środa, 5 października 2016

SZUKAMY DOMU

Szukam domu dla dwóch przemiłych psiaków. Psiaki to bracia, są ze sobą bardzo związani i muszą być razem. Są już w podeszłym wieku, około 14/15 lat. 
Burek jest przygłuchy i ślepy, lubi chodzić własnymi drogami, ale uwielbia pieszczoty. Łapek posiada tylko trzy sprawne łapki i mimo trudnej przeszłości jest radosnym pieskiem. To zasługa mojej Asi, która go oswoiła. Na początku na nowe osoby reaguje strachem ale kiedy się przekona jest bardzo oddany. Właścicielem psów jest, lekko mówiąc, starszy pan nadużywający alkoholu któremu obojętny jest los zwierząt. 
Kupiliśmy im ciepłe budy, codziennie dostają od nas  pełną michę jedzenia a na wieczór chrupki. Raz dziennie wyprowadzamy ich na spacer. 

Domu szuka również sympatyczna kotka Tosia (wysterylizowana) 

A to kilka fotek zwierzaków 

Łapek, zawsze jest uśmiechnięty :)


Burek, każdy go myli z owieczką :)






A tak wyglądają nasze wspólne spacery. Nawet kotki chodzą z nami :)






      Psiaki mogę zawieźć w każde miejsce Polski i mogę do końca ich dni kupować karmę.

                                          Zainteresowane osoby proszę o kontakt
                                                            basia@arcdeco.pl



6 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że szybko znajdą swój nowy dom!
    Ściskam cieplutko Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej! Mam nadzieję, że szybko znajdzie się ktoś o wielkim sercu dla tych zwierzaków. Mam juz psa i kota w domu. Ale mogę pomóc i zamieścić u siebie link do Twojej informacji. Zawsze to dodatkowy kanał informacyjny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję, to zawsze też jakaś pomoc :) pozdrawiam, Basia :)

      Usuń
  3. Hallo Basiu,
    Bardzo wzruszyl mnie Twoj post , masz bardzo dobre serduszko.
    Przesylam pozdrowienia-Karina.
    Mam nadzieje ze znajdziesz kogos z rownie duzym sercemdla zwierzatek

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe psiaki :) Znalazły już dom :) ?

    OdpowiedzUsuń