czwartek, 16 lipca 2015

MAMO, USZYJ MI TORBĘ ....



- Mamo, uszyj mi torbę.
- Ale jaką ?
- Taką zwykłą, szmacianą, żebym miała do szkoły.
- Ok
- Ale żeby miała specjalny napis, kieszonkę na telefon i jeszcze kieszonkę na drobiazgi i .... 




Czyli jak dla mnie to już nie jest zwykła torba :)  Nigdy toreb nie szyłam, nawet na zakupy a tu takie wymagania :)  Ale jakoś dałam radę. Jak się rozpędziłam w tym szyciu  to uszyłam aż 4 sztuki. 
Tkaniny w trzech kolorach z napisem KEEP CALM zamówiłam u Lucy, która szyje cudne poduszki i nie tylko :) Podziwiam ją za styl, kreatywność i perfekcje w wykonaniu swoich prac :)


Chociaż szmacianki uszyłam już we wrześniu tamtego roku to premierę mają dopiero dzisiaj :)



Każda torba jest zapinana na zamek, ma bawełnianą  podszewkę no i oczywiście kieszonki :)




Torbę Levi's uszyłam z grubego jeansu i dodatkowo usztywniłam sztywnikiem krawieckim



środek uszyłam z granatowej bawełny w białe groszki




w środku obowiązkowo kieszonki :)



Ale to nie koniec, bo właścicielka szmacianek składa zmówienia na następne sztuki.
 Jednak musi poczekać, bo w wakacje chcę skończyć urządzać mój pokoik w którym szyję.
A do zrobienia jest jeszcze wiele. W planach mam: uszyć pokrowiec na maszynę, wyhaftować obrazki nad sofkę i nad komodę, okleić segregatory, pomalować mini komódki, przemalować ściany na cieplejszy kolor itp

Na początek uszyłam sobie lnianą zasłonkę z lambrekinem 





`Na ścianie po prawej marzy mi się położyć kilka pasków tapety, ale jeszcze nie wiem co konkretnie chcę. Czy paski, czy kratkę a może jakieś kwiatki ?



Ale do tematu wrócę w sierpniu. Tymczasem mamy początek wakacji. 
 U nas już jeden rodzinny  wyjazd wakacyjny  za nami. Teraz szykujemy się do drugiego ale ..... wyjeżdża tylko płeć żeńska :) Jadę z córką i z naszą sunią Lady tam ..... gdzie dla mnie czas się zatrzymuje....

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnim postem. Cieszę się, że tarasik Wam przypadł do gustu :)

Basia 




20 komentarzy:

  1. Basiu torby przepiękne, jestem pod ogromnym wrażeniem, bo naprawdę wykonane są perfekcyjnie. To wcale nie zwykłe szmacianki, ale prawdziwe eleganckie torebeczki z mnóstwem kieszonek w środku, suwaczkiem.... no cudo po prostu :)))
    Wspaniały masz pokój do procy.... normalnie zazdroszczę, bo ja ze swoimi robótkowymi klamotami muszę się przemieszczać, a najczęściej okupuję kuchnie.
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana,jesteś perfekcjonistką! Torby elegancko odszyte i pełne kieszonek.Jest tak,jak każda z nas lubi:)Córcia ma dobrze z tak zdolną mamą:)
    Pokoik już robi wrażenie,a po dopieszczeniu będzie the best!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zawsze wszystko pięknie uszyte, milych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  4. ach.. cudowną masz pracownię, tez mi się taka marzy :)
    a torby, rewelacja! profesjonalna robota ;)
    udanego wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana! Torby skradły moje serce! Wszystkie! Jak perfekcyjnie uszyte! Kurcze, po tym co widzę, już nigdy nie odważę się pokazać moich szyjątek! A pracownia krawiecka już jest cudna! Ciekawi mnie jak z tak ładnej zrobisz jeszcze ładniejszą! :) Pozdrawiam! Dora

    OdpowiedzUsuń
  6. Te torby są absolutnie genialne. Wszystkie! Moja córka byłaby zachwycona, gdybym jej takie uszyła. Niestety nie umiem :( Dla mnie rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Basieńko kochana, jakie cudne te torby Ci wyszły:) Piękne!!!!
    A W twojej pracowni ślicznie... te mebelki mnie zachwycił:) UWIELBIAM Twoje wnętrza:)
    wakacyjne uściski posyłam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te torby, córa musi być dumna z TAKIEJ Mamy!:-) Pozdrawiam i miłego urlopowania życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ah te dzieci :) Torby są rewelacyjne :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczna masz pracownie Basiu:-) A gdy wprowadzisz w zycie wszystkie swoje plany odnosnie niej to bedzie jeszcze piekniejsza :-)

    Torebki swietne :-) Taka utalnetowana mama jak Ty to prawdziwy skarb :-) Jeansowa torebeczka z kieszonka skradla moje serce.. jest przecudna!!:-)

    Udanego wypoczynku zycze i pozdrawiam cieplo:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torby są prześliczne. Zazdroszczę Ci takiego pięknego kącika do szycia:):):):). Ale Ty jesteś zdolna:):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie torby boskie ale torba Depeche Mode wymiata !!! <3 <3 <3
    A kącik masz już super z co to dopiero potem będzie ? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Torby genialne ale Twój kącik pracy to dopiero robi wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Torby są świetne, nie dziwię się że są kolejne zamówienia:) Pracownia wygląda już super a po tym co piszesz to będzie rewelacja, czekam na metamorfozę:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealne te torby :) A pracownie masz kochana wspaniałą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tą dżinsową porwałabym natychmiast :)
    Dopracowana w szczegółach, jak zwykle perfekcja w każdym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Basiu gdzie jesteś?wracaj już do nas:):):):):) Torby są prześliczne, córcia ma niesamowite szczęście mając tak zdolną mamę:) Pracownia już wygląda bardzo ładnie a co dopiero jak ją dopieścisz...Na efekt czekam z niecierpliwością:)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na moje skromne, pierwsze candy:)
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  18. Super " torbiszcza ". Najbardziej podoba mi się ta " dżinsowa " z napisem Levi's.

    OdpowiedzUsuń