niedziela, 28 czerwca 2015

NA TARASIE

Witajcie :)
Dzisiaj pokażę Wam moje tarasowe rewolucje. Dwa lata temu urządzając taras, uszyłam rzymskie rolety, boczne zasłonki, wstawiłam stary stolik od maszyny i wiklinowe fotele. 
W tym roku postanowiłam jednak taras zadaszyć....trochę mnie zmęczyło uciekanie ze wszystkim przed deszczem :)  Rolety zostały, ponieważ chronią przed słońcem i wprowadzają przytulny klimat. Dodatkowo zakupiłam narożnik, mini stoliczek do kawy i przemalowałam fotele. No i nie mogłam się oprzeć, żeby nie uszyć nowych poduszek :) 
Jest rustykalnie....tak jak lubię :)

Zapraszam....


Poduchy uszyłam z resztek tkanin, które mi zostały po uszyciu rolet do kuchni i zasłonek na taras




















Z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona. Jest miejsce na leniuchowanie i na wspólne posiłki na świeżym powietrzu. A co najważniejsze można w dzień deszczowy posiedzieć wypić kawę i poczytać książkę :)

Życzę Wam udanych wakacji, miłego wypoczynku i dużo słońca :)

Basia 



Dla zainteresowanych :)

Zadaszenie - poliwęglan lity bezbarwny UV o grubości 6 mm
Narożnik z poduchami na siedziska i oparcia - Ikea
Rustykalne poduchy - zostały uszyte przeze mnie :)
Rolety rzymskie powieszone pod zadaszeniem typu pergotenda - uszyłam z lnianych zasłon z Ikea

52 komentarze:

  1. Basiu,bardzo mi się podoba Twój taras,jest tak różny od mojego,a tak bliski moim gustom:)Cudownie.Życzę Ci wyjątkowego lata.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, jak u Ciebie pieknie!!!marzenie po prostu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym się tam teraz teleportować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześlicznie urządziałś taras. Podoba mi się niesamowicie :) Jest niezwykle przytulnie dzięki takiej ilości przeróżnych tkanin :) A poduchy aż wołają, żeby usiąść na kanapie i się w nie wtulić :)
    Jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urządziłaś sobie mały raj:) Zadaszenie było świetnym pomysłem,też mnie denerwuje sprzątanie wszystkiego z tarasu! Zauroczyła mnie podusia z guziczkami-serduszkami:)A już dobór kwiatów pod kolor całkowicie mnie zastrzelił.Cudowne miejsce do wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest przepięknie!! Klimat rustykalny - bomba:)
    Słonecznych wakacji:)
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  7. Taras piękny, poduchy - marzenie. Magia. :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie !.Całymi godzinami można leniuchować na takim tarasie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem pod ogromnym wrażeniem balkon ma swój klimacior.Podmuchy po prostu bajka pozdrawia. marylka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Pięknie, a poduchy - marzenie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę napatrzeć się na takie zdjęcia. Jest pięknie,marzę o takim tarasie. Pozdrawiam. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest naprawdę cudnie, te podusie są bardzo ładne i świetnie się prezentują u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Basiu -no wreszcie widzę ze drgnęło cos do przodu-pięknie wygląda to miejsce zagospodarowane przez Ciebie. Bajeczne podusie-, a sąsiadka je juz widziała? heheheh

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zauroczona :):):) PIĘKNIE, PIĘKNIE, PIĘKNIE!!!
    i te śliczne podusie, wszystko dopracowane w każdym calu:)
    Bardzo mi się podoba! Cudny sielski klimacik!
    przesyłam wakacyjne buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  15. Basiu cudownie tarasik jak marzenie tylko siedziec siedziec... i pic kawke a poduchy superr. Psiulek fajniutki pozdrawiam Ula
    A i udanego urlopu u Mamy

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. ale klimacik...Pozdrawiam. Dorota z http://sielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zadaszenie to rewelacyjna sprawa, deszcz może padać ale jak jest ciepło to można posiedzieć na tarasie bez obawy że na kapie nam na głowe;) wiem coś o tym bo dopóki nie miałam zadaszenia na całym tarasie to też trzeba było uciekać ze wszystkim. A tarasik piękny:) pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba na Twoim tarasie.

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie urządziłaś swój taras :) bardzo klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda cudownie i tak... zapraszająco :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Basiu
    Aż mi zaparło dech w piersiach, Twój taras to moje marzenie, jest PRZEPIĘKNY!!!
    W KAŻDYM CALU!
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie!!! poduchy cudo, uwielbiam taką kratkę mam w podobnej zasłonki w pracowni

    OdpowiedzUsuń
  24. oooooo rany! padłam! własnie moje marzenia widze na zdjęciach! tez będziemy taras w tym roku robić i pozwole sobie napisac na maila z kilkoma zapytaniami :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na maila już odpowiedziałam, dziękuję :)

      Usuń
  25. Raj na ziemi a raczej na tarasie :) Cudownie. Zakochałam się w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale cudownie wszystko urządziłaś! Piękne poduchy, każda inna, każda cudownie odszyta, rewelacja! A zadaszenie zaraz pokażę mężowi bo u mnie dokładnie tak samo można to zrobić! Dzięki! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  27. wow super wpadam na kawę;-)
    pzdr:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Taras wygląda pięknie! Bardzo podoba mi się pomysł z roletami podwieszonymi pod zadaszeniem, robi świetną robotę. Poduchy może i uszyte z resztek tkanin, ale wyglądają jak milion dolarów, są prześliczne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Basiu stworzyłaś wspaniały klimat,jak zawsze resztą!!!
    Mogłabym wpadać codzinnie na kawkę z rana:)Uważaj, bo jak sąsiedzi się dowiedzą.... :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam,coś pięknego, Po prostu padłam z wrażenia. Taki taras zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak będę pracowała nad tarasem wiem do kogo się zgłosić:)

    OdpowiedzUsuń
  32. O rety piękny taras, te wszystkie dekoracje i kwiaty dają niesamowity efekt:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny taras, siedząc tam przy porannej kawie, można zapomnieć pójść do pracy. Pomysł na zadaszenie pozwolę sobie ściągnąć, daje światło i ochronę przed deszczem a rolety dodają uroku i zasłaniają poliwęglan.

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepięknie urządzony taras! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Taras jest przepiękny !!! Moje marzenie. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Sielski, anielski klimat tu panuje :)
    Ślicznie zaaranżowałaś to miejsce.
    Widzę królową ;) i to nie jedną ;)
    Pozdrowienia Basiu...:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale klimatyczne miejsce stworzyłaś! Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. A w jaki sposób są wykonane i montowane rolety?

    OdpowiedzUsuń
  39. Rolety górne to rolety rzymskie. Zamiast kółeczek do podwieszenia przyszyłam mini karabińczyki. Zamontowane są na linkach stalowych które mocuje się z jednej strony na hak a z drugiej strony na śrubę rzymską, która naciąga linkę.

    OdpowiedzUsuń
  40. cudny taras zaglądam tu często nareszcie mogę skomentować ślicznie mieszkasz ślicznie tworzysz:)cudny klimat tu jest:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Haha jak ślicznie i uroczo ;). jedyne co bym zmieniła to te kafle na podłodze. Może lepiej w jakieś deski z kompozytu zainwestować?

    OdpowiedzUsuń
  42. Moje klimaty, coś podpatrzę, bo mnie zainspirował. Super

    OdpowiedzUsuń