wtorek, 3 stycznia 2017

DLA BLIŹNIACZEK :)

W prezencie dla dwóch uroczych dziewczynek, uszyłam dwa słodkie zajączki. Na specjalne życzenie jeden miał być różowy, a drugi fioletowy.  Zajączki miały mieć kapelusiki, sukieneczki które można zdjąć, spodenki i jeansowe kurteczki.








Te same modelki tylko w innym wydaniu :)






Miniony rok nie był dla mnie udany ..... Ten Nowy Rok rozpoczęłam na kolorowo i mam nadzieję że taki będzie :)

Życzę Wam wszystkiego dobrego w tym 2017 

pozdrawiam 
Basia 


12 komentarzy:

  1. Basiu są cudowne!!!
    Kochana dziękuje za piękny prezent:) Sprawiłaś mi ogromną radość!
    DZIĘKUJĘ i życzę duzo radości i zdrówka w Nowym Roku:)
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne! I te zdejmowane ubranka!Sama bym takie zabawki chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne króliczki,płaszczyk rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne, też uwielbiam szyć, szczególnie aniołki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne :) Uwielbiam tilkowe królisie :) Pozdrawiam cieplutko z lalkowej krainy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Królisie są przesłodkie.
    Oby ten rok był dla Ciebie o wiele lepszy od poprzedniego!
    Pozdrawiam. Ola M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakże trzeba być utalentowanym szyjąc takie rzeczy. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń