sobota, 12 grudnia 2015

ŚWIĄTECZNE CUDAKI



Czas pożegnać jesień na moim blogu :) Wszędzie już tak pięknie i świątecznie a u mnie jeszcze sowa wisi :) 
 Co robiłam kiedy mnie nie było, a więc szyłam..... aniołki, skrzaty, świąteczne zawieszki i mnóstwo reniferków. 

Zatem przedstawiam Wam moje świąteczne cudaki.

 Para świątecznych aniołów w kolorystyce len z czerwienią






Reniferki na choinkę i do wianków świątecznych



 Świąteczne zawieszki na choinkę


Adwentowe serducho dla Pani Ewy





Reniferki w kolorystyce bordo i len 





Laski wanilii i czerwone mini reniferki



Zestaw świątecznych zawieszek 



I skrzat Mikolaj do adwentowego wianka 



Dziękuję Wam bardzo za wszystkie komentarze i odwiedziny, witam również nowych obserwatorów.
Mam nadzieję, że jeszcze się odezwę do Was w tym roku :)

pozdrawiam
Basia 



28 komentarzy:

  1. Zawsze jestem pod wrażeniem jak oglądam Twoje prace. Są prześliczne. Jaka Ty jesteś utalentowana. Ja zabieram się za szycie poszewek na poduszki już dwa lata. Nie mam talentu do szycia. Dobrze jest popatrzeć na takie cuda u innych. Pozdrawiam:):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy stworzyłaś :)te reniferki z drewnianymi rogami są słodkie

    OdpowiedzUsuń
  3. tak też się zastanawiałam, gdzie jesteś. domyślałam się...
    piękne. z roku na rok coraz bardziej dopracowane. zdolniacha!

    OdpowiedzUsuń
  4. no no no cudaki słodziaki! :)))
    dobrego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeurocze! Tworzą taki wesoły nastrój!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dziwi ,że mało tu bywasz jak tyle cudeniek naszyłaś :))Reniferki cudowne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktyczne same cudeńka. Teraz wiemy, dlaczego tak cię tutaj mało, jak ty tworzysz takie cuda Basiu :) pozdrawiam Cię cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne te Twoje świąteczne cudka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomysłowe reniferki,od razu poprawiają humor.Podoba mi się u Ciebie absolutnie wszystko.Osobiście lubię takie proste "trójkątne"choinki,właśnie za ich prostotę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cuda, cuda, cuda

    Pozdrawiam,
    Martita

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne aniołki ale i te małe dekoracje są urocze zwłaszcza reniferki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne te cudaki:)Najbardziej podobają mi się reniferki:)) Wszystko wykonane tak precyzyjnie. Podziwiam i pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne te szyjątka!!!Dopieszczone w każdym calu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczności ! Cudne ozdoby - bardzo mi się podobają Twoje uszytki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Basiu :)) cudeńka uszyłaś!! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Toż to mała fabryka!!!
    Basiu, czy Ty jesteś pomocnikiem Mikołaja ? ;)
    Wszystko wygląda jak...z bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałości i cudowności:) I w dodatku caaałe mnóstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nareszcie, bo już się stęskniłam.
    Aniołki są przesłodkie. Resztę też chętnie przygarnęłabym. ;-)
    Pozdrawiam przedświątecznie. Ola Sz.
    P.S. Proszę o częstsze wpisy. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam Olu że ja też :))) Myślałam, że z powodu tak rzadkich moich wpisów już nie zaglądasz do mnie. A tu proszę, taka miła niespodzianka :) Bardzo Ci dziękuję :) Kiedyś obiecałam, że się poprawie ale nic z tego mi nie wyszło ....może będzie lepiej po Nowym Roku :) pozdrawiam

      Usuń
  19. Przepiękne cudaki i bardzo mi się podobają - Basiu, Życzę Tobie i całej Twojej rodzinie zdrowych, spokojnych, ciepłych Świat Bożego Narodzenia i samych dobrych dni w Nowym Roku - Wanda 

    OdpowiedzUsuń
  20. Szukałam glinianego garnku przez internet a tu prosze- trafilam na Twój blog, więc chciałam pochwalić - naprawde piekne ozdoby , małe cudeńka, do takich rzeczy trzeba mieć wyobraźnię i talent, wszystko przepiękne, to wszystko chowa się do ozdób sprzedawanych w sklepach i jarmarkach swiątecznych :):):) pozdrawiam i życze powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń