poniedziałek, 10 lipca 2017

MOJE PRACE

Kilka moich prac które uszyłam w ostatnim czasie na zamówienie.  



Girlanda z sówkami, które mają rozbiegane oczka :)







Poducha sowa  




Sówka w kolorze niebieskim 


 Sówka w połączeniu różu z błękitem 


Dwie pastelowe sówki na patyczku


Pomarańcz z miętą, jak dla mnie super połączenie kolorów 




Różane serduszka 




Wiosenne zawieszki w moim ulubionym kolorze 



Girlanda z ptaszkami 


Ptaszki w kolorach wiosny 


Mój pierwszy aniołek z brązowymi włoskami :)



I aniołek w błękitnej sukieneczce w białe groszki



  Dużo tych zdjęć .... ale trochę się tego naszyło :) 



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.


13 komentarzy:

  1. Ślicznie i kolorowo,girlanda z sówek urocza!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne prace przygotowałaś :) jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej twórczości :) Podobają mi się Twoje dzieła :) Już obserwuję Twój blog, więc na pewno będę tutaj często zaglądać :) Zapraszam też do siebie, na:
    mikaglo.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie prace są prześliczne :)gratuluję talentu:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. da warst du ja wieder ganz fleissig und hast so viele tolle sachen gezaubert. sind alle ganz süss
    lg elfriede

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne...wszystkie :)
    Ale girlanda z sówkami z rozbieganymi oczkami...the best !!! One są jakby w ruchu !!!
    Niesamowite wrażenie robią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też podoba mi się girlanda z sówkami. :-) To się nazywa inwencja twórcza i poczucie humoru! :-) Są jedyne i niepowtarzalne! O urodzie sówek i pozostałych prac ledwo wspomnę, bo ciągle tylko chwalić musiałabym i chwalić... ;-)
    Pozdrawiam słonecznie! (właśnie przebiło zza chmur :-) ) Ola M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko cudne i przepiękne.
    Zapraszam do mnie.
    https://metaldeconasielsk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakież to wszystko jest piękne. Nie mogę się napatrzeć. Jak ja podziwiam kobiety, które potrafią tak pięknie szyć. Jestem pod nieustannym wrażeniem Twojego talentu. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne prace! Jestem nimi oczarowana

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli miałabym wybrac jedną najpiękniejszą miałabym problem! Wszystko jest przesliczne!!!
    uściski wakacyjne Basiu:)

    OdpowiedzUsuń