sobota, 20 lutego 2016

ZIMOWE HAFTOWANIE

W styczniu i w lutym zazwyczaj poświęcam czas na wykończenie własnych prac. Coś co zalegało gdzieś w szufladzie w końcu zostało skończone i ujrzało światło dzienne. I tak w te zimowe wieczory wyhaftowałam trzy obrazki, które będą wisiały w moim pokoju gdzie szyje. Dwa powieszę nad sofką a jeden będzie wisiał nad komodą. Dzisiaj  prezentacja tylko tymczasowa :)








I chociaż juz na blogach wiosnę widać to u mnie w domu zima w pełni, więc  zostawiam jeszcze pozdrowienia zimowe

Basia :)



20 komentarzy:

  1. Śliczne są te obrazki,takie delikatne. Bardzo lubię takie hafty. Pozdrawiam. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyobrażnia moja sięga w głąb domu gdzie czysto i porządnie a wokół wszystko zachwycające:)piękne obrazeczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądają w tych drewnianych ramkach!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne :)) Takie delikatne w tych ramkach wyglądają przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam chęć porządków styczniowych,ja zimą zasypiam:))Wspaniałe hafty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i takie subtelne hafciki. Bardzo mi się podobają:):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu mamy kalendarzową zimę więc nie ma się co dziwić, że wystrój zimowy. :-) Piękne i subtelne hafty.
    Pozdrawiam i... z utęsknieniem czekam na częstsze posty.
    Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hafciki bardzo subtelne, ale... zachwyciły mnie frywolitkowe gwiazdki zamknięte w drewnianej ramie!!! Nigdy nie widziałam "na żywo" jak się plecie tę frywolitkę, a moja wyobraźnia widocznie za mało rozwinięta, żeby z opisu zrozumieć!!! Pozdrawiam serdecznie, Gabrysia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie obrazki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne, delikatne, subtelne.
    Uściski kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po prostu PIĘKNO ...stworzyłaś prawdziwe cudeńka. Takimi pracami można upiększyć każde wnętrze i stylowe i nowoczesne ! POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, delikatne hafty. Szalenie podobają mi się dzwoneczki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam je od dawna na swojej liscie ale brak czasu.
    Twoje jednak wygladaja tak zjawiskowo ze chyba sie do swoich zabiore:)
    Nas wczoraj zasypalo 30cm sniegu nawet na strych mi sie nie chce isc po wiosenne dekoracje...
    Buziaki Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne takie delikatne i w parze wyglądają przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hallo Basiu,
    bardzo ladne Twoje hafty, bardzo delikatne.
    Pozdrawiam- Karina.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekne!Takie delikate.I tak precyzyjnie wykonane.Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam szyszki :) i inne naturalne dekoracje. Pięknie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne delikatne hafty będą wspaniałą ozdobą. Zimowe dekoracje jeszcze jak najbardziej na miejscu. U nas dzisiaj prószył śnieg. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie romantyczne i letnie to zimowe haftowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie cudnie delikatne te hafty :) I fajny pomysł na śnieżynki w ramce :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń