. :-)
    Pozdrawiam. Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  34. Basiu, gdzie się podziewasz Kochana? Mam nadzieję wszystko w porządku u Ciebie. Wracaj do światka blogowego, bo tęskno :) Samych dobrodziejstw na Nowy Rok życzę. Uściski

    OdpowiedzUsuń