piątek, 4 września 2015

SZAROŚĆ ZABARWIONA RÓŻEM



Witam po wakacyjnej przerwie :)
 Bardzo dziękuję za wszystkie  pozostawione komentarze  i witam nowych obserwatorów. 

Nasze tegoroczne wakacje spędziliśmy dość intensywnie...dłuższe i krótsze wyjazdy, spotkania rodzinne oraz odwiedziny znajomych. Było bardzo fajnie. I chociaż czas płynął od jednego wyjazdu do drugiego, to znalazłam kilka chwil aby siąść do maszyny :) 
Kilka  moich ostatnich prac, uszytych pod zamówienie i w prezencie :)

Siwa sówka



sówka z dodatkiem różu



Para zajączków w prezencie dla Młodej Pary





Kilka imiennych serduszek dla maluchów





i podusie chmurki 







Pozdrawiam z wrześniowym deszczykiem  :)

Basia 



28 komentarzy:

  1. O rany, ależ piękności. Każda z nich zachwyca mnie niesamowicie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje sowy są takie piękne!:)

    Miłego dnia,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cudowności! :)) Poduchy przytulaśne :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ wspaniałości stworzyłaś!!:) Wszystko piękne:)

    Zapraszam do przyłączenia się do pewnej akcji...
    szczegóły u mnie na blogu:*
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj
    Wszystko jest śliczne, ale sówki to dla mnie nr 1
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ piękne są. Wszystko mi się podoba. Pozdrawiam. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne rzeczy uszyłaś.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Same wspaniałości! Masz naprawdę zdolne łapki,wszystko tak dokładnie uszyte! Absolutnie wszystko wpadło mi w oko,a pomysł z królikami dla młodej pary mega jest!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sówki rewelacyjne, króliczkowa para bardzo słodka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Och jakież to wszystko jest piękne. Cuda:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te szyjątka:) a chmurki urocze:)
    Pozdrawiam i czekam na następny post:)
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudeńka poszyłaś, wszystko piękne, dopracowane, po prostu śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczo,serduszka i chmurkowe podusie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te wszystkie szyjątka są śliczne. A kolory moje ulubione. Uściski weekendowe Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sowy piękne! Och !!! Wszystko piękne !
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Sówki piękne, a chmurki - aż buzia się do nich śmieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne materiały, piękne rzeczy! Można to gdzieś kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje prace można zakupić na arcdeco.pl czyli dawanda lub bezpośrednio u mnie, wówczas ceny są lepsze :) Zapraszam na maila basia@arcdeco.pl, pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Jejku czemu ja tu wcześniej do Ciebie nie trafiłam? Kocham te królisie, serduszka i wszelkie szyjątka. Piękne. Gratuluję zdolnych rączek:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Mam nadzieję,że przyłączysz się do zabawy. Zapraszam na mojego bloga:mazurskiepasje.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń