poniedziałek, 25 stycznia 2016

UCZĘ SIĘ SZYĆ


Witam Was po raz pierwszy w Nowym Roku :) Obiecałam sobie, że będę częściej tu zaglądać ale chyba nic z tego mi nie wyjdzie. Mamy już końcówkę stycznia a ja dopiero umieszczam pierwszego posta ..... 


Nowy Rok rozpoczęłam od nauki :) Tak jak w tytule, uczę się szyć ..... ale szyć z dzianiny. Nigdy nie szyłam z tych tkanin, więc dla mnie jest to trochę nowość. Poczytałam, popytałam i jakoś to ogarnęłam, a w zasadzie dalej ogarniam. Wiem, że teraz jest na topie szycie z dzianiny i wiele mam szyje dla swoich milusińskich dużo rzeczy od bluzeczek, sukieneczek po kolorowe dresiki i legginsy. Przyłączyłam się do grona szyjących mam  jako ciocia, i uszyłam kilka ubranek dla małej Olivii :)

Bluzeczka z siwej dresówki z aplikacją świnki Peppa 



Szyjąc aplikację użyłam specjalnego podkładu do naszywania aplikacji. Obawiałam się że dzianiny będą się rozciągać ale wszystko wyszło ok.



Do bluzeczki uszyłam proste leginsy 


Siwa sukienusia w różowo białe serduszka, którą dla kontrastu wykończyłam mocno różową lamówką


Szara bluzeczka w duże czarne gwiazdy. Taki sam krój jak bluzka z świnką Peppa


A tu specjalnie na urodziny sportowa sukieneczka z potrójną falbanką z bawełnianych tkanin





Nie taki diabeł straszny :)
Zachęcam wszystkie mamy do szycia kolorowych ubranek. W sklepach jest dużo różności ale czasami fajnie jest uszyć coś oryginalnego, może z imieniem naszego malucha a może z ulubioną postacią z bajki :) 

Bardzo dziękuję Karolinie autorce bloga www.uszyjmimamo.pl za kilka dobrych rad i odpowiedzi na moje pytania :)
Karolina szyje cudne ubranka dla swoich dzieci i nie tylko. 
Zajrzyjcie koniecznie....

A na koniec pokarzę Wam jeszcze dwie kolorowe sówki,  które szyłam pod zamówienie.




pozdrawiam i dziękuję za wszystkie życzenia świąteczne 

Basia :)





43 komentarze:

  1. Urocze sówki :) Kochana! Zmień jak najszybciej tytuł tego posta, bo nikt nie uwierzy w słowa UCZĘ SIĘ :) Kolekcja ubranek przepiękna i aż żałuję, że nie mam dzieci...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ciuszki i sófki również, masz wyczucie smaku co do fasonu i kolorystyki i nie wygląda to wszytko jak na naukę tylko kolejne ciekawe eksperymenty z maszyną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I chyba taki powinien być tytuł tego postu: eksperymentuję :) Bardzo dobrze to ujęłaś :) Dziekuję za miłe słowa i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Oglądam i podziwiam - gustowne ciuszki, piękne aplikacje i kolorystyka - wszystko idealnie do siebie pasuje - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wando, bardzo Ci dziękuję :) W okresie świątecznym byłam częstym gościem w Twoim domku, pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. A ja zawsze podziwiam Twoje owieczki, bo są słodkie i urocze :)

      Usuń
  5. wspaniałe uszytki wszystko piękne i smakowicie kolorowe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie! Najbardziej podoba mi się bluzeczka z cyferką. Mnie mąż goni do szycia ubrań, bo niby inne "pierdy" takie nieużyteczne szyję a ubrań nie chcę, a ja się jakoś zmobilizować nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Manito, na wszystko przyjdzie czas. Swoja przygodę z szyciem rozpoczęłam od szycia ubrań a teraz szyję te "pierdy" :)))

      Usuń
  7. Ależ piękne te stroje. Moje serce skradły również przesłodkie sówki:):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ciężko mi się szyło te sówki .... klientka chciała żeby były cukierkowe i kolorowe, a ja lubię stonowane kolory. Ale chyba się udało skoro wszystkim się podobają :)

      Usuń
  8. Basiu ubranka są rewelacyjne! Ta bluzeczka z Pepą jest boska:) A sowy genialne! Te kolorki pastelowe idealne na wyczekiwanie wiosny:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo :) Osobiście też mi się najbardziej podoba bluzeczką z Peppą :)

