poniedziałek, 21 marca 2016

KOLORY WIOSNY

Dzisiaj  w końcu zaświeciło słoneczko, jest tak miło i przyjemnie. Nawet pies nie chce siedzieć w domu tylko wygrzewa się już na trawie :) Pani wiosna miło nas chyba przywitała. 

Dla  mnie wiosna to zielone łąki pełne dmuchawców.... i zainspirowana tą żywą zielenią uszyłam domek z ptaszkami w zielono żółtej kolorystyce, tak na przywitanie wiosny :) A jak się rozmarzyłam o tej wiośnie to powstało jeszcze kilka innych domków z ptaszkami w kolorach wiosny :)

A Wam z jakim kolorowem kojarzy się wiosna ? 



















Wiosenne dwa zajączki uszyłam pod zamówienie














I jeszcze gdzieś w tych kolorach wiosny znalazł się anioł w zimowym ubranku :)


Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny. 
Pozdrawiam już wiosennie
Basia 

19 komentarzy:

  1. Basiu piękne szyjątka! Kolory wprost idealne na wiosnę! Dla mnie wiosna to czas pasteli, zielenie, żółty, różowy:) I znowu wyciągam na święta miętową zastawę:) Pozdrawiam wiosennie Ala

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie to wszystko przecudne apetyczne i piekne ,cudnie dobrane każdy detal:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu jak zawsze cudnie pozdrawiam Ula

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja zazdroszczę słoneczka. U nas zimno i deszczowo. Szyjątka prześliczne:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna wiosna u Ciebie :-) Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, wiosna u Ciebie jest taka jaka właśnie mi się kojarzy. Pastelowa, świeża, wesoła:) Twoje szyjątka zachwycają!
    wiosenne uściski

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosna jest oczywiście zielona, dlatego pierwszy domek najbardziej mi się z nią kojarzy. Piękne są wszystkie! Ale, ale...!! Weszłam na Twoje konto na dawandzie i zobaczyłam sówki na gałązkach!! Boskie są :) Precyzja i dokładność godna pozazdroszczenia :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne, wesołe kolory, ale to co Ty uszyłaś jest bajeczne :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wiosenne prace! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szyjątka przepiękne!!!! Talentu tylko pozazdrościć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne uszytki:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne uszytki:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Radosnych, rodzinnych Świąt Wielkiej Nocy ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zielony...soczysty, jasny zielony :)
    A od Twoich kolorków trudno oczy oderwać...
    Są bajeczne :)
    Radosnego świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na wiosnę, która "wybuchnie" soczystą zielenią i ukwieconymi, różnokolorowymi drzewami. Na razie mamy pluchę.
    Szyjątka są CUDNE! Nie umiem zdecydować, które najładniejsze, bo najchętniej... stałabym się posiadaczką wszystkich. ;-)))
    Pozdrawiam wiosennie i z niecierpliwością czekam na kolejny wpis. Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  16. Same śliczności poszyłaś! Ptaszki cudne i zajączki, wiosna na całego! Pięknie, pastelowo, lubię bardzo! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  17. Niby ciepło jest, ale następnego dnia zimnica. :/ Cudowne szyjątka, pozdrawiam cieplutko!

    http://milenamilu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne :) Z pewnością wymagały wiele pracy :)

    OdpowiedzUsuń