wtorek, 17 lutego 2015

JESZCZE TROCHĘ ZIMY


Na wielu blogach już wiosnę widać, zrobiło sie kolorowo......oj tęsknimy za tą wiosną :) Ja też liczę już dni :)

Mam  wiele planów do zrealizowania, tak jak uszyć nowe rolety do kuchni, wyhaftować nową makatkę, też do kuchni i jeszcze uszyć kilka drobiazgów, ale czas pokaże  jak będzie z tą realizacją :)



A tymczasem w ten zimowy czas uszyłam Tildę  dla Celiny



Nazwałam ją zimową panienką :)


Zamiast serduszka dołączyłam jej dwie frywolitkowe śnieżynki




Na czas sesji zdjęciowej powiesiłam ją nad moją nową szafeczką, którą zamówiłam u stolarza :)


Obok postawiłam sobie zimowy obrazek, frywolitki na lnianym tle




Pokój w którym szyje czeka na zmiany. Ściany do pomalowania, jakieś zasłonki, haftowane obrazki na ścianę i jeszcze kilka innych drobiazgów do zrobienia. 
Z komódki jestem bardzo zadowolona :)
Więcej pokarzę Wam innym razem.



I chociaż w moim domu jeszcze zima a przed domem zimowe stroiki w glinianych garach 



to za domem widać już wiosnę :) Między różami zakwitł mały bratek  …..


A z naszych domowników zimę najbardziej lubi nasz pies :) Uwielbia biegać po śniegu, aportować, kopać w śniegu i lubi go jeść :)



LADY



Bardzo dziękuję za wszystkie miłe komentarze i wizyty na moim blogu.

Mimo tej zimowej aury w dzisiejszym poście pozdrawiam Was słonecznie 

Basia :)

******

Taką śliczną kicie znaleźliśmy w drugi dzień świąt BN. Na dworze było -10 C. 
I z pewnością by u nas została ale szybko znaleźliśmy jej nowy dom :)
Trafiła do domu gdzie są dwa psiaki i  trzydzieści szynszyli  :)
Bardzo szybko się zadomowiła. Na drugi dzień spała już miedzy psami :)))

Na imię jej Kropka 



24 komentarze:

  1. Piękny kocurek:) piesio tez:) mam taka sama suczke o imieniu Vega i tez kocha śnieg :) A tilda cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozbawiła mnie twoja psina. Otóż mam podobnego spaniela, chłopa imieniem Luis, który ze śniegu może nie wychodzić:) Razem z synem tworzą niezly duet.
    Piękna anielica a śnieżynki frywolitkowe powaliły mnie na kolana. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Tilda prezentuje się świetnie, obrazek z frywolitkami śliczny, szafeczka skradła moje serce:) Psiaczek i kotek super:) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  4. u as na zmiany czeka cały dom!
    fajnie u Ciebie

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. No to poleciałaś z tematami ........nie wiem od czego zacząć:)
    -od anielicy ,która jest piękna
    - od komody w której się zakochałam
    - od Lady na tle śniegu ,którego u nas prawie nie było
    - od Kropki która wygląda jak siostra mojego Franka................
    wszystko mi się podobało:))))))))))
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna ta szafka !!! Jestem w niej zakochana od pierwszego wejrzenia !!!! ten kształt, te nóżki !!!! Moje marzenie !O podobnych śnię z Ikei Isala, może niedługo będą moje, pozdrawiam a anielica piękna !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tu przychodzić, bo zawsze jest pięknie....

    OdpowiedzUsuń
  8. komódka śliczna, ale tilda i obrazek to coś przepięknego:)
    kotka taka słodka, ciężko by mi się z nią żegnało:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam kotka o imieniu Kropka. Aniołek jest śliczny i bardzo podobają mi się frywolitkowe śnieżynki. Pozdrawiam. Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna anielica. Pięknie wygląda z frywolitkowymi śnieżkami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zimowa Panienka jest urocza... razem z tymi śnieżynkami:)
    Basiu, pozdrawiam słonecznie i ściskam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, anielica jest cudna, a ręce Basi złote!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna komoda, anielica zachwycająca, a zwierzaki chętnie bym przytuliła!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przemiło u Ciebie! Komoda świetna, a ten obraz wyjątkowy! Pozdrowienia słoneczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny i klimatyczny pokoik ,komódka i Tilda niezwykle podnoszą jego walory:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anielinka jest przesłodka!!!!
    U nas już temperatury prawie wiosenne i słońce świeci jak szalone!
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Anielica wygląda z frywolitkami...anielsko:)Bardzo pomysłowy zimowy obrazek zrobiłaś:) Mam też pytanie o namiary na stolarza,skoro jesteś zadowolona z pięknej szafeczki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję :)
    Odnośnie szafeczki to Stolarstwo Szarafin - na prawym pasku na moim blogu masz baner do ich strony :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Que adorável o seu blog.

    Seus trabalhos são lindos e seus animaizinhos muito fofos.

    beijinhos,

    Lígia

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie u Ciebie choć zimowo....wolę wiosnę ...moja westie kocha szaleństwa na śniegu ...
    piesełki tak chyba majo

    OdpowiedzUsuń
  21. Anielica śliczna w pięknym ubranku,obrazek super,nie mówiąc już o szafce.

    OdpowiedzUsuń