      Usuń
  9. Kochana, uczę się??? Dla mnie to wszystko pierwsza klasa. Rewelacja. Podziwiam i gratuluję talentu:)
    No i sówki, są cudne i w pięknych kolorkach.
    uściski serdeczne Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KRÓFKA najlepiej to ujęła, że eksperymentuje :) Dziękuję Natalio, muszę wpaść do Ciebie bo dawno mnie tam nie było :)

      Usuń
  10. WOW! Dla mnie szycie dzianin to czarna magia. Piszesz, że się uczysz a dla mnie wygląda to mega profesjonalnie, super!
    pozdrawiam
    Ewa-Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do szycia dzianin to nie jest tak źle, myślałam że będzie gorzej :) Zachęcam :)

      Usuń
  11. No cudne te ubranka, jeżeli dopiero się uczysz to co będzie dalej? w sklepach niestety takich - z duszą - nie widziałam, więc nie porównuj !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego zachęcam mamy do szycia dla swoich maluchów :) Bo warto czasami mieć coś oryginalnego i coś z "duszą" :)

      Usuń
  12. Gdzie to uczę się?! Prędzej ja mogę tak powiedzieć:) kolekcja ubranek słodka (pomimo braku różu) aż żal że mam dwóch synów:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps W linku odsyłającym do bloga Karoliny jest literówka, trzeba poprawiać lub wpisywać ręcznie nazwę :)

      Usuń
    2. Aniu, dla chłopców też można uszyć coś fajnego :)
      Literówka już poprawiona, dziękuję :)

      Usuń
  13. Cudeńka wyszły! Jak zresztą zawsze u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Basienko jakie sliczne te sukienki.
    Nalezysz do osob co wszystko potrafia, i to z perfekcja.
    Pozdrawiam- Karina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karino bardzo Ci dziękuję :)
      Pisałam do Ciebie maila i czekam na wiadomość.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  15. Śliczne ubranka uszyłaś.Masz złote rączki do szycia i nie tylko;-))))
    Sówki bajeczne jak wszystko co wychodzi z pod Twoich rąk.
    Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :) A ja podziwiam Twoje hafciki a w szczególności haftowane pisanki :)

      Usuń
  16. Ta na 2 latka wyszla kapitalnie:)
    Inne mialam przyjemnosc juz ogladac.
    W tym togodniu powinny przyjsc moje dzianinki.
    A teraz ide na tamtego bloga.
    Oczywiscie Tobie bede nadal zawracala glowe.
    Buziaki Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie ubranka są piękne,zawsze zachwycam się Twoimi pracami,uwielbiam też Twoje frywolitki. Natomiast sówki-w sieci nie ma ładniejszych. Pozdrawiam serdecznie. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Frywolitki dziergam już tyle lat i za każdym razem mnie zachwycają :)

      Usuń
    2. A ja oglądam filmiki instruktażowe jak się je robi.Jak złapię wolną chwilkę to spróbuję zrobić. Nawet bardziej mi się one podobają niż szydełko.Pozdrawiam.

      Usuń
    3. A ja oglądam filmiki instruktażowe jak się je robi.Jak złapię wolną chwilkę to spróbuję zrobić. Nawet bardziej mi się one podobają niż szydełko.Pozdrawiam.

      Usuń
  18. Zazdroszczę umiejętności. Wszystko piękne i wysmakowane estetycznie.
    Pozdrawiam. Ola Sz.
    P.S. Stanowczo częściej proszę umieszczać wpisy. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, czasami się nie da częściej umieszczać wpisów :) Na moim blogu pokazuję to co robię i to co tworzę. I chociaż głowa pełna planów i pomysłów to czasu brak na realizację. Staram sie jak mogę :)
      Bardzo Ci dziękuję za każde odwiedziny i miły komentarz, i również pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Przyzwyczaiłam się, że taki rzadko tu zaglądasz, że już straciłam nadzieję ;)
    A tu proszę, taki fajny post z ''nauką'' ;)
    Wyszło Ci to rewelacyjnie, jak na pierwsze podejście to aż, wierzyć się nie chce...
    Po prostu...masz talent !!! Aplikacją z Pepą - dla mnie mistrzostwo.
    Ale to bluza z napisem 2 latka...wpadła mi wyjątkowo w oko.
    Przez kolorystykę...jakbyś dodała przed dwójką...4, to mogłaby być MOJA ! ;)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Az boje się pomyśleć co będzie jak już się nauczysz.NAPRAWDĘ UKŁONY.POZDRAWIAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak to się stało, że nie trafiłam do Ciebie wcześniej?
    Ślicznie tutaj :)
    Wszystko tworzysz po mistrzowsku.
    Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń