piątek, 22 lipca 2016

POST TOREBKOWY

Po bardzo długiej przerwie wypadałoby coś napisać.  A pisać wiele nie będę :) 
Za to pokażę Wam jakie uszyłam imienne torebki. Jedną torbę uszyłam pod zamówienie a drugą dla chrześnicy.
Torebki uszyłam z jeansu i dodatkowo usztywniłam sztywnikiem krawieckim. Aplikacje naszyłam sama. Każda torebka jest zapinana na zamek i  ma w środku dwie kieszonki, jedna na zameczek a druga kieszonka luźna. Dla kontrastu klapę torebki obszyłam bawełnianą lamówką. 
Dziewczynki były bardzo zadowolone :) I to lubię najbardziej :)

Torebka dla Klaudii 







Torebka dla Hani 







Zostawiam wakacyjne pozdrowienia

Basia :)



14 komentarzy:

  1. Bardzo urokliwe torebki. Jeans zawsze na topie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Są przepiękne!
    Pozdrawiam wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne obie :) idealne dla dziewczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajowe, szczególnie od Klaudi mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie piękne i tak wspaniale dopracowane!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne torebki. Pełen profesjonalizm widać w wykonaniu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne torby, jeszcze się z takimi nie spotkałam.
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne obie, ale ta z sówką numer jeden :)

    OdpowiedzUsuń