czwartek, 16 kwietnia 2015

KUCHNIA W NOWEJ ODSŁONIE

Dzisiaj pokażę Wam moją białą kuchnie w nowej odsłonie. Dużo się nie zmieniło, bo uszyłam tylko nowe rolety i wydziergałam frywolitkowe obrazki, ale jak dla mnie kuchnia nabrała innego wymiaru :) Zrobiło się bardzo ciepło i przytulnie.
Biało granatowa kratka marzyła mi się od zawsze :) W końcu jak zakupiłam tą idealną tkaninę  to ze szczęścia uszyłam dwie rolety na lewą stronę. Musiałam pruć, rozprasowywać i na nowo szyć :/
Na ścianie między kuchnią a salonem powiesiłam dwie drewniane ramki z granatowymi frywolitkami, które nawet  dość szybko zrobiłam :)
Oprócz mojego rękodzieła znalazły się również nowe nabytki w kolorze blue:

kubeczki w granatowe kwiatki 





cukierniczka i mlecznik z Bolesławca 








Moje łapki do garnków już znacie :)








Ale to nie koniec zmian. W planach mam jeszcze do zrobienia dwie rzeczy: wymiana ścianki panelowej i .....chcę sobie sprawić taką mini wyspę kuchenną a raczej pomocnik kuchenny.

Myślę o czymś takim


Po środku chcę mieć wiklinowe kosze a u góry tylko dwie szufladki. 
A Wy co o tym myślicie ? 


Bardzo dziękuję za wszystkie życzenia świąteczne i życzę Wam udanego słonecznego weekendu :)

Basia 




44 komentarze:

  1. Normlanie kuchnię masz "boską" Ja marzę o kuchni z niebieskimi dodatkami. U Ciebie czuję się świetnie. Roletki są ekstra a obrazki z frywolitkami no zakochałam się i już!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, pięknie i jeszcze raz przepięknie:):):):) Basiu masz racje kuchnia jest przeurocza i bardzo ciepła, sielska. Jestem zachwycona, a pomocnik bombowy!:)
    Pozdrawiam cieplutko
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku.... no po prostu kuchnia marzeń :)) rolety cudo i wszystkie dodatki w granacie i niebieskim...marzenie, ach marzenie!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Roletki sa po prostu genialne!!! nie ta kuchnia!!!! granat I kratka to jest jednak to :-) nie wychodzilabym z tej kucni wcale, siedzialabym sobie przy stole, popijala kawke I kontemplowala urode tego pomieszczenia!! wyspe to I ja musze sobie sprawic po piwrocie do kraju, bo juz wiem, ze nie pomieszcze sie z calym swoim nowo nabytym inwentarzem :-) ta, ktora wyszukalas jest idealna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie jest u Ciebie jak zawsze!!!. Obrazy super no i mój ulubiony Bolesławiec BAJKA .
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham wyspy normalnie mam na ich punkcie swira:)
    Ta jest wyjątkowo urocza.
    Wiosenne buziaki Marzena

    OdpowiedzUsuń
  7. Absolutnie cudowna kuchnia, taka "moja"! Myślę, że wyspa idealnie dopełni całość.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie u Ciebie i ile miejsca! Wyspa fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczną masz kuchnię, wspaniale wygląda biel z tymi niebieskimi dodatkami, tak niesamowicie świeżo :)
    Roletki piękne, zazdroszczę talentu do szycia :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bajeczna kuchnia podłoga lśni jak lustro a dodatki prześliczne 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kuchnia taka w moim klimacie, wyspa barek to moje marzenie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kuchnia taka w moim klimacie, wyspa barek to moje marzenie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kuchnia prezentuje się fantastycznie. Biel i te niebieskie dodatki! A kraciaste rolety są prześliczne.
    wyspa to świetny pomysł!

    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne niebieskości:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej bardzo ładna kuchnia strasznie mi sie podoba i mam pytanie gdzie kupowalas te sliczne zazdrostki pozdrawiam Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Zazdrostki nie są nigdzie kupione....zrobiłam je sama - koronka frywolitkowa plus tkanina :)
      Basia

      Usuń
  16. Basiu, uwielbiam Twoją kuchnię... jest wspaniała:)
    I ta biel z niebieskościami wspaniale się komponuje:)
    Cudownie po prostu:):):)
    wiosenne uściski ślę

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak najbardziej podoba się Twoja kuchnia ,Basiu;)Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała kuchnia. Można się w niej zasiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow!wspaniałą masz kuchnię,,przestronna , jasną i wspaniale urządzoną!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekna kuchnia, z przemyślanym, spokojnym, sielskim wystrojem. Brawo za konsekwencję!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie :-) Wspaniale wygląda Twoja kuchnia w nowej odsłonie :-) Rolety i zazdrostki doskonałe.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. PIĘKNIE, rolety cudne!
    aż załuję ze mam u siebie karnisze!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakochałam się :)))Wszystko cudo:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie, przytulnie. Ja bym sie już wprowadziła do Twojej kuchni:)) Pomocnik idealny i wygląda na praktyczne rozwiązanie.
    PS. Półka z makatką cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kuchnia marzeń - przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pomocnik wybrałaś rewelacyjny, sama taki chciałabym gdybym miała miejsce. Co to takiego ?
    A rolety sama szyłaś, myślę o takich w kuchni ale nie wiem jak się za nie zabrać.
    Podziwiam Cie za konsekwencję, każda rzecz, każdy drobny szczególik, wszystko dopracowane, przemyślane, gra jak w zegareczku. Ślicznie !!!!!!! pozdrawiam i miłego dnia Basiu

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna ta Twoja kuchnia. Podoba mi się bardzo, że mebelki masz pomalowane na biało, ale nie zdzierane sztucznie na stare. Straszenie tego nie lubię. Albo coś jest obdarte, bo stare, albo pomalowane porządnie. ;>
    Ale i tak niezmiennie najśliczniejsza rzecz w całej Twojej kuchni to zazdrostki! Oj, kiedyż ja wreszcie takie sobie zrobię? ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. pięknie! uwielbiam blue w każdym wydaniu!! a ta krateczka taka elegancka się wydaje. piękne rolety. gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  29. przepięknie! dzięki tej krateczce kuchnia nabrała cudnie rustykalnego wyglądu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna kuchnia. Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham ceramikę z Bolesławca. A Twoja kuchnia jest ogromna,zazdroszczę miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna przestronna kuchnia! Roletki uszyte po mistrzowsku:)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow Basiu, cudnie masz w tej kuchni!!!!!!!!!!!!! Kuchnia ma charakter!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak w bajce!!! i taki porządek!!! u mnie czas kiedy jest posprzątane w kuchni trwa kilka minut:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna kuchnia i dodatki. A frywolitki w ramach wyglądają po prostu obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ekstra !!!
    Niebieski to niby zimny kolor a tak ocieplił wnętrze.
    Nie nucisz czasem w tej pięknej kuchni...
    Nic mi więcej nie potrzeba oprócz błękitnego nieba...;)
    Pozdrowienia w kolorze...blue ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna kuchnia Basiu.
    Niebieskie dodatki urocze...
    Wyspa to wspaniały pomysł.

    Pozdrawiam,
    Martita

    OdpowiedzUsuń
  38. O matko! Kuchnia jak z najlepszych gazet wnętrzarskich! Wpadłabym z chęcią na kawkę do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna kuchnia... szczerze podziwiam. Pozdrawiam. Dorota z http://sielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń