sobota, 21 marca 2015

WIOSENNE ZAJĄCZKI


Za oknem widać prawdziwą wiosnę która przyszła do nas zgodnie z planem :) Zobaczymy czy poprzeplata i będzie trochę zimy trochę lata :)
Moje wiosenne plany jakie sobie wyznaczyłam są poprzeplatane, bo jeszcze niepokończone. Nowe rolety kuchenne już wiszą w oknach za to  obrazki malowane nitką, które powieszę nad stołem, jeszcze dziergam.

W międzyczasie szyłam pod zamówienie świąteczne zajączki. Oto kilka z nich. 
Zajęcze trio dla wnuków Pani Agnieszki :)
Wybaczcie mi te nieostre zdjęcia ….zgubiłam gdzieś ostrość, a zajączków już nie mam żeby powtórzyć sesje zdjęciową :) Bardzo często jest tak, że zdjęcia moich prac robię w biegu a czasami nawet nie zrobię żadnych ujęć.

W kolorach turkusu i zieleni 









A teraz lecę sadzić moje ulubione kwiatki - bratki. Mimo że w domu na kuchennym parapecie widać wiosnę to w moich glinianych garach przed domem  jeszcze są zimowe stroiki :)

Bardzo mi miło, że podobały Wam się wiosenne sowy. Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozdrawiam Was wiosennie

Basi





29 komentarzy:

  1. Cudne są te króliczki u Ciebie widać wiosnę w domu na całego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O.masz nawet moją ulubioną skrzynkę z serduszkiem.Kwiatki też kupuję hurtowo,nie umiem się oprzeć.U Ciebie jednak,z zającami jest o wiele bardziej wiosennie:)Bardzo radosne prace!

    OdpowiedzUsuń
  3. Króliczki są boskie! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne Króliczki!!:) ..i te kwiatunie kochane - szafirek z kalanchoe wspaniale się komponuje, nawet nie przyszła mi do głowy taka kombinacja:)
    U mnie bratki wraz ze stokrotkami dumnie prężą się do słońca na parapecie, to wspaniałe, że tak małe kwiatunie potrafią tak wiele zdziałać z tym zmiennym wiosennym samopoczuciem;)
    Pozdrawiam ciepluteńko!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O , u ciebie też króliczki !!! Śliczne , lubię te zwierzaczki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zajączki. Sukieneczki mają przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosennie witam Basiu:)
    Cudownie u Ciebie... króliczki są śliczne, bardzo śliczne...
    ściskam i życzę słonecznej wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajączki są po prostu cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne króliczki !!! A ten facet królik obłędny w tych wiosennych ubrankach !!! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  10. Króliczki są boskie!!!Jestem pod wrażeniem!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Καταπληκτικά !!!
    Χαιρετίσματα από Ελλάδα !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zajączki są prześliczne i słodkie:) Piękne:)
    Pozdrawiam wiosennie:)
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  13. Zajączki do schrupania choć nie z czekolady!!! Bardzo mi się podoba ta kompozycja za nimi i mirtowe drzewko:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne panie zającowe, a pan zając też przystojniacha :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgrane TRIO :):):)
    Wyjątkowo dobrane kolory i desenie...prezencja - Pierwsza klasa !!!
    Basiu...Pozdrowienia wiosenne zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ależ cudne! i te sukieneczki, obłęd!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne króliczki. Pięknie ubrane, szczególnie te sukieneczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hallo Basienko, dlugo nic nie pisalam , bo sporo pracy z kupionym mieszkaniem ( pisalam Ci o moim synu )
    Ale te kröliczki sa tak sliczne, ze musze wyrazic möj zachwyt.
    Pozdrawiam i przesylam usciski-Karina.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne te królicze trio:) Przepiękne mają ubranka! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. króliczki słodkie :) sukieneczki mają świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zajączki są boskie! I bardzo "dzisiejsze", wpisane w najnowsze trendy. Sama bym je przyjęła! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniale zajace . Pozdrawiam slonecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ cudowne te króliczki:)))Starannie je wykonałaś!

    OdpowiedzUsuń