sobota, 7 marca 2015

WIOSENNE SOWY

Były sowy jesienne, była sówka zimowa to teraz czas na sowy w kolorach wiosny :) Kolorowe damy uszyłam na zamówienie oraz w przypływie weny twórczej. A między sówkami powstały również nowe ptasie domki :) 

Zieleń, seledyn, delikatny i mocny róż, fiolet oraz turkus….kolory na przywitanie wiosny :)



















A Wy w jakich kolorach przywitacie wiosnę ? 

U mnie aż tak słodko nie będzie :) Granat, biel i niebieski…..to moje kolory tej wiosny :)



Dziękuję Wam za odwiedziny i wszystkie komentarze.

pozdrawiam już wiosennie 
Basia

39 komentarzy:

  1. Te sowy są przefantastyczne!!
    Ach będzie piękna niebieska wiosna u Ciebie. Już nie mogę się doczekać. Ja w tamtym roku zainspirowana Twoim niebieskim domkiem poczyniłam nibieskie poduchy ale muszę je wreszcie obfocić:) Zazdroszczę CiI tego szycia. CZarujesz w domu tymi kolorami oj czarujesz a frywolitki w tym kolorze będą cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekne dekoracje Basiu :-) Sowy przeslodkie :-) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, starannie i świetnie dobrane kolorystycznie,brawo!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne to wszystko, takie wesołe i kolorowe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu! śliczne są te sówki i w takich wesołych kolorach. Pozdrawiam serdecznie. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sowy przepiękne, robią wrażenie..

    Pozdrawiam
    Martita

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż westchnęłam z zachwytu:) cudeńka!!!
    Pozdrawiam-Basia

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne sówki ( i wszystko inne), ale zielona mnie zauroczyła !

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko piękne. Urzeka kolorami i krojem. Kto by nie chciał witać wiosny takimi cudnymi ozdobami:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrzac na Twoje cudowne sowki to mysle, ze z checiavpowitalabym wiosne wlasnie w takich barwach :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja uwielbiam Twoje prace! Poprawiają humor znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiosna w Twoich w sowach w pełni i w pięknie dobranej kolorystyce. U mnie wiosna chyba na biało - zielono ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Basiu ale śliczne te Twoje sowy!:)
    Ściskam;)
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie śliczne kolory, piękne prace Kochana!
    Z okazji Dnia Kobiet samych wspaniałości życzę, stale nie przemijającego uśmiechu ;-)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace, takie kolorowe i starannie wykonane:)

    OdpowiedzUsuń
  16. słodkie. i takie wiosenne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodkie, piękne, cudne - jestem we wszystkich sowach i kolorach zakochana - pozdrawiam Basiu serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie kolorki są takie wiosenne, że aż nie mogłabym powiedzieć, które bardziej przypadły mi do gustu! Cudowne szyjątka!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Sowy są urocze i w moich ulubionych kolorach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko jest niesamowicie piękne... Bardzo wiosenne i wesołe sówki:)
    Pozdrawiam Cię Basiu i życzę słonecznego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie sympatyczne zawieszki:) Takie radosne i wiosenne:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie piękne praceee!!!!! jestem w szoku ..najpiękniejsze jakie widziałam na blogach do tej pory ...zakochałam się ...

    OdpowiedzUsuń
  23. Boskie te Twoje sowy:) Wspaniałe. U mnie będzie zielono, żółto z odrobiną radosnego fioletu

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialne są Twoje prace!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjne są Twoje sówki,świetne materiały masz.

    OdpowiedzUsuń
  26. Przecudne! I świetny pomysł z tymi gałązkami :))) Uwielbiam Twoje prace :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne <3 mogę śmiało powiedzieć ze się zakochałam w tych sowkach
    I sliczne kolory
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  28. jejku, przepiękne te sówki! a naprawdę nie cierpię tego motywu. jednak Twoją sówkę mogłabym mieć zdecydowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne sa wszystkie twoje uszytki:)
    sowy mnie bardzo zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ te sówki urocze. Moje kolory wiosny na moim blogu.
    www.worldbyholly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. No moha droga ty zawsze umiesz mnie zaskoczyc sowy sa rewelka - normalnie musze na liste pomysliw prezentow dla Zuzi taka wcisnac.bossskie zakochałam sie

    OdpowiedzUsuń