środa, 23 grudnia 2015

U MNIE JUŻ TEŻ ŚWIĄTECZNIE


Mój domek świąteczną szatę przybrał dopiero dwa dni temu. Adwent przeleciał  mi gdzieś między palcami, bo grudzień miałam zbyt pracowity. Jest świątecznie ale nic nowego. Nic mi się nie udało uszyć czy zrobić coś dla siebie. Nawet anielica Magdalena, która miała witać gości już od progu, po prostu odleciała..... :)

Zazwyczaj wszystkie moje prace rozdaję....i tak jest co roku. Ale jak to mówią: szewc w dziurawych butach chodzi :) 

Niby te same ozdoby jak co roku lub kilka lat do tytułu, ale w innym wydaniu.

 Zapraszam ....

Anielica Magdalena 




Tu gdzie miała siedzieć Magda zawitał łosiek 






Nad kominkiem trochę zimy, której nie ma za oknem :)





Girlanda ze skarpetkami w tym roku wisi pionowo




W kuchni  zamiast Klementyny, która też odleciała, przysiadła para reniferków




Grzaniec i ciasteczka to nasz ulubiony zimowy przysmak


Woreczki od bardzo starego kalendarza adwentowego tym razem na kuchennej półeczce


Ta sama makatka....


No tu coś nowego, zrobione na szybkiego :) Resztkę tkaniny z których szyłam poduchy, umieściłam w ramach i dodałam po jednej frywolitce. 



Życzę Wam wszystkim 
Wesołych Świąt

:)



22 komentarze:

  1. Halo Basiu,
    Ladnie u Ciebie jak zawsze.
    Przesylam jeszcze raz pozdrowienia- Karina.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słowem pięknie u Ciebie :):):)
    Basiu najcudowniejszych, pełnych magii, spokoju i odpoczynku Świąt Bożego Narodzenia :) ściskam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i czyściutko. Nie ma śladu kucharzenia jak u mnie w malutkim mieszkanku. Posprzątam dopiero jutro. Życzę radosnych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Radosnych Świąt, rodzinnej atmosfery. Dużo zdrowia i spokoju, wytchnienia od dnia codziennego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Radosnych i rodzinnych Świąt oraz pomyślnego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodka skarpetkowa girlanda. Pięknie i odświętnie.
    Wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  7. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia
    życzę nadziei, własnego skrawka nieba,
    zadumy nad płomieniem świecy,
    filiżanki dobrej, pachnącej kawy,
    piękna poezji, muzyki,
    pogodnych świąt zimowych,
    odpoczynku, zwolnienia oddechu,
    nabrania dystansu do tego, co wokół,
    chwil roziskrzonych kolędą,
    śmiechem i wspomnieniami.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i gustowne dekoracje :) Jaki tam szewc z Ciebie ;)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie!
    Świąteczne uściski dla Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego! Oby magia świąt trwała jak najdłużej:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne klimaty :)
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknej codzienności w Nowym Roku ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdeczności wszelkich w Nowym Roczku :):):)
    A liczba postów do poprawki w tym roku... ;)
    Uściski noworoczne zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale pięknie, Świątecznie i nastrojowo. :-) Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! Obserwuję.

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. oj, jaka szkoda, że nie potrafię szyć, może i mnie udałoby sie jakieś cuda wyczarować. Najlepszego w nowym roku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Basiu u Ciebie jak zawsze jest tak pięknie i klimatycznie!
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę Szczęśliwego Nowego Roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. zaglądam tu od dawna świetny wystrój kuchni piękne wnętrza i świetne metamorfozy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. zaglądam tu od dawna świetny wystrój kuchni piękne wnętrza i świetne metamorfozy:)

    OdpowiedzUsuń