piątek, 7 lipca 2017

ROMANTYCZNA SÓWKA


Pozdrawiam z letnim słońcem i romantyczną sówka :)



9 komentarzy:

  1. Bajkowo...:)
    Śliczna fota :)
    Pachnie mi ta sówka...latem ;)
    Dobrze Cię słyszeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, dla mnie tez sówka pachnie latem :) dziękuje Aniu za odwiedziny

      Usuń
  2. da hast du ja wieder etwas ganz bezauberndes gemacht.
    dir auch einen schönen sommer
    lg elfriede

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Ciebie i Twoje prace ale czy.... sówki naprawdę muszą być zezowate??? Ciarki po plecach mi chodzą, gdy na nie patrzę. ;-)
    Pozdrawiam. Ola M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, trochę tych sówek się naszylam i jeszcze nikt nie miał żadnej uwagi do ich oczu .... ale pomyśle nad tym :) Pozfrawiam i dziękuje za każdy Twój komentarz :)

      Usuń
  4. Jest fantastyczna. I ja pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń