czwartek, 28 maja 2015

MOJE MAJOWE PRACE

Witam Was bardzo serdecznie w ten zimny majowy dzień :)
 Koniec maja a ja mam wrażenie jakby tego najpiękniejszego miesiąca nie było w tym roku. Za mało słońca za dużo deszczu i zimna..... Ale mimo tego braku słoneczka w mojej pracowni w maju było dość kolorowo. Szyłam same lale, zajączki oraz  sówki .
Wszystkie Tildy to prezenty z okazji świąt, takich jak urodziny, narodziny dziecka, chrzciny oraz Dzień Dziecka. 

Zapraszam do oglądania :)

Dla Kasi panienka w jeansowej kurteczce z torebeczką 





Dla córeczki Pani Ani zajączek w szaro różowej kolorystyce 





Dla małej Zosi 



A ten słodki różowy aniołek dla Joasi 



I sówka w beżowej kolorystyce 


W maju nie tylko szyłam ale też przerabiałam taras, zostały mi jeszcze do uszycia poduchy  i projekt - taras - będzie skończony. Zdjęcia pokażę niebawem :)
Bardzo  dziękuję za wszystkie  komentarze pod ostatnim postem. Miło mi że kuchnia w nowej odsłonie Wam się spodobała.

Pozdrawiam majowo 
Basia 

24 komentarze:

  1. jak perfekcyjnie wykonane:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są prześliczne! Nadziwić i napatrzeć się nie mogę:) Podziwiam Twój talent Basiu:)
    uściski przesyłam słoneczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo klimatyczne :) Cudowne są i Anioły i sówka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne a jak perfekcyjne wykonane. Te wszystkie dodatki i detale super . Masz złote rączki kochana.
    Całuski
    Ps. U nas też zimno i mokro ;-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Anioł w marynarce kapitalny !!! A sowa cudna !!! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  6. Maj faktycznie nie rozpieszcza nas w tym roku, ale mam nadzieję, że już teraz będzie coraz ładniej i cieplutko :)
    Prace piękne i wspaniale pokazane. Wielki podziw :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wszystko uszyłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne te twoje szycioszki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądam te cudeńka i nie mogę wyjść z podziwu - są piękne i tak starannie wykonane - wszystkie bardzo mi się podoba - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Sówka podbiła moje serce :-)
    Czekam na balkon !

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie szyjątka doskonałe :))
    Pozdrawiam i czekam na tarasowe rewolucje:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu pieknie cudnie slicznie aniolki rewelacja jeden ladniejszy od drugiego pozdrawiam Ula

    OdpowiedzUsuń
  13. Absolutnie fantastyczne te Twoje Tildy! Sama nie wiem, która najpiękniejsza...Przeurocze. :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tildy i sowy to moja ostatnia słabość także proszę o więcej :) Piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Basiu, jestem pod ogromnym wrażeniem ! Pięknie i klimatycznie tu u Ciebie, będę często zaglądac i podziwiać, pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudne! Tildy zachwycające! Serduszka też podziwiam bo sama kocham je wymyślać! Zostaję u Ciebie na dłużej i zabieram Cię do siebie :), pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne szyjątka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń